Sobert!Denne tråden liker jeg veldig godt. Veldig artig å se de forskjellige anleggene. Prøver meg med et foto til av mitt ganske enkle anlegg. Har CD-spiller også.
Perforerte dører i racket slik at fjernkontrollen virker.
Vis vedlegget 1140652
Sobert!Denne tråden liker jeg veldig godt. Veldig artig å se de forskjellige anleggene. Prøver meg med et foto til av mitt ganske enkle anlegg. Har CD-spiller også.
Perforerte dører i racket slik at fjernkontrollen virker.
Vis vedlegget 1140652
nice!Vis vedlegget 1162218
Et lite bilde av benken i heltre eik.
kor kilen e høyttaleran ifht avstand til frontvegg? ser de har bassporten foran, men likevel - bør gå an å få de en halvmeter nærmere......
De spiller alldeles fortrefelig der de står. men vil nok åpne seg enda mere med litt mer luft rundt seg. lytteavstanden er ca 3 meter.kor kilen e høyttaleran ifht avstand til frontvegg? ser de har bassporten foran, men likevel - bør gå an å få de en halvmeter nærmere......
e jo tilhenger av å få høyttaleran litt ut på golvet, seff litt avhengig av størrelsen på rommet.....
mvh
Proffen
Så da aner jeg et potensiale.De spiller alldeles fortrefelig der de står. men vil nok åpne seg enda mere med litt mer luft rundt seg. lytteavstanden er ca 3 meter.