Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.744
    Arbejder på en Accuphase A 60 ++ selvbyg. Bliver monteret i et monster stort Nelson Pass enclosure. Magter ikke at overskue at færdiggøre Nelson Pass Aleph 2 på alt for mange print. Min hjerne klarer ikke det længere. Eller kanskje jeg gjør det alligevel. Time will show kommer tid kommer råd. Mangler også penge i øjeblikket. Glæder mig til December hvor jeg går i kontant. Har mange genuine transistorer til formålet. Bliver en 1500 w 2 x 36 Vac transformer.

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    55
    Torget vurderinger
    4
    Store gratulasjoner fra Sørlandet. Såvidt jeg fikk med meg fra fabrikkbesøk-videoen så blir dem vel spilt inn på fabrikken i forbindelse med kvalitetskontrollen (?)
    Ja,det er ørene som skal spilles inn 😀

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.117
    Torget vurderinger
    29
    Store gratulasjoner fra Sørlandet. Såvidt jeg fikk med meg fra fabrikkbesøk-videoen så blir dem vel spilt inn på fabrikken i forbindelse med kvalitetskontrollen (?)
    Takk takk, ja, har sett det i en video tidligere.
    Kanskje bare innbilning, men føler den var litt flat ved første test. Men dynamikken kom etterhvert.
    Kanskje det rett og slett bare skyldes at den var kald.
    Nå svinger det skikkelig. Dro på noen skikkelige 17-mai spor med korpsmusikk.
    Fytti grisen som det spiller.
    E-650 spiller fantastisk på alle måter, men jeg opplever E-4000 som mer rett forsterker for meg og mitt rom.
    Jeg må også si at DAC-60 kan virke litt stivt priset i forhold til hva man får rent fysisk.
    Men den gjør virkelig jobben.
    Kun testet på streaming fra en WXC-50.
    Testes mot CD-spiller i morgen.
    God 17-mai feiring, Accuphase-venner🇳🇴😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn