For noen uker siden, hadde et par Harbeth høyttalere for salg, 9k. To personer prutet ned til 8k, jeg sa 'ok', og da skulle de ikke kjøpe alikevel. Helt nye høyttalere, ny-pris 15k, ble omsider solgt for 8k.
Mottar PM, e-mail og SMS; "er høyttalerene solgt?". Jeg svarer "ikke solgt"..., og så...