Ja, mener det er den samme, med mindre jeg i vanvare skal ha kjĂžpt to rĂžde Lavardin ITx.i forhold til susing, du benytter samme forsterker med Auralic?
Har du ikke en i blÄ for de andre gardinene?Ja, mener det er den samme, med mindre jeg i vanvare skal ha kjÞpt to rÞde Lavardin ITx.![]()
Ukjent, skal sjekkes, takk for heads up.Og kanadiske Jesse Marchant ga ut et fantastisk selvtitulert album. Ikke sÄ mye Ä hÞre fra den karen etter dette - ikke den store sangeren - men det fÞrste albumet er vel verdt Ä lytte til.
Tja, middelklassen vet jeg nÄ ikke helt, men pensjonistklassen rocker i aften.SÄ sitter man her pÄ terrassen⊠Lurer pÄ hva middelklassen gjÞr pÄ en kveld som denne?
Vis vedlegget 1136505
Ja, er noen bykamper ute og gÄr. Fellesnevneren er vel at alle disser Harstad.Min "fÞrste" svigerfar holdt jernbanen mellom Narvik og Kiruna ved like. Jeg likte bÄde byen og folkene godt. Generelt opplevde jeg en litt annen type gjestfrihet og mindre egoisme enn pÄ Þstlandet. Kom sikkert langt nok unnafra til at jeg ikke fikk spÞrsmÄlet om kor Ê trudde Ê va fra. Var verre med folk fra utsiden av bygrensa merka jeg meg, en viss stedspatriotisme ute Ä gikk blant mine svigerbrÞdre den gang. Harstad var visst forresten et hÞl
Grattis med salget av bil![]()
FÄr ikke lov til Ä disse Harstad. Vi gjÞr sÄ godt vi kan og er stort sett vennlig i forhold til vÄre naboerJa, er noen bykamper ute og gÄr. Fellesnevneren er vel at alle disser Harstad.
Og takk! Har solgt dieselmonsteret for Ä gÄ elektrisk igjen. Er billig bilfrakt med tog fra Narvik til Drammen (typ 4000 kroner), sÄ den gikk sÞrover. Dieseldyret vil bli savnet, var en kanon bil. Var imidlertid primÊrt kjÞpt for turene til Oulu til alle Ärstider, ogsÄ pÄ svarteste vinteren. Det vil imidlertid bli atskillig fÞrre av disse turene fremover, sÄ da solgte vi to brukte biler og reduserte bilparken til en ny elbil. Faktisk fÞrste gangen i livet jeg har kjÞpt en ny bil.![]()
Ja, Vegaâen var en virkelig flott DAC/streamer. Kan levende forestille meg at det mĂ„ spille fantastisk med tilhĂžrende Aries. Icon er heller ikke verst, men ikke sĂ„ Ă„pen, litt mĂžrk og mer sidrumpet. Ikke sĂ„ rask og lett pĂ„ foten som Vega.Det det var ingen spĂžk - snakk om downscaling
Ellers er jeg jo glad du downscalet pÄ utstyrsfronten. Vegaen og Aries sammen har gitt fornyet glede av streaming - til gangs!
Flott, da vet jeg at sub lar seg ordne.Bare Ä kjÞpe sub som kan ta signal fra hÞytalerne. Det gjÞr jeg med mine to JL audio. Har ikke pre out heller pÄ godklumpen her
Og ja.. rĂžr er koselig![]()
Vet du om det finnes sub med individuell setting av nivÄ osv. pÄ de forskjellige inngangene?Bare Ä kjÞpe sub som kan ta signal fra hÞytalerne. Det gjÞr jeg med mine to JL audio. Har ikke pre out heller pÄ godklumpen her
Og ja.. rĂžr er koselig![]()
Tenker du en volumknott til LFE og en til high pass? Usikker, men syns Ä huske Ä ha sett det.Vet du om det finnes sub med individuell setting av nivÄ osv. pÄ de forskjellige inngangene?
Har prÞvd en E650 pÄ hÞyttalerne. Lavardin ITx - som jeg hadde - lÄt bedre, etter min beskjedne mening.En integrert Accuphase klasse A tror jeg hadde passet hÞytalerne bra.