Alt er relativt hos Einstein

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Bonus

Ikke fullt så ivrig entusiast!
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    824
    Sted
    Trondheim
    Fremfor å se etter en forsterker som er tilpasset musikken du spiller, ville jeg nok heller fulgt @Salamander sin tilnærming. En forsterker som spiller på lag med høyttalerne. Når det fungerer optimalt, fungerer de ulike musikksjangere også... tror jeg.

Det ble nevnt i Harbeth- tråden, kjøpe brukt forsterker som man ønsker å prøve ut. Teste den mot det man allerede har, finne den mest optimale og selge andre videre. Det tror jeg blir min egen approach, prøve ut alternativer til Naim og finne hva som gir meg mest i kombinasjon med høyttalerne.
    Tidkrevende, men lærerikt og relativt rimelig.

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.862
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Om jeg var i dine sko så ville jeg fått lånt Accuphase og Spec utifra dine preferanser som Salamander også er inne på accuphase er en anelse mørkere mens luxman en smule mer på og analytisk" Spec er midt i mellom men mer smidig & sprudlende & underbygger veldig godt med det du nevner om Harbeths evne til å forsvinne i rommet du vet jo selv hvor imøtekommende Gjallarhorn er 😊, uten å bli klinisk på noen måte litt vanskelig å forklare, etter slik jeg kjenner Harbeth også så trenger de heller ikke en forsterker som er for behagelig men som kanskje strammer de akkurat nok" som sagt bare mine tips etter egne erfaringer, har selv hatt både Luxman og Accuphase innom men akk de 2 har jeg ikke selv hørt på Harbeth, med beste hilsen herfra 😊🎶☕hifidelity pl har en gjennomgående test av den tidligere rsa v1 på Harbeth 40.1 bare for en liten guide line" av hvilken retning lyden er som sagt ingen fasit,

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn