Tåler ikke norsk sommervarme,![]()
Hongqis biler tåler ikke norsk sommer
Luftfjæringen på Hongqi tåler ikke sommervarme. På verksteder landet rundt står nå Hongqi-biler og venter på reparasjon.www.motor.no
da sliter de vel litt?
|
Tåler ikke norsk sommervarme,![]()
Hongqis biler tåler ikke norsk sommer
Luftfjæringen på Hongqi tåler ikke sommervarme. På verksteder landet rundt står nå Hongqi-biler og venter på reparasjon.www.motor.no
Ikke mye kabelløftere her, nei. Vet ikke tesla hva kabelløftere har å si for strømmen, tro?Tesla ruster opp og utvider i Holmestrand, fra 16 til 20 ladepunkter, visstnok raskere også.
Mye fete ledninger ….
Vis vedlegget 1142140
Nåja, det var nå ikke sååå imponerende, her kommer gutta fra fossilverden472km/h med elbil
Et tips: ikke ta artikler fra Fred Lambert i Electrek seriøst. Han har en personlig vendetta mot Tesla, bare se bildet han har i introen… Useriøst clickbait.Tesla withheld data, lied, and misdirected police and plaintiffs to avoid blame in Autopilot crash
Tesla was caught withholding data, lying about it, and misdirecting authorities in the wrongful death case involving Autopilot that it...electrek.co
Nei feil, Tesla har ikke bestridt det er tilfelle. Men Tesla har diskutert hvordan måle bakhjulslarken da den ikke lar seg måle på vanlig måte på løftebukk. Nå har alle parter kommet frem til en annen måte å måle slarken på.Hver 4de Tesla har feil med rattstamme og/eller hjuloppheng i flg denne artikkelen:
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/triste-nyheter-for-en-lang-rekke-tesla-eiere-nær-hver-fjerde-er-rammet/ar-AA1LsvGH?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=68b1470ece054607bf1f93dce36555ac&ei=17
Og Tesla prøver å bestride at det er tilfelle.
Artig, så det at tesla selv ikke har et «kort» service intervall er et argument for evt dårlige mekaniske løsninger?Nei feil, Tesla har ikke bestridt det er tilfelle. Men Tesla har diskutert hvordan måle bakhjulslarken da den ikke lar seg måle på vanlig måte på løftebukk. Nå har alle parter kommet frem til en annen måte å måle slarken på.
Dette er gammel informasjon som igjen resirkuleres. Din link er fra en eller annen merkelig nettside.
Husk også at Tesla ikke har serviceinterfall så første gang en Tesla er på er verksted er etter 4 år på EU kontroll. Da kan bilen ha kjørt alt fra 70-150.000km..
Ikke i denne saken.. men dersom det er slik at T holder tilbake bevis, og jeg vet ikke, men tviler ikke et sekund, så er det selvsagt alvorlig, og igjen underbygger våre verste antagelser om muskTilbakeholdt bevis? Saken var jo klar og sjåføren innrømmet all skyld. Autopiloten var overstyrt og i så henseende deaktivert. Råfilene fra bilen legger ikke til noe bevis eller verdi i saken noe verken den ene eller andre veien.
Nå står forøvrig europeisk lovgivning for fall og man ser kanskje Cybertruck snart på veiene?
Vis vedlegget 1142663
Nå handlet jo mitt innlegg om databekyttelse, personvern og regulering av leverandørenes forvaltning av data.Tilbakeholdt bevis? Saken var jo klar og sjåføren innrømmet all skyld. Autopiloten var overstyrt og i så henseende deaktivert. Råfilene fra bilen legger ikke til noe bevis eller verdi i saken noe verken den ene eller andre veien.
Nå står forøvrig europeisk lovgivning for fall og man ser kanskje Cybertruck snart på veiene?
Vis vedlegget 1142663
"A joint framework declaration for a planned trade agreement", "the [US] and [EU] intend"...Nå står forøvrig europeisk lovgivning for fall og man ser kanskje Cybertruck snart på veiene?
Vis vedlegget 1142663
Nå er det jo en haug av artikler som omhandler dette, bl.a fra 2024, så veldig gammel resirkulering er det jo ikke.Dette er gammel informasjon som igjen resirkuleres. Din link er fra en eller annen merkelig nettside.
