Søkeresultater

  1. xerxes

    Diverse Irritasjonstråden

    Kunne ha vært meg. Skriver nesten alltid «Mvh, Frank» I SMS-er
  2. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    Sett bort i fra det så virker Macan som en tiltalende bil?
  3. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    Audi og girkasse er vel ikke alltid helt bankers vel? « Yes, the transmission in the Audi A8 4.2 can be problematic. While the ZF 8-speed (found in D4 models post-2010) is generally highly regarded, earlier Tiptronic variants (especially D2 and D3 models) and high-mileage models across the board...
  4. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Jeg jobba med laser den gangen alle trodde det var science fiction. 2mW HeNei-laser. Fikk ikke røre dette før man hadde gjennomgått en omfattende sikkerhetsopplæring, og vi hadde en stor koffert med forskjellig verneutstyr. Det endte med vernebrillene, men vi lot ingen komme i nærheten mens vi...
  5. xerxes

    Hifisentralens-medlemsbilder: Mai 2026

    Ikke noe spesielt med bildet, bare så utrolig deilig å være i Norge på denne tida! 😎🎉🎷🍷🍾🎊🎸🇳🇴💝🚲
  6. xerxes

    Hifisentralens-medlemsbilder: Mai 2026

    Har du spurt vegvesenet om hva de mener ....
  7. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    Apropos luksusbiler: https://dinside.dagbladet.no/motor/selges-til-gi-bort-pris/84673603
  8. xerxes

    Litt humor påfyll takk!

    Overhodet ikke. el tacO tilhører den engere krets av de ytterst, ytterst få jeg utålmodig imøteser å lese dødsannonsen til.
  9. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    Det er gode biler, og mange som har slike er selvsagt genuint bilinteresserte. Men når det forlanges kjøpshistorikk for å få LOV til å kjøpe en bil så jobbes det aktivt for at det SKAL være posørbilder. Signal om at eieren er så rik at han faktisk kan kjøpe biler han verken trenger eller ønsker...
  10. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    Porsche og Ferrari er vel i stor grad posør-blier?
  11. xerxes

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    ... bare en time unna ... Men svart lakk er ikke min kopp kaffe ...?
  12. xerxes

    Bil, båt og motorsykkel Elbiler

    ... eller en tesla ...?
  13. xerxes

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    Mener FRP at dette også er Støres feil? 😂
  14. xerxes

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    Robert Normann spilte stadig på NRK den gangen både Fantomet og jeg var unge og NRK faktisk drev folkeopplysning. Så noe var bedre før. 🤗
  15. xerxes

    Diverse Hva har gått riktig i Norge?

    Men der ender vi lett opp når alle problemer skal løses med enda en effektiviseringsrunde. Det er IKKE effektivt å ligge på ekstrem utnyttelsesgrad. På et eller annet tidspunkt så må man innse at problem MÅ løses, alt kan ikke effektiviseres bort. Min personlige erfaring er at svært få...
  16. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Men nå er det jo slik at i Norge så handler skattediskusjonen om rikes formueskatt, ikke småfolks minimale marginer.
  17. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Hvis nå endelig Høyre og FRP kan få styre så slipper vi å bekymre oss om slikt. Tech-brørne og aksjonærene vil få full tilgang til alt de trenger.
  18. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Like vel så må de betale mye av sin begrensede inntekt i forbruksbegrensende skatt.
  19. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Ser den, men for de som ikke har mer enn akkurat, så betaler de mye av sin slunkne inntekt i inderekte beskatning.
  20. xerxes

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Ja, det hjelper ikke meg at naboen betaler ei formue i moms på ferrarien hvis jeg knapt har penger til mat.
Topp Bunn