Ja de gale har det godt

I god mening.

I god mening.
Sist redigert:
|
Steinar har syk humor. Men alle bildene er jævla bra malt. Dybde som ikke kan beskrives uten å være der.Så det bilde også, men var så ikke interessert i å legge det inn i tråden. Men det gikk jo dritt
Hadde det vært telefoner til 100k hadde folk kjøpt det også. Folk har forskjellige behov.Skjønner ikke at folk er villig til å gi skyhøye priser for en mobiltelefon når man sammenligner spesifikasjonene mellom dem.
Har sier jo at han bruker den til fjernkontroll@Musikkmannen Er ikke det der en s6 og ikke en s21?
Autokorrekturhelvete....Så DU er s6? Kobla ikke den
Edit: ser at det opprinnelige innlegget er endret/korrigert så da gir det hele mening for meg![]()
Har ikke ørene helt på stell for tiden og hørte ikke så mye på denne nye innstillingen. Roald synes vel den samlet forskjellige ting mer riktig bakover i lydbildet og alt fikk generelt mer dybde. Litt mer laidback lyd fikk jeg høre. Den hyllen til bassen er urovekkende stor men Roald synes det må være såpass.Nøytral og fin!![]()
Vi har noe divergerende kurve.Har ikke ørene helt på stell for tiden og hørte ikke så mye på denne nye innstillingen. Roald synes vel den samlet forskjellige ting mer riktig bakover i lydbildet og alt fikk generelt mer dybde. Litt mer laidback lyd fikk jeg høre. Den hyllen til bassen er urovekkende stor men Roald synes det må være såpass.![]()
Skal ikke UMIK-1 og UMIK-2 være kalibrerte?Det er sant. 11 db maks og 7 db minimum på forskjell. 4db på respons er jo en del, men her spiller rom også inn litt. Stoler ikke helt på u-mic helt opp i diskanten heller. REW målt stemmer ikke helt med Audiolense- simulert resultat der
Vis vedlegget 1147192
Skal visst være det?Skal ikke UMIK-1 og UMIK-2 være kalibrerte?
Bare dersom du laster ned og benytter kalibreringsfilen for din spesifikke mikrofon (basert på serienummer) og mikrofonposisjon.Skal visst være det?
Har nå gjort det, men måler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.Bare dersom du laster ned og benytter kalibreringsfilen for din spesifikke mikrofon (basert på serienummer) og mikrofonposisjon.
Har nå gjort det, men måler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.
Der har du et dilemma:Har nå gjort det, men måler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.
Avviket er over der jeg høre ,så egentlig bryr jeg meg ikke så mye.Der har du et dilemma:
Skal du stole på din dyre mik med unik kalibrering, eller din billige mik med unik kalibreringsfil?
![]()
Fordi…?Ingen tvil om at jeg hadde stolt på Earthworks![]()