Selvfølgelig kan jeg ikke det, og jeg forsvarer ikke vold av noe slag, bare så det er sagt.
Det er vel heller ingen som har sagt at slikt ikke skal diskuteres, heller tvert i mot.
Jeg mener at når ting går galt så må de voksne i rommet gjøre ting på riktig vis.
Det gjelder spesielt sentralt...