Takk. Ja det skader ikke om de matcher hverandre design-messig. Men heller ikke noe absolutt must.Dessverre ingen erfaring med annet enn DP-430 og DP-450. Opplever begge som lydmessig gode, men sistnevnte har stillere skuff/CD-lading. Før disse hadde jeg en toppmatet dyr Eximus og syntes Accuphase var minst like bra. For noen uker siden opplevde jeg litt problemer med at DP-430 av og til hadde plunder med å lese av CDene ved mating, men dette virker nå å ha gått seg til. Har litt mistanke om at manglende bruk over lengre tid kunne være årsaken. DP-450 tror jeg er et godt kjøp for deg om du ønsker å fornye til noe betalbart og noe som matcher E-4000 designmessig. Hvis det siste betyr noe for deg.
1. Refinement and EvolutionHei,
Noen som vet hva dette 's' betyr når det står etter nummeret?
Kanskje nået med sikkerhet (safety), er det nået nytt som er så bra at alle modellene skal få en opdattering, eller er de bare gått tomt for numre?
/Claus
Eversolo A8Noen som har noen meninger om dac 50 og 50? 60 har ess chip ser jeg (har ikke likt ess chiper før). Jeg har en R2r Mhdt Orchid dac med philips tda1541a og rør på utgangen, men jeg er nysgjerrig på accuphase dacene. (Har en E-3000)
Noen som feks har gått fra dac 50/60 til noe bedre? Eller motsatt?
Kjøpte meg en billig Schiit Mimir dac. Den er dritbra. Solgte Mhdt orchid, da den ikke hadde like mye trykk og kontroll i bassen, samt mer avrundet i toppen. Vokaler var like naturlige på Mimir. Ingen "digital glare". Den anbefales på det varmeste.Eversolo A8
Ville forundre meg om ikke det blir opplevde forskjeller, det ble det her fra DP-430 til DP-570.Litt skryt er vel lov på en vennetråd.
Dette er muligens min siste CD-spiller på lang lang tid. DP-450.
Vel, DP-570 kommer inn dørene om et par uker, så får vi se om forskjellene er så store at jeg må gå for den.
Veldig kjekt å få prøve tingene hjemme før en bestemmer seg. Unik service fra Boahs Vis vedlegget 1178037 .
"Stereobenken" er ikke min siste. Den skal byttes ut
Jeg bruker de brune XLR mellom CD-spiller og forsterker.Ville forundre meg om ikke det blir opplevde forskjeller, det ble det her fra DP-430 til DP-570.
De blå er helt ok, men prøv å få testet de brune Accuphase kablene, til prisen meget bra!
En liten rack teaser![]()
De hadde jeg også brukt om det ikke var for att jeg allerede hadde brukt mer på en annen mellom cdp og amp, diffen i opplevd forskjell er ikke verdt forskjellen i penger, så nu er de brune (xlr & rca) back up og som hos deg den blå i rote skuffenJeg bruker de brune XLR mellom CD-spiller og forsterker.
De blå blir liggende i roteskuffen.
Jeg tror det er når en kjøper CD-spiller de følger med.Har disse kablene fulgt med da dere kjøpte produktene, eller kjøpt separat? Jeg kjøpte min amp hos Lyric med kvittering og pappeske og alt, men den hadde så vidt vært hjemme hos en kunde så den var"brukt" - dermed kan jo en eventuell kabel ha blitt fjernet.