Diverse Advarsel mot kjøp på FINN.no

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.285
    Antall liker
    9.365
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Har gjort dette en del ganger, men er nøye med å adressere riktig med eget navn og c/o.

    Om det er arbeidsgiver som er ført som mottaker kan det i verste fall reise mistanke om underslag, og at man planla på la arbeidsgiver betale både frakt og mva.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.083
    Antall liker
    2.620
    Her er en sak fra NRK.
    Ei jente på 18 har lurt mange personer til å kjøpe en Iphone til rundt 10.000,-. Samtlige fikk en pakke smør i posten.
    Hun har totalt svindlet for 70.000.


    Hun er nå dømt til å betale tilbake pengene, samt samfunnstjeneste.
    Men er det realistisk at fornærmede får igjen pengene sine?
     

    Steinar.Sv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2019
    Innlegg
    1.929
    Antall liker
    4.475
    Torget vurderinger
    1
    Kan jo advare mot salg også. La ut en platespiller for en tusing, og fikk en melding fra en som tilbød 700. Skrev at han hadde mistet jobben på grunn av Covid19 og hadde ikke råd å betale mer en 700,-
    Sjekka profilen hans, og han hadde FIRE platespillere til salgs.....
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.027
    Antall liker
    7.627
    Sted
    Oslo
    Kan jo advare mot salg også. La ut en platespiller for en tusing, og fikk en melding fra en som tilbød 700. Skrev at han hadde mistet jobben på grunn av Covid19 og hadde ikke råd å betale mer en 700,-
    Sjekka profilen hans, og han hadde FIRE platespillere til salgs.....
    Må jo være en ærlig sak å drive med kjøp og salg for å tjene litt penger.
    Og om fyren allerede har kjøpt 4 spillere, kan det jo være han ikke hadde råd til mer enn 700-
    Pruting på finn er vel ganske vanlig, og helt opp til deg å akseptere et bud
     

    pgoutlaw

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.11.2010
    Innlegg
    63
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    1
    Nettopp blitt oppringt fra en "hyggelig" fyr fra Fauske som tilfeldigvis hadde akkurat slike høyttalere jeg er på jakt etter. Har en ønskes kjøpt annonse på finn, Legacy Focus 20/20.

    Disse hadde vedkommede fått av sin far og kunne frakte gratis nedover med sin bror. Skulle ikke ha så mye for dem heller, rundt 10k. Dønn strøkne osv. Stod i boden og tok plass. Ba vedkommede sende bilder, og ser jo dette er bilder han har funnet på nettet og ikke fra boden sin🤣

    Uansett, styr unna dette nr 99247758.

     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Nettopp blitt oppringt fra en "hyggelig" fyr fra Fauske som tilfeldigvis hadde akkurat slike høyttalere jeg er på jakt etter. Har en ønskes kjøpt annonse på finn, Legacy Focus 20/20.

    Disse hadde vedkommede fått av sin far og kunne frakte gratis nedover med sin bror. Skulle ikke ha så mye for dem heller, rundt 10k. Dønn strøkne osv. Stod i boden og tok plass. Ba vedkommede sende bilder, og ser jo dette er bilder han har funnet på nettet og ikke fra boden sin🤣

    Uansett, styr unna dette nr 99247758.

    Si at du skal til Bodø på jobbreise neste uke, og kan reise innom Fauske og hente høyttalerne samtidig. Bare se hva han sier.
     

    pgoutlaw

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.11.2010
    Innlegg
    63
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    1
    Si at du skal til Bodø på jobbreise neste uke, og kan reise innom Fauske og hente høyttalerne samtidig. Bare se hva han sier.
    Giiiiiiiidder ikke bruke tid og energi på dette, med meldinger frem og tilbake.
     

    Ru-arnt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    572
    Antall liker
    722
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    4
    Nettopp blitt oppringt fra en "hyggelig" fyr fra Fauske som tilfeldigvis hadde akkurat slike høyttalere jeg er på jakt etter. Har en ønskes kjøpt annonse på finn, Legacy Focus 20/20.

