Den skal i teorien være strømsterk nok. Bladelius har bra med reserver. Har kjørt RF83 på en Advantage 101s, og det gikk rimelig greit. Ikke optimalt, men de tok nå ikke fyr. Ville jo personlig kjørt en strømsterk rørforsterker på Klipsch, men det er en annen debatt.
Ja. Jeg er 97,5% sikker på...