God kveld i stuen :) Mandag igjen og 17 Mai er ferdig for denne gang, det ble bare en hjemme dag for meg men jeg har kost meg med masse god blues på AI.
Tror jeg har sittet foran pcen 20 timer i helga og bare nytet nydelig musikk men jeg har send masse mailer rundt omkring angående å lage en ny...