Søkeresultater

  1. motoren

    Hertugen's Loft

    God morgen ja :) det går i det samme her. Ha en fin helg Ove mvh
  2. motoren

    motorens low-fi

    Har forespurt Hb 52 så får vi se hva som skjer men takk for tipset RoDa :) mvh
  3. motoren

    motorens low-fi

    Ja det er helt sant Thomas :) mvh
  4. motoren

    motorens low-fi

    Godt å vite RoDa, tenker jeg prøver det etter hvert :) mvh
  5. motoren

    motorens low-fi

    sitter på tuben mens en tenker :) Nydelig låt og flott fremførelse mvh
  6. motoren

    motorens low-fi

    Ja det var ingen dum ide men hadde nok prøvd noe fra Inakustik først men skal ha Hb 52 i tankene :) Ikke sikkert det har noe å si men kanskje verd å prøve. mvh
  7. motoren

    motorens low-fi

    Regner med du kjører på i kveld :cool: Skal i barneselskap i morgen så her går det i cola mvh
  8. motoren

    motorens low-fi

    Sitter å tenker litt i kveld om hva jeg kan gjøre med litt for fremtreden topp :unsure: Har rent sølv hele veien fra spiller til pre og lurer på om det kan være noe å hente til å skaffe meg noen nye kabler med litt mørkere signatur? Mulig det bare er tull fra min side men kanskje verd å prøve...
  9. motoren

    Espen L sitt system.

    Moro å lese at det klaffet Espen :) Nyt kvelden mvh
  10. motoren

    Aktuell Rapport hos Cash 63

    Kondolerer så mye mvh
  11. motoren

    KJOENIK's stereoanlegg

    Gratulerer med flott SUT og pu :) Har også lurt på å prøve en step up i mitt oppsett, virker spennende. Ha en fin dag mvh
  12. motoren

    motorens low-fi

    Joda nå går alt så meget bedre :) spilt igjennom 5 album nå og alt er ok heldigvis. Rart at dagsformen kan gjøre slike forskjeller men nå skal det sies at den andre dagen var jeg heller skrøpelig. Ha en fin dag Tor :) mvh
  13. motoren

    motorens low-fi

    Endelig fått fyrt opp oppsettet igjen og håper det spiller som det skal men må gi det en time med oppvarming først :) Krysser fingrene. Ha en fin himmelsprett folkens, her blir det stille og rolig disse dagene og barneselskap i morgen så det gledes :) mvh
  14. motoren

    Fra Gruvelyd til Stuelyd

    Gratulerer med flott spiller :) mvh
  15. motoren

    Møbler og underlag Bildetråd: Hvordan ser racket ditt ut?

    Flott oppsett :) mvh
  16. motoren

    OU812 sin vegg av lyd

    Haha nå lo jeg godt :ROFLMAO: mvh
  17. motoren

    VIMs bøttekott

    åå nå fikk jeg lyst på det 🥰 mvh
  18. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Alltid moro å se hvordan du har det gismo :) Liker når ting er på stell Ha en fin kveld mvh
  19. motoren

    Hertugen's Loft

    Den Yamaha spilleren er utrolig flott :) mvh
  20. motoren

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Ja det er han :) mvh
Topp Bunn