Søkeresultater

  1. A

    Maxwell, MX-modifseringer og Stereo+

    Denne tråden har dratt frem de verste trollene og kverulantene. Maken til oppførsel på enkelte. Undres også over deres generelle syn. Stå på stereo+. Få frem sannheten!
  2. A

    Høyttalere Åpen lyd uten at det låter hardt?

    Hva med Monitor Audio PL200/300 ? Fantastisk åpen og luftig diskant med rørelektronikk. Hadde du bodd i Haugesund eller omegn skulle du fått hørt på. Aldri hatt så flytende og deilig lyd som nå!
  3. A

    Høyttalere Innspilling av høyttalere..?

    Typisk Klipsch! :D
  4. A

    Høyttalere Innspilling av høyttalere..?

    Klipsch RF7(2) Har i mine ører mellom 700-1000 timers innspilling før de løsner HELT. Men er bare til å kjøre på fra starten av. De tåler juling!
  5. A

    Dynaudio's venner

    Melder meg inn her med et fint eksemplar av Dynaudio Contour 2.8. Svært fornøyd sålangt!
  6. A

    Ny TV 65-75'', budsjett rundt 20 000.

    Har selv Sony W85 tv, 60" ikke 4k tv. Kjøpte den rett før jul i fjor. Er en fantastisk Tv. Skal definitivt ha Sony igjen. Eneste Led tven som i mine øyner behersker svart og naturlige farger. Er helt vill.
  7. A

    Hodetelefon til hjem anbefaling

    Ville tatt en titt på parrot zik.
  8. A

    Høyttalere Infinity Kappa 9.2i hvilken forsterker?

    Helt korrekt! Hegel kan du bare glemme. De kommer bokstavelig talt til å ta fyr om du er uheldig nok! Dessuten er ikke lydsignaturen optimal. Du har også fra counterpoint, Hybrid rør/transistor. Sa20/sa220... Osv.. Du bør iallfall beregne 2 blokker. En feks 200w på topper og 2/300w på bunn.
  9. A

    Høyttalere Infinity Kappa 9.2i hvilken forsterker?

    Den krellen vil nok knele. Prøv å få tak i aragon eller nakamichi, de er to vanvittig gode alternativer til en noenlunde hyggelig pris. Har selv hatt aragon 4004 mkii på kappa 9.2i. Det gikk fint. Skulle ønske meg mer power. Så da kjører man bare to av de.
  10. A

    Høyttalere Infinity Kappa 9.2i hvilken forsterker?

    Anbefaler deg forsterkere som dobler, og er stabile ned til 1 ohm. Kappa har noen heftige impedansedropper og kan i verste fall grille litt utstyr :)
  11. A

    Ønsker anbefaling Nytt anlegg, høy kvalitet med lavt volum?

    Hei Trådstarter. Har du sjekket ut Bastanis? Det er Høyfølsomhets høyttalere du kan få lagd eller lage selv til en brukbar sum, spiller vanvittig åpent, dynamisk, detaljert. Har alt du ønsker deg.. Har ingen kasselyd, fordi det er tanken på åpen baffel. Da bruker den rommet ditt... Og drives...
  12. A

    Forsterkere Tips til preamp

    Ditt tap! :) Fjernkontroll fremfor ekstrem lyd? Dagens! :cool: Xlr? Pff, trengs ikke.
  13. A

    Forsterkere Tips til preamp

    Kan anbefale deg en CAT rør pre. Den har absolutt alt du trenger. Sjekk ut Cat SL1 Ultimate. evt nyere. Disse har en absurd bygg-kvalitet. er så heldig å besitte en MKII selv, og den kommer jeg aldri til å selge. Cat har muligens et av verdens beste linjetrinn. Disse kan oppdrives fra 20-40k...
  14. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Mja, om man tenker brukten så fåes Chapter til brukbare priser.
  15. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Stemmer det xcell. Du skulle hørt chapteren min du. 2x200w klasse D. Synes den er bra analog i lyden. Fikk hakeslepp da jeg hørte den. Direktesammenlignet med mc252, og chapteren stod igjen :D Men ja, a32, i32, kanon. Mener å lese noe om at du også nevnte a34.2 i mono. Personlig liker jeg...
  16. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    primare har ikke hatt direkte problemer med digitale forsterkere. Altså klasse D. Det som jeg tror han prøver å få frem er den utfordringen klasse D kan slite litt med, iforhold til A, og AB. Klasse D kan fort bli litt stiv og kunstig, litt... Digital, mens A og AB er gjerne mer naturlige og...
  17. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Hehe, tenker ikke på deg som bransjeaktør i tråden din. Du er langt unna andre bransjeaktører i overtråkk. Spørr deg som privatperson! Hehe. Selv har jeg en Project Tube Dac RS med ekstern PSU. Fy flate, den er god den. Har jo dyre rør i også, såklart. Har blitt en rørsnobb. Vil helst ikke si...
  18. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Kult! Hva betalte du for den? Er det frekt å spørre? Hehe.. har selv tenkt litt på Exposure saker.. meen... ender alltid opp med noe annet.. er så mye rart du.. ! Hvordan var den i forhold til.. var det Hegel Hd10 eller Hd11 du hadde?
  19. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Du X-cell. Du som er så glad i disse mantraene dine. En spennende forsterker til disse er faktisk Sony Ta Fa777ES. Siste "highend" stereoforsterkeren til Sony. Fåes på brukten en sjelden gang i blant fra 5-7.000. Den eeeeeeeeeeeeer så god. Har hatt den på Mantra 60. Hadde det ikke vært for at...
Topp Bunn