Vi målte ca 67 grader tror jeg.
50 ampene har slumret i kjelleren etter at jeg var hos deg, men skal snart bryne seg på et trehorn.
Så det er på tide å normalisere tempen. One down one to go...
Det første jeg gjorde var å kople om litt i psuet. Spenningen inn på coleman regen til 841 røret var lovlig høy. Den store platen og det romslige chassiet forhindret transekremering. Jeg målte 28 v inn på regulatoren. 16v er target her. Årsaken til denne feilen var rett og slett at jeg hadde blingset med en vippebryter orientering. Jeg sjekket ikke , men forutsatte at jeg hadde gjort det riktig....
psuet kan levere mange forskjellige filamentspenninger.
Det skal sies at jeg må demontere og klipskople flere komponenter for å komme til å måle på inngangen til regulatoren. Neste bygg får ikke en slik Citroën motor rom layout.
Nå er V+ til begge filamentregulatorene ca 5 v høyere enn filamentspenningern, chassieplaten er etter å ha stått på i hele kveld:
kald og det er bare en anelse eeh "ukaldt" utenfor katodemotstandene til 50. Så har jeg rigget opp eml 30 som driver rør, med en tribute amorpheus core anodechoke, og satt in ett par print med forsinkelse av anodespenningene
skal sammenlikne eml 30 mot 841.