Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    11.290
    Antall liker
    13.688
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det kan bli underholdende å lese de hundrevis av avsløringer som vil bli publisert når fyren en gang går av. Fulle bleier, falske legeattester, raseriutbrudd, korrupsjon, vankunne, analfabetisme, osv, osv, osv. Og ikke minst alle de intellektuelle krumspringene for å forklare hvorfor akkurat forfatteren ikke hadde noen som helst hånd eller skyld i noe som helst av det som skjedde.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    13.738
    Antall liker
    16.314
    Phillips på avtalen
    årtusenets avtale for en part….
    Er dette ny verdensrekord i udugelighet? Det må være lov å spørre etter å ha sett et slikt makkverk av en avtale.
    Hadde drittsekken holdt sine halvråtne pølsefingre langt unna alt som har med Iran å gjøre, hadde de i det minste hatt en slags form for kontroll over de skruppelløse, religiøse fanatikerne i Teheran.
    Nå skal USA i stedet sponse dem massivt.

    Nå mangler jeg faktisk ord, og det er en sjelden opplevelse for meg.
     

    teddyh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.07.2009
    Innlegg
    831
    Antall liker
    245
    Er dette ny verdensrekord i udugelighet? Det må være lov å spørre etter å ha sett et slikt makkverk av en avtale.
    Hadde drittsekken holdt sine halvråtne pølsefingre langt unna alt som har med Iran å gjøre, hadde de i det minste hatt en slags form for kontroll over de skruppelløse, religiøse fanatikerne i Teheran.
    Nå skal USA i stedet sponse dem massivt.

    Nå mangler jeg faktisk ord, og det er en sjelden opplevelse for meg.
    Men, men... Trump sier jo :
    "We Reached An Agreement With Iran That Achieves Everything We Set Out To Accomplish"
    🤔😉
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    7.365
    Antall liker
    5.563
    Sted
    Liten by på Østlandet
    Er dette ny verdensrekord i udugelighet? Det må være lov å spørre etter å ha sett et slikt makkverk av en avtale.
    Hadde drittsekken holdt sine halvråtne pølsefingre langt unna alt som har med Iran å gjøre, hadde de i det minste hatt en slags form for kontroll over de skruppelløse, religiøse fanatikerne i Teheran.
    Nå skal USA i stedet sponse dem massivt.

    Nå mangler jeg faktisk ord, og det er en sjelden opplevelse for meg.
    1781782477986.png
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    11.642
    Antall liker
    31.480
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Er dette ny verdensrekord i udugelighet? Det må være lov å spørre etter å ha sett et slikt makkverk av en avtale.
    Hadde drittsekken holdt sine halvråtne pølsefingre langt unna alt som har med Iran å gjøre, hadde de i det minste hatt en slags form for kontroll over de skruppelløse, religiøse fanatikerne i Teheran.
    Nå skal USA i stedet sponse dem massivt.

    Nå mangler jeg faktisk ord, og det er en sjelden opplevelse for meg.
    Det mest horrible er vel, at den orange idioten tror, at han kan holde detajene hemmelige, så ingen ser
    makkverket.
    Men la ham prøve å si offentligt, at dette er bedre enn "Obama´s avtale", og se hva som skjer.
    Du mangler ikke ord. Du har bare lært å tale pent.
    Umuligt ikke å bruke Fxxxxxxxxxxxx gloser, når dette emnet er oppe.
     

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    9.925
    Antall liker
    18.732
    Sted
    Almost there
    Sånn blir det når svindleren tror han kan vinne frem med sine vante mafia-taktikker, og bare skremme og diktere andre bare fordi han er mektigst.

    Nesten så noen burde tenkt på at å sette en sånn klovn til en så stor oppgave ikke var noen god idé.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    13.738
    Antall liker
    16.314
    Liten mann i stor kropp
    Vis vedlegget 1206242
    ... dvs han til venstre om noen var i tvil ...


    mvh
    KJ
    Synes dessverre den ellers glitrende Ayesha Wolasmal faller i akkurat samme fella som en lang rekke pressefolk, ved å sane-washe idioten:
    Alle i rommet ler. Det er ikke så rart. Trump kan være like morsom som han er motbydelig.

    USAs president Donald Trump møter Indias statsminister Narendra Modi på sidelinjen av G7-toppmøtet i Évian-les-Bains i Frankrike 17. juni 2026. Foto: Julia Demaree Nikhinson / AP / NTB
    Også den indiske statsministeren Narendra Modi fikk sin dose oppmerksomhet etter flere måneder med anspente relasjoner mellom de to statslederne.

    «Bare se på ham. Han er så utrolig vakker. Nesten litt engleaktig, men med et sjeldent drapsinstinkt.»

    Trump er fullstendig klar over hva han gjør. I det ene øyeblikket virker han samlende, i det neste splittende.
    (min understrekning)
    NEI! Wolasmal, ALT DJ Trump gjør er å innbille seg at han vet og kan alt, og han er ustanselig ute etter å mate sitt ego. Han ANER IKKE hva han holder på med, og hvilke konsekvenser det kan komme til å få.

    Og når Wolasmal mener Trump er morsom, glemmer hun fullstendig å nevne at han er ufrivillig morsom, ikke intelligent morsom, humoristisk, ledig eller leken som Obama var neida, han er en idiot som selvsagt ender med å bli ufrivillig morsom fordi han lirer av seg reinspikka jug og kunnskapsløshet. Men latteren setter seg fort fast i halsen, om man funderer over faren med å ha landsbytullingen til å styre over verdens største våpenarsenal...
     
