|
Ja, mener det er den samme, med mindre jeg i vanvare skal ha kjøpt to røde Lavardin ITx.i forhold til susing, du benytter samme forsterker med Auralic?
Har du ikke en i blå for de andre gardinene?Ja, mener det er den samme, med mindre jeg i vanvare skal ha kjøpt to røde Lavardin ITx.![]()
Ukjent, skal sjekkes, takk for heads up.Og kanadiske Jesse Marchant ga ut et fantastisk selvtitulert album. Ikke så mye å høre fra den karen etter dette - ikke den store sangeren - men det første albumet er vel verdt å lytte til.
Tja, middelklassen vet jeg nå ikke helt, men pensjonistklassen rocker i aften.Så sitter man her på terrassen… Lurer på hva middelklassen gjør på en kveld som denne?
Vis vedlegget 1136505
Ja, er noen bykamper ute og går. Fellesnevneren er vel at alle disser Harstad.Min "første" svigerfar holdt jernbanen mellom Narvik og Kiruna ved like. Jeg likte både byen og folkene godt. Generelt opplevde jeg en litt annen type gjestfrihet og mindre egoisme enn på østlandet. Kom sikkert langt nok unnafra til at jeg ikke fikk spørsmålet om kor æ trudde æ va fra. Var verre med folk fra utsiden av bygrensa merka jeg meg, en viss stedspatriotisme ute å gikk blant mine svigerbrødre den gang. Harstad var visst forresten et høl
Grattis med salget av bil![]()
Får ikke lov til å disse Harstad. Vi gjør så godt vi kan og er stort sett vennlig i forhold til våre naboerJa, er noen bykamper ute og går. Fellesnevneren er vel at alle disser Harstad.
Og takk! Har solgt dieselmonsteret for å gå elektrisk igjen. Er billig bilfrakt med tog fra Narvik til Drammen (typ 4000 kroner), så den gikk sørover. Dieseldyret vil bli savnet, var en kanon bil. Var imidlertid primært kjøpt for turene til Oulu til alle årstider, også på svarteste vinteren. Det vil imidlertid bli atskillig førre av disse turene fremover, så da solgte vi to brukte biler og reduserte bilparken til en ny elbil. Faktisk første gangen i livet jeg har kjøpt en ny bil.![]()
Ja, Vega’en var en virkelig flott DAC/streamer. Kan levende forestille meg at det må spille fantastisk med tilhørende Aries. Icon er heller ikke verst, men ikke så åpen, litt mørk og mer sidrumpet. Ikke så rask og lett på foten som Vega.Det det var ingen spøk - snakk om downscaling
Ellers er jeg jo glad du downscalet på utstyrsfronten. Vegaen og Aries sammen har gitt fornyet glede av streaming - til gangs!
Flott, da vet jeg at sub lar seg ordne.Bare å kjøpe sub som kan ta signal fra høytalerne. Det gjør jeg med mine to JL audio. Har ikke pre out heller på godklumpen her
Og ja.. rør er koselig![]()
Vet du om det finnes sub med individuell setting av nivå osv. på de forskjellige inngangene?Bare å kjøpe sub som kan ta signal fra høytalerne. Det gjør jeg med mine to JL audio. Har ikke pre out heller på godklumpen her
Og ja.. rør er koselig![]()
Tenker du en volumknott til LFE og en til high pass? Usikker, men syns å huske å ha sett det.Vet du om det finnes sub med individuell setting av nivå osv. på de forskjellige inngangene?