Som lærer under utdanning, så blir pedagogikken et større og viktigere fag. Det er et vanskelig fag, for skolen har forandret seg svært mye.
Barn har nye problemer som de ikke hadde før, og mentaliteten har tidligere vært at det er læreren sin feil, denne trenden er i ferd med å snu mot en...
du må for alt i verden ikke glemme de kanskje viktigste her; Telefunken, Brimar og Mullard! Får du NOS av de, så har du deg rør som spiller huden av psvane, ge, etc.. Philips har jo Miniwatt som er kanongod om det er square getter.. :)
Var å hørte på dette hos Roald på Renaissanse Audio i Bergen. Du verden for en lyd! Holdt på å falle utav sofaen der jeg satt. Det finnes såklart bedre anlegg, men ikke i mine ører når både pris, størrelse og løsning er tatt inn i betraktning! Ga en utrolig mersmak.
Det eneste som holder meg...
Synes slike kommentarer er svært unødvendige.
Synes også det er unødvendig at jeg må belyse dette.
Synes det er mange som har en hårsår og grinete holdning her inne.
Er vi menn, eller er vi/dere sutrekjerringer?
Var også i Stavanger. Synes lyden og volumet var helt knall! Og ikke minst en god kontakt med publikum. De er jo helt vanvittige liveartister, og det imponerte meg noe i hjel da åke feldt growla. Så så effortless ut.. og at så mye stemme kommer ut av en "puslete" svenske er jo igrunn...
Har Dared noen kraftigere monoblokker evt effekt-trinn. Er på jakt etter 70-80w + i rør-effekt. Har sett litt på en LM forsterker... meeen... ja. Noe sier meg at jeg ikke vil ha det (har ingen grunn på noensomhelst måte, bare magefølelse)
Kan bekrefte at Hegel ikke matcher med monitor Audio, har PL300, og testet en H20 på de. Fikk kreft i ørene mine nesten.
Kjører rør på de, jeg. Deilig, dyp og fyldig lyd!