Takk, men ikke min hund. Bare en jeg kjenner godt til.Disse blå tonenegratulerer med bikkja!
Kunne godt tenkt meg å ha en slik i huset, men tida da vi hadde flere Newfoundlands samtidig er forbi.

Takk, men ikke min hund. Bare en jeg kjenner godt til.Disse blå tonenegratulerer med bikkja!
De tre låtene bør være overkommelig hvis man hører på litt mer enn Pink Floyd og Dire Straits.Ååååeh.. det er bare sånn bråkemusikk ....![]()
Første var Deep Purple, "Smoke on the Water".
Det to andre.......![]()
Riktig bandSelvfølgelig Sex Pistols som nummer to. Den tredje tok jeg ikke i farten.
Hmf, utfordret på selvfølgeligheterRiktig band
Vi må ha låta også...,![]()
Skulle bare mangle!Hmf, utfordret på selvfølgeligheterHoliday in the Sun
![]()
Har bare første LP,n, men spilte den mye.Har Rat Race singeln![]()
Jeg er enig i det. Han burde ha sagt hvilken låt det var. Ingen skal slippe lettere fordi om man er svensk.Særdeles urettferdig at Cash slapp å nevne navnet på låtenTrenger ikke noen av de premiene, men hvis Linda Ronstad har stått modell for Playboy tar jeg gjerne imot bildene
![]()
Ja det gjør vi.Fikk du fruen med på å se Last of Us?
Du fusker.....Ja det gjør vi.
Ble litt ekstra motivert og satt inn en offensiv mot darling, etter å ha snakket med deg. Fruen er nå mer ivrig enn meg. Er på episodes 9 sesong 1 nå.
Vis vedlegget 1121364
Blltt mindre musikk, men det er jo også hyggelig å være sammen om noe.
Hun gikk ned til symaskina da jeg satte på Davis, men det blir nok en episode til me TLOU i morgen også.
Vis vedlegget 1121363
Takk for tipset!
Vi har nok ikke trent med K9, sjøl om det er fint på sæletøyet.K9 !!!
Riktig det du sier.Flott stemning fra 17. mai @bluesbreakerDet med 17. mai er ganske så eksotisk å være med på når du kommer utenfra! jeg sier alltid til venner og bekjente i utlandet at skal du være en dag i norge så må det være 17. mai. Husker vi hadde besøk fra Japan for noen år siden og de storkoste seg. De stilte i kimono og veivet med norske flagg. De fikk endel poitiv oppmeksomhet i gatene
Neste år så får vi kanskje besøk av noen Yankees og da skal jeg minne dem på hva frihet, demokrati og likhet er, og ikke minst hvordan drikke seg dritings i sitt beste antrekk
Det at vi feirer 17. mai og alt det den dagen står for er ganske så enestående. Ser man rundt om seg i verden så blir mange av de verdiene vi feirer mindre og mindre! Det er ingen selvfølge og nesten unormalt sammenlignet med mange andre land, så hipp hipp hurra![]()
Takk i like måte.Ha en strålende helg blusern
mvh