Søkeresultater

  1. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Ja, det blir jo mye mere effektivt på den måten… 😎
  2. xerxes

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Jeg liker og spiller 10cc tidvis. Det er jo absolutt bra. 🤗
  3. xerxes

    Starter ny analog/vinyltråd. Alt kan diskuteres.

    Ja, men mitt er i Holmestrand, Vestfold! 😂
  4. xerxes

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Hadde formannen i den norske fanklubben på rommet på rekruttskolen. Rakk både å bli glad i og lei av gruppa i løpet av de 3 månedene. 😂
  5. xerxes

    Mat, drikke og røyk Hva lagde du til middag i dag?

    Ikke i dag, men i går, og uten bilde: Laks i sous vide med ertepuré. https://hobbykokken.wordpress.com/2015/12/30/sous-vide-laks-med-ertepure/
  6. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Kan man høre det noe sted?
  7. xerxes

    Ønsker anbefaling MORSOMME ANNONSER PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Les annonsen! 😂
  8. xerxes

    Starter ny analog/vinyltråd. Alt kan diskuteres.

    Jeg har et mikroskop med målestreker, men det hjelper sikkert ikke i Nordland?
  9. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Jeg har et lite restlager som jeg porsjonerer ut til verdig trengende. Kostnadsfritt. ;)
  10. xerxes

    Starter ny analog/vinyltråd. Alt kan diskuteres.

    En grei regel, men i følge min personlige trener, Erling (allment kjent som Google Gemini AI) så er det ikke helt til å stole på: Japanese hi-fi brands using the legacy JIS M2.6 hardware universally use a 0.45 mm thread pitch. [1, 2] If you have an Audio-Technica pickup cartridge, headshell...
  11. xerxes

    Starter ny analog/vinyltråd. Alt kan diskuteres.

    God lowtech-løsning her. Har du noen tips til å sortere M2.5 fra M2.6? Her er vel skyvelære en god hjelp, men M2.6 kan ha 0,35 ELLER 0,45 pitch...
  12. xerxes

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    Absolutt tatt på kornet. Nå trenger man verken eksperter eller analyse for å se det som foregår. Forutsatt at ikke maga-capsen dekker både øyne og ører da.
  13. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Me and you, both, brother! En 100% problemfri overgang! :cool:
  14. xerxes

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    En av fordelen med svigermor i Grimstad. ;)
  15. xerxes

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    Da må du huske å løfte beina høyt heretter… 😂
  16. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Det er lov å håpe, et håp jeg personlig deler, men frykter vel aller mest at vi alle kommer til å bli grundig rævpult av de som frykter intet annet enn å betale skatt.
  17. xerxes

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    … og strømmen er antagelig noget større enn hva man forvente i hjemlige omgivelser. 5cm mellom lederne vil gi en kraft på 100A 0,04N/m. 1000A vil gi 4N/m
  18. xerxes

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Jens Eide leverer fortreffelige varer.
Topp Bunn