Har ellers vÊrt noe stille i trÄden - og rundt omkring - noe som skyldes et besÞk hos vÄrt eminente helsevesen pÄ vÄren/begynnelsen av sommeren. Suser imidlertid frisk og rask avgÄrde igjen, men med litt kortere tykktarm. Mitt indianernavn har dessverre nÄ gÄtt fra «Vakre Gardin« til «Lille Tarm». Her dokumentasjon fra en lett og ledig postoperativ gange.
Har ogsĂ„ sett lysetâŠ.
âŠpĂ„ mer enn Ă©n mĂ„te.
Er en Magnat RV2 som jeg tok i innbytte pÄ Lavardin. Er generelt mye rÞr med meg, men fÞrste gang jeg har rÞrforsterker i hus, noe som har vÊrt en positiv opplevelse med hÞyttalerne.
Og den ellers aldeles strĂ„lende Auralic Vegaâen er solgt til
@vim, og godt Ă„ se at den blir verdsatt i et mĂžblert hjem.
Inn har det kommet en Node Icon. Var et poeng for meg Ä redusere ambisjonene, ha HDMI, men at det var noenlunde vettig kvalitet pÄ streameren.
Tanken var Ä selge Magnat videre og ogsÄ hÞyttalerne. Tenkte Ä gÄ for et enkelt, lettbetjent og rimeligere oppsett sammen med Icon, men har nÄ blitt usikker. HÞyttalerne er jo nettopp beregnet pÄ rÞrforsterkere og det hÞrer jeg at stemmer. Sammen med Magnat RV2 spiller det meget bra. Er ogsÄ alt for gode hÞyttalere til Ä dumpe - tror jeg bare vil angre.
MenâŠ.skal rĂžrforsterkeren beholdes mĂ„ jeg finne en lĂžsning pĂ„ TV-lyden. Kan ikke sitte Ă„ svi av rĂžr pĂ„ Dagsrevyen. Heller vel til Ă„ kjĂžpe meg et sett Argon Forte 4 for Ă„ ha pĂ„ benken, koblet optisk fra Node.
Men jeg fÄr se.⊠Alt er jo relativt, her i huset.