La meg i hvertfall si, noe jeg dessverre glemte å nevne i mine overnevnte poster, så er jeg imponert av journalister og skribenter i bladet Watt.
Tydeligvis dyktige folk som skriver i Watt, men dessverre så virker det som at et utenforstående firma ikke makter å levere som de burde være i stand...