Fin anmeldelse, mikefish. For de som ønsker en bra introduksjon til bandet anbefaler jeg EP-samlingen Tio År Bakåt Och Hundra År Framåt. Mange godbiter der.
Har ramlet litt ut av denne tråden de siste dagene på grunn av innspurt på jobb før påske, men det gjorde godt å lese de siste anmeldelsene. Stiller meg helhjertet bak Fingerns uttalelse !65finger skrev:velskrevne anmeldelser fra de siste dagene. kan kun bruke mobil så det blir knappe kommentarer. superbra!
Er nok ingen frankrike ekspert, men om du ikke har hørt Les Negresses Vertes (dei grøne negrinnane) så anbefales de på det sterkeste, denne er et bra sted å starte.ELEL6200 skrev:Jeg er ikke en stor fan av Bob Hund på plate, selv om jeg liker de godt i små doser. Bob Hund nytes for min del best live.
Noir Désire - Des Visages des Figures har jeg forøvrig kjøpt brukt på Ebay. Gleder meg til den anmeldelsen, Lyngen.
Kunne gjerne tenkt meg flere musikktips fra Frankrike, Burnt_Island![]()
Lf
Regner med at du holder ut!Roberten skrev:Stemmer på en prikk det, impulseSå nå er det pokka nødt til å bli kraftige mengder MP4 i dagene fremover.
Lider ingen last som følge av arbeidets art neiimpulse skrev:Regner med at du holder ut!Roberten skrev:Stemmer på en prikk det, impulseSå nå er det pokka nødt til å bli kraftige mengder MP4 i dagene fremover.
![]()
Enig der ja. Kjente rett nok til Coyne fra før av, men ble trigget til å sjekke ut mer nå.65finger skrev:Flotte anmeldelser av ting jeg aldri har hørt om fra Lyngen og kjetinho![]()
Den skal rippes og legges inn på ipod. Hvilken karakter ville du ha gitt og hvilke låter liker du best? Hva synes du om den lange L´Europe?Burnt_Island skrev:Kult at du likte plata Lyngen. Jeg kom over den via Manu Chao. En fascinerende plate som jeg ikke går lei av. Du som digger pulsen til Yo La Tengo plata jeg fikk av deg i forrige runde, skulle prøve denne på walkman en dag du er ute og går...
God anmeldelse også, jeg kjenner godt igjen plata i teksten din
De første platene til Noir Desir er rein punk med fransk aksent, men etterhvert finner de sin egen greie. Dette er den beste (og den eneste jeg har)
Fikk dEUS i posten i dag, så jeg får lytta litt over anlegget også og ikke bare via pcen.
Pluss en!ErosLoveking skrev:Mye bra anmeldelser i det siste. Kjempetråd, som jeg håper vi er flinke til å holde fortsatt liv i.![]()