Så bra, og der fikk jeg jaggu et bilde av Gibraltar ogsåRegistrerer at du på den tiden var så tung å prate med at du ikke nådde helt opp til broen
Hvis du ønsker å mimre om Ronda kan jeg anbefale innlegg 25.785 i tråden min![]()
Så bra, og der fikk jeg jaggu et bilde av Gibraltar ogsåRegistrerer at du på den tiden var så tung å prate med at du ikke nådde helt opp til broen
Hvis du ønsker å mimre om Ronda kan jeg anbefale innlegg 25.785 i tråden min![]()
Takk for det.Flotte bilder! Jeg har vært et par ganger i Alhambra, men kun en gang i Ronda. Synes Ronda var så bra at det godt kunne vært omvendt, men så var det også tyrefekting da vi var der, og byen sydet av liv.
Jeg syklet fra Granada og opp til skistasjonen i Sierra Nevada (Pradollano) en gang, det var en fin turTakk for at du deler bilder fra ferien @bluesbreakerSer ut som om dere har hatt det fint og kost dere! Har hørt fra noen at det skal være fint å sykle fra Malaga opp til Ronda (hørt det fra en venn)
![]()
Bildet er tatt gjennom vinduet på bussen.Takk for at du deler bilder fra ferien @bluesbreakerSer ut som om dere har hatt det fint og kost dere! Har hørt fra noen at det skal være fint å sykle fra Malaga opp til Ronda (hørt det fra en venn)
![]()
Ute, ja!Regnvær??? Sola skinner/ 20° i skyggen.....![]()
Du bor jo itte i Vangsåsen!Regnvær??? Sola skinner/ 20° i skyggen.....![]()
Takk ska ha!Herlig reisebeskrivelser og nydelige bilder som alltid bluesFlott at du deler med øss gamle som stort sett høll oss innaskjærs
Ser du er «back in town» og behørlig plassert bak alteret igjen…….alltid gøtt om enn bære har vøri på Finnskogen eller i Spania
Blir stas i få dæ en tur ned i sørfylke tell vikus
gismo