Det er så morsomt og lett å skrive noen ord om en opplevelse, når man bare har positive ting å komme med. Slippe å veie sine ord, for på en diplomatisk måte å påpeke ting man ikke synes er så bra.
La meg bare si det med en gang, jeg gidder ikke snakke om for lys eller mørk betoning, Shyes anlegg er formbart og kan med noen tastetrykk betones på vilket jävla vis som helst. Det eneste jeg er opptatt av når jeg er på slike seanser, er javnhet i fr, scene og unoter utenfor oppsettet.
Vel, det var ingen unoter. Ferdig med det temaet...
Disse hadde jeg ikke hørt. Kan bekrefte at de fungerte
Dette var tredje gang jeg var der og denne gang, var det full klaff. Shy testet først en halvhjertet preset på meg, men det forkastet vi straks til fordel for en freskere en. Etter det var Tosken DJ og fikk velte seg i kjente og kjære låter jeg også nyter hjemme. Det er så spennende å høre "normal" musikk når bassen freser og tonene sklir sømløst over skalaen - noe som et transientvillig, fasekoherent og frekvensjavnt oppsett bør gjøre. Ingen forstyrrende artefakter, alt timet og tilrettelagt, bare sitte å nyte detaljerikdomen i opptakene. Sangere og instrumenter opptrådde tett på eller lenger unna, avhengig av opptak og alt fikk plass på scenen og ble stående der de skulle uhavhengig av toneleie. Mao ingen smøring.
Det har den siste tid vært en idémyldring i denne tråden, hvordan fikse anlegget til Tor? Jeg bare sier meg enig med
@Roald , det er ingenting å fikse.
Jeg har tidligere kallt deg en nestor, det er en betegnelse jeg holder på, for du har virkelig vært en inspirasjon for meg og mange flere og har vist at du kan skru lyd. Takk for at du åpnet dørene en tidlig lørdag formiddag og takk for hifikake nr1. Veien var kortere enn jeg trodde, siden jeg denne gang tok Purka og dermed ferja, så det blir nok ikke 3 år til neste tur.
Tosken has left the building