Søkeresultater

  1. motoren

    The Music Never Stopped

    Gratulerer med kul spiller :) mvh
  2. motoren

    men Tosken var ikke død

    Densen er ikke dumt :) Gode erfaringer med det men lenge siden jeg har hørt noe fra dem Nyt helgen tosken mvh
  3. motoren

    men Tosken var ikke død

    Kult :cool: Hva består oppsettet av? mvh
  4. motoren

    Anlegget mitt

    Veldig flott oppsett :) Spennende høyttalere mvh
  5. motoren

    Hertugen's Loft

    Kos deg Ove :) hørtes ikke feil ut med noen glass og god musikk. Her er jeg tørrlagt denne helgen da formen er så som så mvh
  6. motoren

    Just listen...Audiovector's venner.

    Fy fader det frister :) Alltid vært stor fan av AV mvh
  7. motoren

    musicus stereo

    Tusen takk for det Mr :) mvh
  8. motoren

    musicus stereo

    Må bare si meg enig med Ove :) Kjempe flott oppsett mvh
  9. motoren

    ptb`s vinylverden

    Se det ja,så kult ut Mr :cool: Heldig med været også :) God helg ptb mvh
  10. motoren

    musicus stereo

    Så flotte ut :) moro med litt kabler Ha en fin 1 Mai mvh
  11. motoren

    Sevalds rosablogg

    Så ut som en flott plass :) Du har litt å slå ser jeg Nyt helgen sevald mvh
  12. motoren

    Hertugen's Loft

    God bedring buddy :) Er noe dritt når ting ikke fungerer mvh
  13. motoren

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Grattis sound :) Deilig å få vekk vegg vorten. Det var det første jeg gjorde her når spilleren kom i hus. God 1 Mai og helg :) mvh
  14. motoren

    Woodpecker`s Nest

    Har også alt de har gitt ut og er fremdeles mitt favoritt band :) Disse har havnet på toppen hos meg mvh
  15. motoren

    Woodpecker`s Nest

    Rett valg av album ser jeg :) Nyt kvelden med litt godt i glasset mvh
  16. motoren

    motorens low-fi

    Ja ting skulle bare stått på hele tiden men med 2 klasse A amper som suger strøm så blir det til at jeg slår av etter bruk men resten kunne jo bare stått på :) Det er ikke litt bedre når det har fått varmen men det låter helt huggorm med en gang :( mvh
  17. motoren

    motorens low-fi

    Har hatt noen timer med vinyl i dag/kveld og det var godt å få liv i stue anlegget etter noen uker uten bruk :) Men lurer litt på om dere har det likt angående oppvarming. Når jeg fyrte i gang i dag så låt det helt forferdelig den første timen og så kom det seg :) Det må få den timen med...
  18. motoren

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    God langhelg Tor :)Bare å kjøre på mvh
  19. motoren

    En kort anleggstråd fra nord

    Ja det gjør jeg også :) sammen med resten av oppsettet mvh
  20. motoren

    Hertugen's Loft

    Godt å høre :) en plass går grensen mvh
Topp Bunn