Artister vi elsker å hate, eller hater å elske.

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Antall liker
14.811
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Finnes det en slik tråd?
Om det gjør, ber jeg moderator slette denne.

Her er det fritt frem for forslag og alskens meninger.
Artister med musikk vi liker, men som står langt utenfor i politikk
og andre syn, ift deg selv.

Artister vi hater, men med enkelte fremføringer du bøyer deg i hatten for?

(det er også lov å like banjo, trekkspill, og hardingfele...uten å rødme)

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Antall liker
16.901
Sted
Fiff Avenue
Torget vurderinger
9
Beste eksempelet kanskje, for min del. Både lett og populært å mislike mye av det denne damen har produsert, men dette albumet synes jeg er knallsterkt (selv om det gnager litt å innrømme):
IMG_2151.jpeg

hvego

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.09.2009
Antall liker
672
Rødme: Her er min guilty pleasure:
Britney Spears, med låta Everytime. Er det fordi jeg er en sentimental myk-fis, kanskje?

Nocturnal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.09.2008
Antall liker
151
Sted
Sørnorge
Torget vurderinger
1
Er redd jeg må komme med en kommentar her. Setter stor pris på R.E.M, men alt det nye der Stipe hever stemmen gir meg bare mark. Så i dag gikk "Out of Time" og "Up" UT av min samling for godt. Stipe er best når han bare mumler lavmælt.

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.681
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Ted Nugent .

Begavet Rocker med noen umåtelig fete låter, men dessverre nærmest den verste kødden på jordkloden, med holdninger og uttalelser som ikke ligner grisen.
Men STRANGLEHOLD går med jevne mellomrom.

Som en kommenterte:
"I played this song for my Goldfish.
Now he's a shark."

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.061
Torget vurderinger
1
Roger Waters hører hjemme i dette dårlige selskapet.

Jeg digger alt han gjorde i Pink floyd og hans 3 første soloalbum. Spilles fortsatt.

Men, fy faen for en drittsekk. Greit nok å være venstrevridd. Artister som beklager seg over Vestens markedsøkonomi er vi vant med, og krig er noe dritt. Det er vi alle enige om. Men da han ensidig tok Russlands parti i krigen mot Ukraina, da fikk jeg dosen.

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
2.314
Torget vurderinger
2
REM, Chicago, Van Morrison, Morrisey, The Smiths, Silje Nergård for å nevne noen.

aiso

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2010
Antall liker
11.115
Sted
Skogkanten
Torget vurderinger
19
Bruce Springsteen og Bob Dylan hører til i det dårlige selskapet

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Antall liker
1.513
Sted
'
John Lennon. Hvis du ser bort fra hans musikalske talent, blir det ikke mye bra igjen.

Makrellen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.10.2012
Antall liker
590
Sted
Sandnes
Lynyrd Skynyrd - God and Guns

Bandet er en skygge av hva de var, og plata er rent Trump-oppgulp fra ende til annen. Men den er perfekt til å åpne en kald øl i fluktstolen ved grillen, med cigar og John Deere cap på. Når man bare skal slappe av og ikke plage hjernen med pretensiøs høykultur.

Hønndjevelen

Æresmedlem
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
13.838
Sted
Oslo
Billy Joel må være den mest trauste og kjedelige musikkeren jeg orker å høre på innimellom. Snakk om å nyte maling tørke.
Du skal ha cred for at du orker å høre på ham, jeg gjør det ikke. Noen ganger er det påtvunget men går ikke så langt til å si at jeg orker ham.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
12.214
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Joel er en av mine absolutte favoritter. I alle fall innen moderne musikk. All love, no hate.

Hønndjevelen

Æresmedlem
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
13.838
Sted
Oslo
Joel er en av mine absolutte favoritter. I alle fall innen moderne musikk. All love, no hate.
Det er jo fint da, at vi alle har forskjellige både hat og elsk favoritter.
Hadde vært kjedelig ellers.
Vil ikke si at jeg akkurat hater noen artister, heller at det er noen jeg holder meg langt unna.

MakkinTosken

Godseier
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
55.630
Sted
Me? Just hanging around!
Torget vurderinger
7
Ser at noen sopper drar politikk og meninger som grunner for forakt. Men jeg tenker Gary Glitter, Jerry Lee Lewis og Bill Wyman kanskje er hakket verre...

• Liker
Reaksjoner: vim

Thomasd

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.01.2009
Antall liker
3.053
Sted
Ås
Torget vurderinger
3
Prince og Micael Jackson. Har blitt møtt av mange oppigjennom som ikke kunne fordra disse spesielle og feminine personlighetene. Var flaut å ha sansen for disse "ekle gutta" i de "tøffe" ungdomsårene og samtidig litt gøy å stå mot røkla.

For egen del har jeg som fler guilty pleasure i å like Waters og Clapton musikalsk:). Jeg ser DS, Sting, Bruce, Bob er nevnt (av politiske årsaker eller er det bare flaut å like det, hvorfor?)

Kamelen liker jeg heldigvis ikke🤣

Antoine

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Antall liker
1.895
Sted
Oslo
Elsker å hate? Oasis og Muse. Og, med et stort glimt i øyet: Bob Dylan og Rolling Stones ☺ ... Og Mozart, Haydn og Beethoven :sneaky:..

Hater å elske? Nei, egentlig ingen men det er jo litt rart å like FKA Twigs såpass mye når jeg ikke bryr meg stort om imaget og seksualiteten. Og av og til høre på Olivia Rodrigo og Lorde. Sistnevnte her jeg vært på konsert med sammen med 14 åringer :giggle:, men Rodrigo... - der gikk grensen.. Flink og søt da...

Topp Bunn