Søkeresultater

  1. motoren

    Innafor å kose seg med AI-generert musikk?

    Det er absolutt innafor vil jeg påstå :) Har hatt mange gode timer med musikk fra AI den siste tiden og det finnes så mye bra Bare å kjøre på mvh
  2. motoren

    motorens low-fi

    God kveld i stuen :) Mandag igjen og 17 Mai er ferdig for denne gang, det ble bare en hjemme dag for meg men jeg har kost meg med masse god blues på AI. Tror jeg har sittet foran pcen 20 timer i helga og bare nytet nydelig musikk men jeg har send masse mailer rundt omkring angående å lage en ny...
  3. motoren

    Sevalds rosablogg

    Kjempe flott oppsett sevald og kult lys satt :) mvh
  4. motoren

    Sevalds rosablogg

    Gratulerer med dagen tosken ;) mvh
  5. motoren

    KJOENIK's stereoanlegg

    Gratulerer med JBL og ha en fin 17 mai feiring :) Flott stue mvh
  6. motoren

    KrazyIvan# the Way of own Krazyness

    Ser lekkert ut :) Ha en fin 17 mai feiring Ivan mvh
  7. motoren

    motorens low-fi

    Litt Morcheeba før en tar kvelden og lader opp til morgendagen :) Har sittet litt i kveld å sendt litt mailer om det er noen som kan lage meg en kabel mellom riaa og pre, må være rett lengde og 90 graders plugger i den ene enden samt i kobber så en får se hva en får til svar? Ha en fin 17 mai...
  8. motoren

    Tråden til Thomas

    Godt du er fornøyd Thomas :) ser flotte ut mvh
  9. motoren

    Tråden til Thomas

    Det betviles ikke :ROFLMAO: mvh
  10. motoren

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Det er det samme her, ikke noe forskjell med en god strømforsyning men føles godt å få vekk vorta :) Har også lurt på den kabelen fra Anzus :ROFLMAO: Fy fader så galt. Nyt helgen sound mvh
  11. motoren

    Tråden til Thomas

    Gratulerer Thomas :) Ha en fin 17 Mai mvh
  12. motoren

    MM sin musikk, hifi og fototråd

    Ja det er helt sant men det finnes heldigvis oppturer også :) mvh
  13. motoren

    Hertugen's Loft

    Ja veldig flott :) mvh
  14. motoren

    Hertugen's Loft

    Yamaha har mye fint, like før jeg handlet det før jeg fikk min spiller :) mvh
  15. motoren

    Hertugen's Loft

    Marantz har jo mye fint 🥰 mvh
  16. motoren

    Hertugen's Loft

    Var ikke alvorlig ment Ove :) Lov å tulle litt på en fredag mvh
  17. motoren

    Hertugen's Loft

    Du må få deg en skikkelig cd spiller ;) mvh
  18. motoren

    VIMs bøttekott

    Det er jo bare moro Thomas :) ;) mvh
  19. motoren

    Liv Lagga

    God helg Morten :) Ha en fin 17 Mai mvh
Topp Bunn