Takker for svar.
Vet ikke om finér er rett ord å bruke. Det er krysslimt iallfall, går ikke ann å komme gjennom med vanlige skruer. prøvde meg på vinkler idag. Det gikk dårlig, det. Så skal avstive det i bakenden, regner med det tåler det uten særlige problemer. Har hatt baken min oppå det og...