Søkeresultater

  1. motoren

    motorens low-fi

    Runder av denne kvelden med Roger og gutta :) Blir liksom aldri lei denne konserten mvh
  2. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Any time gismo :) men kommer nok ikke nær ditt oppsett som jeg har klokke tro på. Rommet mitt har klare begrensninger dessverre så jeg misunner kroken din mvh
  3. motoren

    Hva hører du på NÅ (musikk) - Del 4

    mvh
  4. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Jeg gleder meg stort sett alltid på andres vegne :) Skulle bare ønsket jeg kunne være like entusiastisk her hos meg :unsure: Nyt kvelden gismo mvh
  5. motoren

    gismo`s musikk-stue

    Det er lov å være begeistret når det lyder bra gismo :) Tviler ikke på at det låter flott. mvh
  6. motoren

    Espen L sitt system.

    Gratulerer med flott dac :) mvh
  7. motoren

    Espen L sitt system.

    Gratulerer Espen :) Flott bil og kabler mvh
  8. motoren

    TTs tråd

    Det likte jeg godt Arne :) well done Ha en fin dag mvh
  9. motoren

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Tenker du koset deg fælt :) Imponerende oppsett mvh
  10. motoren

    motorens low-fi

    Dessverre glemte jeg det i fortvilelsen men skal sjekke men ikke i kveld.Nå skal jeg bare kose meg med skikkelig lofi en så lenge :) mvh
  11. motoren

    motorens low-fi

    Takker sound :) men tror ikke bare det er en dårlig dag men det må være noe som har skjedd :unsure: Aldri vært slik før mvh
  12. motoren

    Sven_Palvigs lytterum

    :unsure: mvh
  13. motoren

    motorens low-fi

    Takk for det Arne :) Lurer på om jeg må ringe litt rundt å få hjem noe brunt, frister ;) mvh
  14. motoren

    motorens low-fi

    Joda jeg vet det men ikke så galt som i dag :( til og med denne låter huggorm, det var da jeg ga meg for i kveld. Ha en fin kveld Ove :) mvh
  15. motoren

    motorens low-fi

    Søndag og tenkte jeg skulle kose meg med masse vinyl i dag men den gang ei :( Prøvde en 12-15 album og alt låt skikkelig dårlig, virkelig dårlig. Det buldrer i bassen og diskanten skriker og det låter skikkelig huggorm, 2 av platene kunne jeg høre på men bare så vidt og mistenker her må det...
  16. motoren

    OU812 sin vegg av lyd

    Fortvil ikke R :confused: Jeg hadde gjort det samme :) Ha en fin kveld mvh
  17. motoren

    Tråden til Thomas

    Var bare et du var i Candy land ;) mvh
  18. motoren

    Tråden til Thomas

    Her er også litt Candy :cool: :devilish: mvh
  19. motoren

    motorens low-fi

    Et nydelig gjenhør fra purples beste album og beste låt :) mvh
  20. motoren

    motorens low-fi

    Stille og rolig lørdags kveld :) Bare sitter å leker meg på tuben og for øyeblikket går det i Whitesnake :cool: Moro med gjenhør av gamle helter. Fortsatt fin kveld folkens mvh
Topp Bunn