    Sist redigert:

    Hønndjevelen

    Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    13.243
    Antall liker
    16.001
    Sted
    Oslo
    Har noen nevnt at tRumps avtale underskrives i Versailles?
    Et annet land som ikke akkurat vant krigen underskrev en avtale der i 1919
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    8.037
    Antall liker
    9.104
    Sted
    Au recherche du futur perdu
    Eg har til vanleg berre forakt til overs for Vance, og er slett ikkje sikker på om det ville vera betre om han overtok embetet.

    Men dette sitatet er nærast gull. Det seier noko om tida vi lever i.

    Dere er et land bestående av 9 millioner mennesker. Dere kan ikke bare drepe dere ut av ethvert nasjonalt sikkerhetsproblem dere støter på, sier Vance.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    14.205
    Antall liker
    10.540
    Sted
    .
    Torget vurderinger
    26
    Våpenhvilen eller fredsavtalen som er i ferd med å materialisere seg får en vanskelig fremtid med slike galninger:
    Israels sikkerhets–minister Itamar Ben Gvir: – Hele Libanon må brenne

     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    7.365
    Antall liker
    5.563
    Sted
    Liten by på Østlandet
    Eg har til vanleg berre forakt til overs for Vance, og er slett ikkje sikker på om det ville vera betre om han overtok embetet.

    Men dette sitatet er nærast gull. Det seier noko om tida vi lever i.



    At ingen i Europa tar for seg Vance er helt utrolig. Hva den mannen lirer av seg av ufinheter, løgn og generell ignoranse er helt mind boggling!
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    8.037
    Antall liker
    9.104
    Sted
    Au recherche du futur perdu
    At ingen i Europa tar for seg Vance er helt utrolig. Hva den mannen lirer av seg av ufinheter, løgn og generell ignoranse er helt mind boggling!
    Det er sant, og der Trump gjev inntrykk av å vera ein dement narsissist med Ludvig 16.-kompleks og tuskhandlar-natur, så framstår Vance ideologisk.

    Så har Trump gjeve han ansvaret for å konvertera "samforståings-memorandumet" (som alle trudde var ein avtale, heilt til det lak ut og alle var samde om at dette var dårlegare enn JCPOA, og det plutseleg ikkje var ein avtale lenger) til ein avtale Trump kan flotta seg med.

    Oppi dette står Israel: veldig sure for at dei ikkje fekk knust den iranske staten ein gong for alle, og med blodtørstige galningar som Gvir i regjering; og eit USA som har måtte innsjå at amerikanske basar er ein tryggingsrisiko, ikkje ein tryggingsgaranti.

    For ei suppe.

    Men sitatet frå Vance, som var direkte retta mot Israel, er openbert sant. Det han ikkje nemner, er at den viktigaste grunnen til at Israel har kunne dyrka førestillinga om at dei kan «drepe [seg] ut av ethvert nasjonalt sikkerhetsproblem [de] støter på» er den massive, ubetinga direkte og indirekte støtta frå USA.

    Den floken kan neppe Vance vri seg ut frå. Altså er det gode grunnar til å tippa at Vance nærmar seg 60 dagar med fiasko.

    Eg har brukt dei tre siste dagane på å lesa rapportar om sjukehusdrift i Sør-Libanon i perioden 1976-86. Samanlikna med vår tid framstår epoken som kaotisk, men nesten fredeleg.
     
    Sist redigert:

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    11.290
    Antall liker
    13.688
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det ekstra tragiske er hva hva slags land Libanon var før krigen. Moderen, som var til sjøs i godt over 30 år og innom så godt som alle land med en kystlinje og internasjonal handelsvirksomhet, sa alltid at Beirut var i særklasse den flotteste byen hun hadde vært i.
     
    Sist redigert:

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    3.728
    Antall liker
    4.389
    Sted
    Portugal
    Her får Trump noe og irritere seg over.

     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    8.151
    Antall liker
    5.206
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kan dette gå inn mon tro
    I går, 06:46- NTB
    Trump: Apple skal lage databrikker i USA
    Apple er enig om å samarbeide med Intel om å designe og produsere sine databrikker i USA, ifølge USAs president Donald Trump.

    Trump skriver på Truth Social at den amerikanske regjeringen også har bestemt seg for å hjelpe Intel i bytte mot 10 prosent av aksjene deres.

    I mai meldte The Wall Street Journal at Intel hadde inngått en foreløpig avtale om å lage noen databrikker for Apple. Forhandlingene hadde pågått i mer enn et år, ifølge avisen.

    Apple og Intel har foreløpig ikke kommentert opplysningene overfor nyhetsbyrået Reuters.

    En avtale med Intel hjelper Apple med å spre produksjonen mens de jobber med å få produsert flere databrikker. Selskapet er svært avhengig av den taiwanske teknologigiganten TSMC. TSMC har også høy etterspørsel fra Nvidia og AMD, spesielt i lys av KI-kappløpet.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    13.738
    Antall liker
    16.314
    Særlig sannsynlig at Italias statsminister tryglet verdens største dritt om å få ta et bilde med ham. Det er så borti natta at det selvsagt faller på sin egen urimelighet. Den som tryglet var selvsagt dritten selv, som ba på sine knær om å få grab her by the pussy.
    Da dette ble høflig avslått, ble historien om foto-trygling til.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn