En kompis har E-800 og testet E-800s, det var ingen vei tilbake for ham! Nå har dere vel ikke samme rom og utstyr, men det viser jo att for noen er det verdt å gå videre oppover, for mange er nok E-800 i seg selv siste stopp!
Hei!
jeg hadde E-800 og var og var strålende fornøyd med den. Fikk prøve en E-800S, da var det ingen vei tilbake, måtte bare bytte da
Men når det er sagt så er E- 800 en veldig bra forsterker, kunne selvfølgelig levd veldig fint med den
Takk for svar, mye som peker i samme retning
Jeg opplever overraskende stor forskjell på E-800 og E-800S. E-800S er mye mer oppløst og snerten, men mangler den fyldige kroppen jeg opplever at E-800 har i mellomtonen, kanskje særlig nedre mellomtone. E-800S gir litt lyttetretthet, noe E800 hadde null av. MEN det er mulig det skyldes at den ikke er helt innspilt ennå
Jeg har ikke hørt begge, men har sett en anmeldelse på YouTube som sier det samme som det du beskriver. For den anmelderen var det en positiv ting med E-800S. For meg gjør det E-800S uinteressant, da det du beskriver rundt E-800 er akkurat det som gjør at jeg liker min så godt.