Husk også at Tesla ikke har serviceinterfall så første gang en Tesla er på er verksted er etter 4 år på EU kontroll. Da kan bilen ha kjørt alt fra 70-150.000km..
Bare prisen er lav nok kjører man hva som helstTilbakeholdt bevis? Saken var jo klar og sjåføren innrømmet all skyld. Autopiloten var overstyrt og i så henseende deaktivert. Råfilene fra bilen legger ikke til noe bevis eller verdi i saken noe verken den ene eller andre veien.
Nå står forøvrig europeisk lovgivning for fall og man ser kanskje Cybertruck snart på veiene?
Vis vedlegget 1142663
At rattstamme får slark er dårlig mekanikk kanskje, rattkrysset på spesielt S har vært utsatt da på tidligste årsmodeller stod dette ubeskyttet nærme venstre hjulhus. Tesla kom med revidert utgave her. Jeg tok derimot ei tube med fett på krysset ved dekkskifte.Artig, så det at tesla selv ikke har et «kort» service intervall er et argument for evt dårlige mekaniske løsninger?
Musk lager en algoritme som hensyntar mekanisk slak og en OTA….
Tesla holdt ikke tilbake bevis. Saken var klar og sjåføren innrømmet all skyld. Tesla satt med en logg som bare bekreftet hva sjåføren innrømmet, og loggen tilførte ikke saken noe verdi.Ikke i denne saken.. men dersom det er slik at T holder tilbake bevis, og jeg vet ikke, men tviler ikke et sekund, så er det selvsagt alvorlig, og igjen underbygger våre verste antagelser om musk
Og samtidig underbygger godt den følelsen man nå som bruker har, at man har ikke en tjangs mot bilfabrikantene dersom det viser seg at noe er feil på bilene (generelt og ikke bare T)
Husk også at Tesla ikke har serviceinterfall så første gang en Tesla er på er verksted er etter 4 år på EU kontroll. Da kan bilen ha kjørt alt fra 70-150.000km..
Eier gir blaffen i hva? Du skriver selv at første gang en Tesla er på verksted er etter 4 år, skal da eier utføre kontroll og service på egenhånd eller hva mener du?Det er hver fjerde Tesla som dumper EU kontroll; dette kan jo fort være biler med ekstrem kjørelengde eller biler hvor eier gir blaffen. Det er en masse ukjente faktorer her som man bevisst unngår å nevne.
Og det tenker du er bra?Nå står forøvrig europeisk lovgivning for fall og man ser kanskje Cybertruck snart på veiene?
Turbo Electric, da gitt. Har de satt en trafo mellom batteri og motor, da, eller, så motoren får høyere spenning??Kjørte en Macan Turbo Electric i helgen og ble imponert. Meget bra oppsett og mengder med kjøreglede. Bra vektbalanse og gode bremser. Morsom bil på norske fjellveier.
Hver 4. eier kommer sikkert fra Toyota og har tidligere kjørt med DRL-lys året rundt, eller ikke reagerer på om rattet er løst om ikke bilen selv gir beskjed om dette. Eller tror synlig cord er en ny feature på dekkene sine.Eier gir blaffen i hva? Du skriver selv at første gang en Tesla er på verksted er etter 4 år, skal da eier utføre kontroll og service på egenhånd eller hva mener du?
Kommer Porsche med «trackmode» som lar bruker justere drivhjulbalansen og ESP?Kjørte en Macan Turbo Electric i helgen og ble imponert. Meget bra oppsett og mengder med kjøreglede. Bra vektbalanse og gode bremser. Morsom bil på norske fjellveier.
Forklar hva som kan være galt med en bil som er riktig kontrollert og som er godkjent?Folk er uvitende og gir blaffen i bilen. Derfor er det kanskje lurt for disse å ha en form for service intervall.
Det sagt er eu kontroll absolutt ikke en god kontroll for bilens tilstand annet enn at den er "sikker nok"
Virker som en utbredt sannhet i Norge at en eu godkjent bil er det samme som en bra/strøken/ingen ting feil med bil