Bare øvre diskant? Tar gjerne for meg hele frekvensresponsen når jeg tuner balansen i lydenØvre diskant bør vel uansett tunes på gehør.
Sist redigert:
Bare øvre diskant? Tar gjerne for meg hele frekvensresponsen når jeg tuner balansen i lydenØvre diskant bør vel uansett tunes på gehør.
Likte «Isle of You» Stort og deilig lydbilde med gode dynamiske utsvingSupernatural er et kongealbum, både lyd og musikk.![]()
Du får gjøre som en gammel kompis av meg gjorde når det ramla fælt i motoren på en Volvo 240, skru opp musikken høyere så hørte han ikke det ramla noe mer. Ble dog full stopp etter noen mil..I dag var det vær i vika må jeg si . Sitter litt bekymret her hå å høre knitring fra himlingen over meg, og små rystelser i huset - som er i mur, men med takkonstruksjon i tre. 33m/ sek i kasta har jeg ikke opplevd her før. Håpet taket fortsatt er på plass et par timer til . Da løyer det![]()
Kanskje aller verst i dette område.Ja, det var vel i går meldt rød/orange varsel i ditt område.
Det gikk jo bra, men er skeptisk til at taket er forankret i siporex/ytong blokker. Grunnmuren og kjelleretasjen er mer solid da det er betongblokker.Bra taket holdt! Fundamentet og selve huset var det vel aldri noe fare med. Det er jo jevnlig trykkprøvd fra kjelleren![]()
Blir 49m/ sek. Bra tøkk det, men det ble målt 62,1m/s som kraftigste kast på Folgefonna i natt. Skulle hatt kiten ute daGjennomsnitt 70 knop vind, med 95 knop i kastene.
Ja synes det var vildt , men nå har de justert ned tallet til 52,1 m/s. Hadde bare kommet til Tromsø daDa tror jeg du hadde kommet deg kjapt til finnmark![]()