    Disse hadde vedkommede fått av sin far og kunne frakte gratis nedover med sin bror. Skulle ikke ha så mye for dem heller, rundt 10k. Dønn strøkne osv. Stod i boden og tok plass. Ba vedkommede sende bilder, og ser jo dette er bilder han har funnet på nettet og ikke fra boden sin🤣

    Uansett, styr unna dette nr 99247758.

    kjenner igjen han der fra Facebook gruppen svindlere i Norges land, en der som han klarte å lure. Virker som ønskes kjøpt på finn er stor risiko å bli lurt, har dessverre gådd på en smell selv 🤨.
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Når man legger inn Ønskes Kjøpt annonse på Finn.no, ikke legg inn ditt telefonnummer. Så slipper man han her. Han figurerer mye i denne tråden også.
     

    erikm

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.01.2005
    Innlegg
    137
    Antall liker
    58
    Torget vurderinger
    1
    Hmm han 9924 fyren har åpenbart drevet å ringt meg og, har liggende en annonse for Troels gravesen ønskes kjøpt.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.322
    Sted
    Smurfeland
    Kan ikke noen ta en prat med foreldrene hans eller noe sånt, så det blir slutt på dette? Eventuelt ringe barnevernet med en bekymringsmelding.
     

    nat

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.539
    Antall liker
    3.427
    Torget vurderinger
    6
    Det var nylig en fyr ifra Hedmark distriktet som lurer til seg varer. Både ifra firmaer og privatpersoner.
    Så annonserte han varene på Finn og andre steder. Men heldigvis har han (midlertidig) blitt stoppet og man får håpe han har tatt til fornuft etter han fikk et tilbud de fleste ikke ønsker å motstå. Noe som gir han muligheten til å få orden på livet sitt!
    PS. Det var ikke jeg som ga han tilbudet!
     

    Brombrom

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.11.2005
    Innlegg
    177
    Antall liker
    17
    Sendte akkurat denne til ham nå:

    " Vi ved, du er svindler og har bevist det overfor flere. Vi er bekendte med, at du har forsøgt at svindle os, og nå prøver igen. Du bli´r rappotert til Facebook nå !!"

    og rapporterte ham til Facebook for svindel.
    Fanden til røvhul. Han burde xxxxxxxxxxxxxxxxxx 🤬
    @Brombrom[/U
    [QUOTE="HasseBasse, post: 3229754, member: 27722"]
    Sendte akkurat denne til ham nå:

    " Vi ved, du er svindler og har bevist det overfor flere. Vi er bekendte med, at du har forsøgt at svindle os, og nå prøver igen. Du bli´r rappotert til Facebook nå !!"

    og rapporterte ham til Facebook for svindel.
    Fanden til røvhul. Han burde xxxxxxxxxxxxxxxxxx 🤬
    [USER=3943]@Brombrom
    ...... take note !!!
    Jo takk, skeptisk til alt som selges i Bodø region nå 😁, men fikk mine penger tilbake 😎.
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.903
    Antall liker
    19.798
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    @Brombrom
    Det var superfint, det.
    Forstår simpelthen ikke idioten. Han ta´r imot PayPal, og vet 100% sikkert, at han får fratatt pengene igjen, når
    han ikke sender varen. Da må IQ være lavere end ?????
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Her er en sak fra NRK.
    Ei jente på 18 har lurt mange personer til å kjøpe en Iphone til rundt 10.000,-. Samtlige fikk en pakke smør i posten.
    Hun har totalt svindlet for 70.000.


    Hun er nå dømt til å betale tilbake pengene, samt samfunnstjeneste.
    Men er det realistisk at fornærmede får igjen pengene sine?
    Et slikt krav kan vedlikeholdes til evig tid, så hvis "hun" ikke har tenkt å være totalt ubemidlet resten av livet, så er det muligheter.
     

    Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.169
    Antall liker
    1.382
    Torget vurderinger
    11
    Hver gang jeg har blitt forsøkt svindlet på Finn har det vært med ønskes kjøpt annonse, og henvendelser har kommet via telefon, aldri melding på Finn. "selger" ønsker kun å sende, insisterer jeg på å hente blir det stille =)
     

    thesoundof

    Medlem
    Ble medlem
    15.05.2014
    Innlegg
    33
    Antall liker
    10
    Sted
    Oslo
    Den som kjøper over avstand bør stort sett regne med å forskuddsbetale, men da skal selger være særdeles oppmerksom på at den man handler med vil ha mye informasjon og ettergi dette uten noen problemer. Dersom man bruker nimber kan man avtale med sjåføren at man kontaktes ved avhenting og ordner betaling med vipps når varene er overlevert til sjåfør.

    Lest gjennom tråden og ser at mange overser den "viktigste" detaljen som er god dialog, samarbeid og tilgjengelighet. Den som ettergir den info man forespør og som virker ærlig og redelig beint frem er ikke en svindler. Har flere ganger mottatt på forskudd og forskuddsbetalt over 20k på handler over avstand og det har aldri gått galt selv om det kunne det. Dette med å ha god kommunikasjon er viktig både som selger og kjøper. Forøvrig er det synd at disse få svindlerne skal gjøre det så forbanna vanskelig for oss andre som faktisk bare prøver å selge eller kjøpe privat. Merk.svindlerne utvikler nye metoder å svindle på og noen ganger slår lynet ned der man ikke skulle tro, så selvfølgelig skal man ikke være totalt naiv, men se etter den gode kommunikasjonen og da burde resten av valideringen gå av seg selv. En seriøs selger eller kjøper vil aldri nekte på å utgi sin personalia, ta flere bilder eller skrive kontrakt over Mail osv.til den man handler med heller. Dette bunner ut i sunn fornuft. Har opplevd forsøk på svindel fra utlandet og innlandet men dette er personer som ifbm.overnevnte "sunn fornuft» er så i tåkeland at når man presser dem blir det bare surr.
     

    fraiser

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2011
    Innlegg
    363
    Antall liker
    210
    Torget vurderinger
    10
    Er det noen som har vært ute for en som kaller seg kim odd andersen eller bare kim andersen ?? (kim olsen ??)
    finnes ikke i noe register hverken med navn, adresse og telefon, han har gitt meg alle 3.
    Sikkert da samme som tok kontakt med meg i dag og skulle kjøpe forsterker av meg.
    Jeg ble ikke svindlet,men noen godtroende kunne sikkert falt i fella,som han sikkert får til innimellom.

    Sa at jeg sender bilde før og etter pakking og alt ok så langt og svarte kjapt..sa jeg ville ha nr til han så fikk det også og svar via sms
    .(ikke registrert nr)
    Så sa jeg var klar for sending og sendte bilde av ferdig pakket og ventet på betaling fra han via vipps så sender jeg..
    Da ble det helt stille…. Både via sms og via Finn.
    Han fjernet anonnsen sin samtidig..Noe gammle recivere osv, noe skurret også da han ikke nevte om prisen var ink frakt eller hvor mye han skulle vippse..🤔

    Så regel er vel, Ikke send noen ting uten å få betalt først ,iallefall om man ikke kjenner personen og ikke er verifisert i tillegg..
    Fikk navn og nr men det stemmer ikke helt overens det heller.
    Googlet så navnet hans og fant navnet hans i denne tråden.😅 Mulig han droppa det uten å si ifra, men snodig likt navnet som dukker opp flere steder her itråden..

    meldingen fra han når jeg sa jeg kunne sende ved forskuddsbetaling.
    Nick via Finn er Gatemixmc600.
    Navnet mitt er kim alexander Olsen. Adressa mi er………. Mvh Kim A
     
    Sist redigert:

    toral1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.06.2005
    Innlegg
    176
    Antall liker
    76
    Torget vurderinger
    13
    Sikkert da samme som tok kontakt med meg i dag og skulle kjøpe forsterker av meg.
    Jeg ble ikke svindlet,men noen godtroende kunne sikkert falt i fella,som han sikkert får til innimellom.

    Sa at jeg sender bilde før og etter pakking og alt ok så langt og svarte kjapt..sa jeg ville ha nr til han så fikk det også og svar via sms
    .(ikke registrert nr)
    Så sa jeg var klar for sending og sendte bilde av ferdig pakket og ventet på betaling fra han via vipps så sender jeg..
    Da ble det helt stille…. Både via sms og via Finn.
    Han fjernet anonnsen sin samtidig..Noe gammle recivere osv, noe skurret også da han ikke nevte om prisen var ink frakt eller hvor mye han skulle vippse..🤔

    Så regel er vel, Ikke send noen ting uten å få betalt først ,iallefall om man ikke kjenner personen og ikke er verifisert i tillegg..
    Fikk navn og nr men det stemmer ikke helt overens det heller.
    Googlet så navnet hans og fant navnet hans i denne tråden.😅 Mulig han droppa det uten å si ifra, men snodig likt navnet som dukker opp flere steder her itråden..

    meldingen fra han når jeg sa jeg kunne sende ved forskuddsbetaling.
    Nick via Finn er Gatemixmc600.
    Navnet mitt er kim alexander Olsen. Adressa mi er………. Mvh Kim A
    Hvem har ikke det
    lurt meg en gang
    har prøvd seg flere ganger, men kjenner han igjen på stemmen

    tor arne
     

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.784
    Antall liker
    913
    det norske politi er patetisk. tyveri og bedrageri er fritt frem, iallefall mot privatpersoner.
     

    fraiser

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2011
    Innlegg
    363
    Antall liker
    210
    Torget vurderinger
    10
    Helt enig, bare irriterende og ergelig at slike kan holde på..
    Rart han ikke prøvde å spørre om jeg kunne sende før han fikk»ordet vipps» feks. Opplevd det også før. Men ble bare helt stille heldigvis..
    adressen han oppga var også et industri område i 3766 Sannidal som også skurret,

    ville dere prøvd å fiske mere mens »handelen» er varm ,eller bare lagt den død. Ikke noe annet en pakking for ingenting.men Tenker da på info og
    Hvem har ikke det
    lurt meg en gang
    har prøvd seg flere ganger, men kjenner han igjen på stemmen

    tor arne
    For meg ble det bare rarere og rarere da mangel på interesse og ikke et spørsmål ang produktet.
    Og at adressen var på et industriområde med 4 bedrifter registrert. samt ikke registrert mob nr eller adresse tilknyttet navn.
    sjekket ikke noe dette etter jeg hadde gjort ampene klare for sending 🙄
    Samt virket som han selv hadde den ene anonnsen liggende ute så det skulle virke «troverdig» Der sto samme adresse og finn bruker.
    Den ble fjernet umiddelbart når jeg sa kr først så sender jeg.

    Men hadde uannsett aldrig sendt noe uten kr først selv om noe av det stemte,men.
    Spør om mob nr, Sjekk nr oppgitt, betaling vipps sjekk nr mot vipps. sjekk adresse mot navn, og tilbakemeldinger,verifisert bruker osv så får man litt følelse på det..
    Stolte på magefølelsen og lønnte seg denne gangen også..
    Men fikk meg til å tro på det var oppriktig helt i starten, det gjorde han, samt litt følelsen av at å pisse på folk med moral er innafor..
     

    rarhjerne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.11.2014
    Innlegg
    318
    Antall liker
    96
    Sted
    Levanger
    Torget vurderinger
    2
    Jeg opplevde nylig å bli svindlet på FINN av en kar som solgte noe furutech greier,fyren har gode karakterer samt fullt navn på FINN.Dessverre var jeg litt for kjapp å tenkte ikke på at furutech faktisk er veldig utsatt for kopier av sine produkter.
    Fikk varen sendt hjem til meg uten problemer, men oppdager etterhvert(ca 14 dager) at furutech er en kinakopi å dermed verdiløs,jeg betalte noen høvdinger for den også.
    Prøvde å ringe/sms fyren samt sende meldinger på FINN men han responderer ikke på noe.
    Spørsmålet mitt er hva gjør jeg nå?jeg har vært i kontakt med FINN å de sier jeg må politianmelde saken å sende anmeldelse til FINN slik at de får han utestengt,kjenner jeg lovens lange arm riktig så blir nok ikke denne saken prioritert som mange andre saker i dette landet å dermed henlagt.
    Det å få han utestengt fra FINN er jo bra,men hjelper meg lite ift pengene som jeg har tapt.
    jeg har fullt navn å adresse på fyren å er fristet til å legge det ut her å jeg har truet med det også,har gitt ham mange sjangser til å ordne opp med meg men hører ingenting.

    8B0D5E31-4164-4283-A11E-756F12DE2D76.jpeg
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Hvordan ser man at det er en kopi?
     

    rarhjerne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.11.2014
    Innlegg
    318
    Antall liker
    96
    Sted
    Levanger
    Torget vurderinger
    2
    Jeg snakket med pmaudio,sendte de detaljerte bilder av kabel,strømpa er ikke likens som orginalen,samt at skruvene på kontakt ikke var som furutech sine,kan jo såklart være at strømpa er skiftet å skruer skiftet,men tviler,mistanken blir jo styrket ytterligere når selger ikke svarer meg på verken FINN/sms/telefon oppringing
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.738
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Slikt høres ikke bra ut, men det finnes sikkert selgers versjon også, så før jeg konkluderer, så vil jeg gjerne høre den også.
    Må samtidig si at alle kjøp og salg på Finn, ebay (over 300) og her på sentralen som jeg har gjennomført, har fungert smertefritt
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.738
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Plutselig var innlegget slettet og mitt gir derfor liten mening. Moralen er vel at man bør gå mange runder med selger før man bruker «gapestokken» og legger ut sin vrede på Hifisentralen. Det kan jo tenkes at innlegget er moderert… Håper uansett at det ordner seg for de involverte.
     

    fender1962

    Fersking
    Ble medlem
    27.02.2023
    Innlegg
    2
    Antall liker
    1
    Sted
    Tromsø
    Advarsel: Adam Jr. Ludvigsen har sluppet ut av fengsel, og er i full vigør med svindel. Hadde bare fyren jobbet like hardt på ærlig vis som han driver på med svindel, så hadde han sikkert vært en millionær.

