Søkeresultater

  1. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Noen av oss lurte på dette allerede for mange år siden. Litt samme greia som å skulle effektivisere seg ut av alle mulige problemer.
  2. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    https://youtube.com/shorts/MnA1ENeXH2I?is=vRKxDC_X1PClG_BZ
  3. xerxes

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Test som bekrefter teorien, eller om man vil: Beviser at hypotesen stemmer. Er ikke det nesten som vitenskap? 😂😎
  4. xerxes

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Ikke OT. 😎
  5. xerxes

    Ønsker anbefaling MORSOMME ANNONSER PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Kjekt for de som har 2 STORE venstrebein, Artig for oss andre! 😂
  6. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    AI tar vel fort over føringa på det feltet, og der har vi sluppet reven inn i hønsegården, ref Google i Grenland.
  7. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Hvordan sjekker man det?
  8. xerxes

    Litt humor påfyll takk!

    Var på bedriftsbesøk tilet engelsk kølkraftverk med klassen fra lngeniørhøgskolen. Veldig fornøyde med seg selv var de i ferd med å gjøre klar kaffe på et trillebord ved ved siden av meg som satt bakerst. I det damen avsluttet fylling av den siste koppen, også denne med melk…, spør mannen...
  9. xerxes

    NYHETER - platespillere

    Kjøper du snurre til et stykke inn på million nr 3, så vil du vel sikkert ikke at noen skal synes du har en billig pickup? 😂 PU som koster 5% av snurreprisen er vel en heller rimelig balanse? 😎
  10. xerxes

    Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

    Antagelig en en ironisk tvist her? :cool: Men like vel: ..."visstnok" ... Seriøst? Det er neppe særlig tvil om hvem og hva Melania er. Her springer mann av huse for å kviste Mette Marit, og så snakker vi om muligheten for at Melania var en av Epsteins, og derved trumPs skjøger?
  11. xerxes

    Venner av Thorens platespillere

    Den er sikkert kjempebra. Til den nette sum av 220.000€ så bør den være det. Du får en bra bil til det momsen vil koste deg. Selv om «overengineered» ikke nødvendigvis er best. Nå er vel slike spillere ikke spekket for å trigge ereksjon på slike som oss ( du får ha meg unnskyldt hvis det var...
  12. xerxes

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Enig med du, ikke en god løsning. Men akkurat som med løsningen med Wiim Mini så kreves det en boks. Og AP Exp er jo gått ut, og jeg har ikke flere igjen. 😂
  13. xerxes

    Venner av Thorens platespillere

    Borerigg…
  14. xerxes

    Diverse Irritasjonstråden

    « Kronprinsfamilien gjør store endringer i programmet som følge av sykdommen til Mette-Marit. Det mener kongehusekspert at er på sin plass.» «Kongehusekspert»: Det må da være verdens minst kvalifisert ekspert? Kan man kalles ekspert når hele ekspertisen er basert på synsing?
  15. xerxes

    Diverse Irritasjonstråden

    Det er da ikke noe feil med løvetann?
  16. xerxes

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Ikke imponerende kanskje, men en mulighet (for meg som har en mini også: «Du kan bruke din WiiM Mini som en AirPlay-mottaker og koble den til din WiiM Ultra. Dette er en populær og velfungerende løsning for å omgå det faktum at WiiM Ultra ikke har innebygd AirPlay.Her er den beste måten å sette...
  17. xerxes

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Nei, det står den er på lager nå.
  18. xerxes

    Hifisentralens-medlemsbilder: Juni 2026

    På sykkeltur i pøsende regnvær. En annen rapsåker. Goretex-sko drenerer særdeles dårlig .... :LOL: PS! Solbriller i regnvær er pga pterygium, ikke fordi jeg tror jeg er rockestjerne. :cool:
  19. xerxes

    Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

    Den var såpass på kanten at han fikk sparken. Men dette var en ganske vanlig type kommentarer rundt omkring den gangen.
  20. xerxes

    Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

    La oss ikke glemme dette gullkornet fra Påla Clasen: "Vi begynner så langt tilbake som 1969. Kommentatoren het Pål Clasen, og var ansatt i NRK. Følgende sitat er hentet fra turn-VM, og ble ansett som så forkastelig at Clasen fikk sparken. «Der går Unni Holmen ut i spagaten på bommen så hele...
Topp Bunn