Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• musicus

Ktêma
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    3.698
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    4
    En kompis har E-800 og testet E-800s, det var ingen vei tilbake for ham! Nå har dere vel ikke samme rom og utstyr, men det viser jo att for noen er det verdt å gå videre oppover, for mange er nok E-800 i seg selv siste stopp!

oyvharal

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2005
    Antall liker
    72
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    3
    Er det noen her som har erfaringer med burn-in av Accuphase klasse A-forsterkere?

Er også nysgjerrig på om det er noen som har testet E-800 mot E-800S :)
    Hei!
    jeg hadde E-800 og var og var strålende fornøyd med den. Fikk prøve en E-800S, da var det ingen vei tilbake, måtte bare bytte da😃
    Men når det er sagt så er E- 800 en veldig bra forsterker, kunne selvfølgelig levd veldig fint med den

Olezzzz

Medlem
    Ble medlem
    13.05.2026
    Antall liker
    5
    Sted
    Oslo
    Takk for svar, mye som peker i samme retning :)
    Jeg opplever overraskende stor forskjell på E-800 og E-800S. E-800S er mye mer oppløst og snerten, men mangler den fyldige kroppen jeg opplever at E-800 har i mellomtonen, kanskje særlig nedre mellomtone. E-800S gir litt lyttetretthet, noe E800 hadde null av. MEN det er mulig det skyldes at den ikke er helt innspilt ennå :)

Atlerovik

Konvertitt
    Ble medlem
    30.08.2019
    Antall liker
    13.423
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    22
    Jeg har ikke hørt begge, men har sett en anmeldelse på YouTube som sier det samme som det du beskriver. For den anmelderen var det en positiv ting med E-800S. For meg gjør det E-800S uinteressant, da det du beskriver rundt E-800 er akkurat det som gjør at jeg liker min så godt.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn