K
Har vel ikke annet valg enn å godta det. jeg har jo sittet å oppholdt deg i timevis i kveld med krav om kaffe og bytte av musikkimpulse skrev:Finger, jeg prioriterer en time med husets yngste beboer, så jeg får ikke publisert noe før etter tolv. Sånn er det bare.
Nemlig! Men det var hyggelig læll, gitt! ;D65finger skrev:Har vel ikke annet valg enn å godta det. jeg har jo sittet å oppholdt deg i timevis i kveld med krav om kaffe og bytte av musikkimpulse skrev:Finger, jeg prioriterer en time med husets yngste beboer, så jeg får ikke publisert noe før etter tolv. Sånn er det bare.
Enig her. Selv spiller jeg faktisk dette av og til, dog helst på full guffe og gjerne full selv også. Aldri hørt noen av platene til ende dog da jeg har gått lei lenge før, men synes på en måte at bandet har livets rett, muligens fordi det meste innen genre føles hakket værre i mine ører. Uansett knallgodt annmeldt i likhet med alle de andre. Øver på unnskyldninger for å forsvare min egen som skal komme.Anonym skrev:Nå er ikke The Resistence det albumet jeg liker best men jeg mener Muse har en del god musikk. Hvis det er noen som vil høre mer er Black holes and revelations eller live albumet H.A.A.R.P verdt å sjekke ut.
gruer meg til min egen etter alle de bra anmeldelseneH.R skrev:Enig her. Selv spiller jeg faktisk dette av og til, dog helst på full guffe og gjerne full selv også. Aldri hørt noen av platene til ende dog da jeg har gått lei lenge før, men synes på en måte at bandet har livets rett, muligens fordi det meste innen genre føles hakket værre i mine ører. Uansett knallgodt annmeldt i likhet med alle de andre. Øver på unnskyldninger for å forsvare min egen som skal komme.Anonym skrev:Nå er ikke The Resistence det albumet jeg liker best men jeg mener Muse har en del god musikk. Hvis det er noen som vil høre mer er Black holes and revelations eller live albumet H.A.A.R.P verdt å sjekke ut.
Takk for ros,Fingern.Jeg kan ha overgjort den litt,men det er litt typisk av meg. :65finger skrev:Jævlig bra BanjoArrne. Virker som du virkelig har jobbet. Ble supernyskjerrig på plata. Takker og bukker
Velskrevet anmeldelse, BanjoArne! Har selv hørt en del på Halcyon Digest i det siste, liker den meget godt.BanjoArrne skrev:Takk for ros,Fingern.Jeg kan ha overgjort den litt,men det er litt typisk av meg. :65finger skrev:Jævlig bra BanjoArrne. Virker som du virkelig har jobbet. Ble supernyskjerrig på plata. Takker og bukker![]()
8gwh skrev:Å h asin egen første anmeldelse her blir litt som å hoppe etter Wirkola...
Takk for det.atonal skrev:Velskrevet anmeldelse, BanjoArne! Har selv hørt en del på Halcyon Digest i det siste, liker den meget godt.
Enig.Her er vi en gjeng med HFS-lads som koser seg med album og skriver hva vi synes om dem.Det viktigste er at vi har det artig.impulse skrev:8gwh skrev:Å h asin egen første anmeldelse her blir litt som å hoppe etter Wirkola...
Evt kan man jo tenke seg at man hopper etter ruccola. det er liksom ikke så voldsomt.