Søkeresultater

  1. A

    Politikk, religion og samfunn Dårlig kvalitet på norsk grunnskole?

    Som lærer under utdanning, så blir pedagogikken et større og viktigere fag. Det er et vanskelig fag, for skolen har forandret seg svært mye. Barn har nye problemer som de ikke hadde før, og mentaliteten har tidligere vært at det er læreren sin feil, denne trenden er i ferd med å snu mot en...
  2. A

    Dårlig nyhet? Oppgradering av USB-kabel er hørbart

    Hører selv forskjell på usbkabel, støtter deg veldig. De andre av den eldre garden har vell begynt å miste (store) deler av sitt med årene ;)
  3. A

    Bastanis

    Blei lekre dei! Glede meg til å se de live!
  4. A

    LM Audio

    du må for alt i verden ikke glemme de kanskje viktigste her; Telefunken, Brimar og Mullard! Får du NOS av de, så har du deg rør som spiller huden av psvane, ge, etc.. Philips har jo Miniwatt som er kanongod om det er square getter.. :)
  5. A

    Høyttalere Her er det noe som ikke stemmer!

    Var å hørte på dette hos Roald på Renaissanse Audio i Bergen. Du verden for en lyd! Holdt på å falle utav sofaen der jeg satt. Det finnes såklart bedre anlegg, men ikke i mine ører når både pris, størrelse og løsning er tatt inn i betraktning! Ga en utrolig mersmak. Det eneste som holder meg...
  6. A

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Synes slike kommentarer er svært unødvendige. Synes også det er unødvendig at jeg må belyse dette. Synes det er mange som har en hårsår og grinete holdning her inne. Er vi menn, eller er vi/dere sutrekjerringer?
  7. A

    Forsterkere Finnes det gode forsterkere i 250w p/chan klassen til under 10.000?

    Meridian 557 eks :) trål brukten. Svingod på dali
  8. A

    Opeth 8-10. oktober i Oslo, Bergen og stavanger!

    Var også i Stavanger. Synes lyden og volumet var helt knall! Og ikke minst en god kontakt med publikum. De er jo helt vanvittige liveartister, og det imponerte meg noe i hjel da åke feldt growla. Så så effortless ut.. og at så mye stemme kommer ut av en "puslete" svenske er jo igrunn...
  9. A

    Dine favoritt Tv-Serier

    Rick and Morty, Boston Legal, Parks and Recreation. Fantastiske serier!
  10. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    sats heller på en a32 evt 2x a34.2 enn aw180. rogue m180 er og bra greier :)
  11. A

    Ønsker anbefaling Sonus Faber Guarneri ønsker seg forsterker med både DAC og riaa. Finnes det?

    Thor har glimrende dac og riia! har selv hatt stort hell med SF og Bladelius Thor. Nok av alt, og litt til!
  12. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    har du mulighet til å sjekke ut prisen?
  13. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Har Dared noen kraftigere monoblokker evt effekt-trinn. Er på jakt etter 70-80w + i rør-effekt. Har sett litt på en LM forsterker... meeen... ja. Noe sier meg at jeg ikke vil ha det (har ingen grunn på noensomhelst måte, bare magefølelse)
  14. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Ah, trodde du var forhandler for disse. Du forhandler noe rørgreier du, gjør du ikke?
  15. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Hva ligger disse på? Har du link?
  16. A

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Hegel H200 + Hegel hd20 dac - Torget Dette er et godt kjøp for de som liker Hegel.
  17. A

    Testere søkes! LM Audio 501IA - Integrert 100W rørforsterker

    Hei, Er det mulighet å få prøvd denne enda? mvh Chris
  18. A

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Heidu Har exposure monoblokker? i så fall, hvor kraftige? mvh
  19. A

    Monitor Audio venner

    Kan bekrefte at Hegel ikke matcher med monitor Audio, har PL300, og testet en H20 på de. Fikk kreft i ørene mine nesten. Kjører rør på de, jeg. Deilig, dyp og fyldig lyd!
Topp Bunn