Søkeresultater

  1. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Fader du har hatt mye fint innom :) spendt på fortsettelsen mvh
  2. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Veldig moro med et tilbake blikk :) Skulle ønske jeg hadde tatt bilder oppigjennom av alt som har vært innom. Bare å kjøre på gismo Ha en fin dag :) mvh
  3. motoren

    Mulig å få fatt i ny strømforsyning til en DALI RIAA?

    Denne fortjener en god strømforsyning, det er en god riaa :) Kan dessverre ikke svare på spørsmålet. Det var den første riaaen jeg kjøpte på 80 tallet mvh
  4. motoren

    TTs tråd

    Grattis Arne :) kul sak mvh
  5. motoren

    Digitale avspillere The return of the CD

    Kanskje på tide å bruke litt cder :unsure: Kult at ting er på vei tilbake :) mvh
  6. motoren

    Hjemme hos HasseBasse

    Sånn skal det være Hasse :cool: Nyt kvelden mvh
  7. motoren

    motorens low-fi

    Litt kveldsmat levert på døren :) Nam dette skal smake Ha en fin søndags kveld folkens mvh
  8. motoren

    musicus stereo

    Ha en fin søndag Mr :) Flott tråd å følge mvh
  9. motoren

    motorens low-fi

    Joda ser den men orker ikke denne helgen og har tenkt det kan være puen som sliter men vet ikke som sagt :unsure: Men det kommer jo en dag i morgen så jeg får se ;) mvh
  10. motoren

    motorens low-fi

    Takk for det Thomas :) Ja liker godt å surfe litt på tuben og spesielt etter jeg fikk det nye pc anlegget som låter helt greit. Men det er vel på tide å prøve stue oppsettet igjen etter at alt låt huggorm sist helg :unsure: Håper det bare var formen som var helt ute men frykter at det er noe...
  11. motoren

    motorens low-fi

    Nyter litt Faithless på tuben :) mvh
  12. motoren

    Ønsker anbefaling GODE KJØP PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

    Dette var virkelig et godt kjøp :) Rimelig vil jeg si mvh
  13. motoren

    Tråden til Thomas

    Kos deg masse Thomas :) så godt ut med både mat og drikke mvh
  14. motoren

    motorens low-fi

    Litt røyksopp på en ellers rolig dag :) Ikke det værste en kan høre på Nyt helgen folkens :cool: mvh
  15. motoren

    Espen L sitt system.

    Du har et utrolig flott oppsett Espen :) Nyt helgen mvh
  16. motoren

    Tråden til Thomas

    Spennende tider Thomas :) Nyt helgen mvh
  17. motoren

    TTs tråd

    God helg A :) mvh
  18. motoren

    TRG's seriøst useriøse skriblerier🤘

    Gratulerer :) Flott oppsett mvh
  19. motoren

    OU812 sin vegg av lyd

    Super flotte de høyttalerne :) en fryd for øye Nyt kvelden mvh
  20. motoren

    KrazyIvan# the Way of own Krazyness

    Takk for titten Ivan, mye fine bilder :) Har litt sansen for boblene Ha en fin kveld mvh
Topp Bunn