Søkeresultater

  1. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Kjapp innstikker. Hegel er bedre i noen kombinasjoner. Primare er bedre i andre. Verre er det ikke. Alt spørs på matching. Hvem som er best på papiret i diverse frekvensområder er for meg en pissekonkurranse. Den gir ingen mening. Stikkordet er Matching Matching... og Matching. I32Media er...
  2. A

    Ønsker anbefaling Forsterker til RF 82-2 eller RP-260f ?

    Xindak går stortsett for 4 på brukten. Jeg hadde kjøpt brukte RF 82, eller 62/52 og lagt resten i forsterkeri. Finnes mange gode alternativer. Og husk, det finnes mange veier til rom.
  3. A

    Høyttalere Hjelp til valg av høytaler.

    Usher passer bra til Bladelius. De har den lyden du beskriver og ønsker. Bor du i nærheten av Haugesund skal du få prøve den på mine HT. SPiller med en fantastisk mellomtone, har stort lydbilde med en fenomenal tredimensjonalitet. De har enten beryllium eller diamant diskant. Blir garantert bra.
  4. A

    Ønsker anbefaling Forsterker til RF 82-2 eller RP-260f ?

    Har flere. Spørs hvor avansert du vil gjør det. Personlig ville jeg valgt en forforsterker med Rør. Så ville jeg fått en effekt som var tja.. 100-200w. Gjerne emotiva eller annet i den prisklassen. Og kjørt en separat dac. Her vil man typ regne det slikt i mitt hode. Rørpre + evt rør : 7000...
  5. A

    Ønsker anbefaling Forsterker til RF 82-2 eller RP-260f ?

    Kjøp den du! En suveren match med Klipsch.
  6. A

    Ønsker anbefaling Forsterker til RF 82-2 eller RP-260f ?

    Rør! Evt rørhybrider! Vincent, shanling. Xindak er også svært god mot disse.
  7. A

    Imagine sitt lytterom

    Grunnen til surhet, intoleranse, hakking, kverulering osv, er igrunn litt enkel. Det er menn som er transformert til kvinner, og/eller har en kvinne som har ballene deres. Ikke bry deg om disse jentene. De har det ikke så bra på hjemmebane/jobb. Prøv heller å forstå, og empatiser med de. De...
  8. A

    Ønsker anbefaling Hjelp til kjøp av rock&roll stereo til rundt 10.000,-

    For guds skyld kjøp brukt. Finn deg en rimelig xindak eller Vincent og kjøp deg klipsch rf5 eller 62/82. Kjøp billige tjukke kabler en plass, og en brukbar dac. Fyr på volum og nyt. Skal du kjøpe nytt får du såvidt råd til forsterkeren :)
  9. A

    Forsterkere Hegel P20 vs Primare pre32 vs Yamaha CX-A 5000

    Det ligger en VTL preamp fra Hifistasjonen som skal selges ut, demo sak. Den er EKSTREMT god i ditt oppsett! Herre! Ville tatt meg en telefon og hørt med han, tro meg, den vil spille ring rundt det meste her utenom Aestehtix, de vil gå ca likt, i den ene eller den andres favør...! med McIntosh...
  10. A

    Forsterkere Hegel P20 vs Primare pre32 vs Yamaha CX-A 5000

    jeg er helt enig med deg. P30 er veldig kostbar. Den har dukket opp på brukten et par ganger på vintern til rundt 20. Jeg ville personlig hatt is i magen og kjøpt brukt. Noe du også kan se om du kommer over.. er en CAT preamp. Dette er gjerne verdens beste pre. Jeg var sinnsykt heldig å få tak...
  11. A

    Forsterkere Hegel P20 vs Primare pre32 vs Yamaha CX-A 5000

    Tja, ville nå faktisk vurdert Hegel P30 her. Den vil gjøre en vesentlig bedre jobb enn begge nevnte alternativer. Personlig har jeg erfart at preen er viktigere enn selve effekten (iallfall MINST like viktig). Skal du i det hele tatt gjøre dette, ville jeg gjort det skikkelig, iallfall med så...
  12. A

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Fikk det samme problemet som deg for ei stund tilbake. Prøv å ring karen!
  13. A

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Flotte Swans 2.2 til salgs for den som kan hente i Ålesund: FINN.no - Mulighetenes marked
  14. A

    Onkyo CP-1050 Direct Drive

    Wow, den var nydelig! Hvilken prisklasse snakker vi her?
  15. A

    Rørutstyr Nye rør til Copland CVA 306 rørpre

    Mullard eller brimar. Pass på å få tak i de skikkelige årgangene. Koster riktig nok litt, men er verdt hver ei krone. I rørsaker er rørene gjerne viktigere enn selve "basen" Har selv gått fra kjipe til gode. Du verden for en forskjell.
  16. A

    Ønsker anbefaling Dali Euphnia MS5 - Hvilken eletronikk ville du valgt og hvorfor?

    Bladelius Thor MkIII er en del kraftigere enn Hegel H300. Selv om papiret ikke tilsier det i watt, så har den en del bedre strøm og kontroll. Har eid begge, og etter jeg oppdaget bladelius ble Hegel aldri mer et tema. Bladelius har alt Hegel har, pluss en del ekstra. Samt en kontroll og pondus...
  17. A

    Ønsker anbefaling Dali Euphnia MS5 - Hvilken eletronikk ville du valgt og hvorfor?

    Chapter, Aragon, primare. Hegel og Dali er i mine ører en dårlig match da det fort blir skrikete og hardt i toppen. Glemte litt ut den beste matchen kanskje; Bladelius Thor MkIII. Dee får du dac osv integrert.
  18. A

    Ønsker anbefaling Ut med RF82, inn med Kompakthøyttalere 25k... men hva??

    Vil foreslå Focus110a med en dac/Pre. Det er etter mine ører det beste alternativet i din prisklasse. Dynaudio sine Aktive trådløse gulvstående burde jo også gå bra. De er fantastiske i lyden, har alt du trenger, og ingen bokser (utenom en liten søt en). Overbevis henne om at de tar like mye...
  19. A

    Retep`s musikk og filmrom

    Hei Retep. Mtp på din musikkstil så kanskje du hadde likt Symphony X også? Er litt i samme gata som masterplan.. tja.. Du får uansett ha en fin dag videre.
  20. A

    system audio

    Stemmer det... Chaptere som er 200w+ er vanvittig bra på SA. Har en dynamikk og oppløst topp som ikke ligner grisen. Spiller i tillegg kjellerdypt..!
Topp Bunn