    Ja, det er utrolig frustrerende at disse kara bare får patetiske straffer, men forhåpentligvis blir neste dom et par år bak lås og slå. Vi har en temmelig lik storsvindler her jeg kommer fra, som nylig fikk dom på 3-5 år for lignende aktivitet (dog mye høyere sum - denne fyren svindlet bilkjøpere). Dette var hans tredje dom, og så vidt jeg vet, så har denne Adam blitt dømt (og sonet) et par ganger tidligere.

    Blir du utsatt for svindel, eller kjenner noen som har blitt: anmeld! Politiet kjenner godt til disse folka, og når de / politiadvokatene ser hvem det er snakk om, så skal det mye til for at de henlegger saken. Folk som Adam blir tatt fordi det er så mange anmeldelser, og alle de små beløpene blir en betydelig sum.

    Ble selv svindlet av en luring i Mo i Rana, samme type. Hadde rulleblad langt som et vondt år, og hadde drevet på i rundt 20 år med storstilt svindel (og sonet utallige ganger). Det var bare snakk om et lite beløp, 1000 kr, som jeg var 100% sikker kom til å bli henlagt det sekundet jeg leverte anmeldelsen...men et par dager senere kontaktet politiet meg, og fortalte at dette var en gammel ringrev. Saken gikk til retten, og han ble dømt.

    Akkurat nå ser det ut som at Adam prøver seg på konsertbilletter, men også gitarforsterkere. Samme gamle leksa - du legger ut ønskes kjøpt annonse, han tar kontakt umiddelbart (over telefon). Han har ikke snøring på hva som skal selges, og forteller at varen står på lager et par timer unna.

    Kanskje verst av alt, de tlf. numrene han opererer med dukker opp som "Hjelp jordskjelvofrene" på Vipps. Det finnes ikke grenser for hvor lavt denne karen kan synke.
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.519
    Antall liker
    1.029
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    rapporter nr til vipps, telefonterror, 1881 o.l....har rapportert flere av disse. Har også lagt ut ønskes kjøpt lokkeannonser for å ta de.
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Svindel og hifi hører sammens, så jeg mener denne tråden er på riktig plass.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.792
    Antall liker
    11.188
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Svindlerer og lurendreiere vik nok alltid finnes, så hver og en får ta de forholdsregler man finner nødvendig.... Jeg har ingenting i mot at slike henges ut med navn og nummer, men det kan være problematisk, rent juridisk sett... Noe jeg faktisk finner minst like problematisk, er de stort sett totalt manglende reaksjoner fra Finn, både på juks og svindel, og også nå på denne "Helt hjem"-ordninga... Det er vel Schibsted som eier Finn...??
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Fant en som solgte Photoshop på finn i dag.
    399kr. Engangsbetaling.
    Hadde masse anbefalinger fra "kunder" med som selv hadde en 10-er anbefaling, og som hadde vært på finn siden 2023...
    Den ene anbefalingen var fra selgeren som de anbefalte...
    Rapporterte som mistenkelig til finn, men hørte ikke noe tilbake.
     

    K2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2007
    Innlegg
    1.228
    Antall liker
    1.973
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    10
    Det virker som Finn har gitt opp! For ett par år siden slo de ned på svindel og heleri mm.. Jeg anmeldte alt jeg kom over og fikk bra respons fra deres kundesenter, men i det siste par år skjer det absolutt intet.
     

    PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.036
    Antall liker
    2.482
    Det virker som Finn har gitt opp! For ett par år siden slo de ned på svindel og heleri mm.. Jeg anmeldte alt jeg kom over og fikk bra respons fra deres kundesenter, men i det siste par år skjer det absolutt intet.
    Ikke bare det. De har på nytt laget et såkalt "sikkert" betalingssystem som lurer penger fra selgere.
     
    • Liker
    Reaksjoner: K2

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Det virker som Finn har gitt opp! For ett par år siden slo de ned på svindel og heleri mm.. Jeg anmeldte alt jeg kom over og fikk bra respons fra deres kundesenter, men i det siste par år skjer det absolutt intet.
    Tja, det kan vel diskuteres hvor helhjertet de har prøvd å slå ned på svindel tidligere også. I alle fall ikke min erfaring fra 2019.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn