Ja de gale har det godt

I god mening.

I god mening.
Sist redigert:
|
Steinar har syk humor. Men alle bildene er jÊvla bra malt. Dybde som ikke kan beskrives uten Ä vÊre der.SÄ det bilde ogsÄ, men var sÄ ikke interessert i Ä legge det inn i trÄden. Men det gikk jo dritt
Hadde det vÊrt telefoner til 100k hadde folk kjÞpt det ogsÄ. Folk har forskjellige behov.SkjÞnner ikke at folk er villig til Ä gi skyhÞye priser for en mobiltelefon nÄr man sammenligner spesifikasjonene mellom dem.
Har sier jo at han bruker den til fjernkontroll@Musikkmannen Er ikke det der en s6 og ikke en s21?
Autokorrekturhelvete....SĂ„ DU er s6? Kobla ikke den
Edit: ser at det opprinnelige innlegget er endret/korrigert sÄ da gir det hele mening for meg![]()
Har ikke Þrene helt pÄ stell for tiden og hÞrte ikke sÄ mye pÄ denne nye innstillingen. Roald synes vel den samlet forskjellige ting mer riktig bakover i lydbildet og alt fikk generelt mer dybde. Litt mer laidback lyd fikk jeg hÞre. Den hyllen til bassen er urovekkende stor men Roald synes det mÄ vÊre sÄpass.NÞytral og fin!![]()
Vi har noe divergerende kurve.Har ikke Þrene helt pÄ stell for tiden og hÞrte ikke sÄ mye pÄ denne nye innstillingen. Roald synes vel den samlet forskjellige ting mer riktig bakover i lydbildet og alt fikk generelt mer dybde. Litt mer laidback lyd fikk jeg hÞre. Den hyllen til bassen er urovekkende stor men Roald synes det mÄ vÊre sÄpass.![]()
Skal ikke UMIK-1 og UMIK-2 vÊre kalibrerte?Det er sant. 11 db maks og 7 db minimum pÄ forskjell. 4db pÄ respons er jo en del, men her spiller rom ogsÄ inn litt. Stoler ikke helt pÄ u-mic helt opp i diskanten heller. REW mÄlt stemmer ikke helt med Audiolense- simulert resultat der
Vis vedlegget 1147192
Skal visst vĂŠre det?Skal ikke UMIK-1 og UMIK-2 vĂŠre kalibrerte?
Bare dersom du laster ned og benytter kalibreringsfilen for din spesifikke mikrofon (basert pÄ serienummer) og mikrofonposisjon.Skal visst vÊre det?
Har nÄ gjort det, men mÄler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.Bare dersom du laster ned og benytter kalibreringsfilen for din spesifikke mikrofon (basert pÄ serienummer) og mikrofonposisjon.
Har nÄ gjort det, men mÄler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.
Der har du et dilemma:Har nÄ gjort det, men mÄler fortsatt ikke likt helt opp i frekvens i forhold til min Earthworks M30 med unik kalibreringsfil.
Avviket er over der jeg hÞre ,sÄ egentlig bryr jeg meg ikke sÄ mye.Der har du et dilemma:
Skal du stole pÄ din dyre mik med unik kalibrering, eller din billige mik med unik kalibreringsfil?
![]()
Fordi�Ingen tvil om at jeg hadde stolt pÄ Earthworks![]()