Ja, men dem kaller det ikke track mode. Understellet på Macan Turbo er fullt justerbart.Kommer Porsche med «trackmode» som lar bruker justere drivhjulbalansen og ESP?
Ja, men dem kaller det ikke track mode. Understellet på Macan Turbo er fullt justerbart.Kommer Porsche med «trackmode» som lar bruker justere drivhjulbalansen og ESP?
Egentlig relativt mye. PKK er i hovedsak en kontroll av alle sikkerhetstekniske innretninger, samt miljøaspekter som utslipp og lekkasjer.Forklar hva som kan være galt med en bil som er riktig kontrollert og som er godkjent?
Veldig mye kan være galt, mye avhengig av årsmodell hva som kontrolleres.Forklar hva som kan være galt med en bil som er riktig kontrollert og som er godkjent?
-at det er en 'her-og-nå'-kontroll?Forklar hva som kan være galt med en bil som er riktig kontrollert og som er godkjent?
Nei, for det gir ikke særlig mening utover at du er svoren Tesla fanboy.Hver 4. eier kommer sikkert fra Toyota og har tidligere kjørt med DRL-lys året rundt, eller ikke reagerer på om rattet er løst om ikke bilen selv gir beskjed om dette. Eller tror synlig cord er en ny feature på dekkene sine.
Tror du forstår hva jeg mener hvis du legger godviljen vil.
Tesla gjør det merkelig bra i Norge. I resten av Europa, som er ett litt større marked derimot.På dag 2 i september har Tesla Norge solgt flere modell Y enn hva VW solgte av ID7 eller ID3 i hele august.
Imens ruller FSD supervised og Robotaxi ut:
Vis vedlegget 1143156
Tesla gjør det merkelig bra i Norge. I resten av Europa, som er ett litt større marked derimot.
Tror faktisk mobiltelefonen har noe å si. Er ikke den fullintegrert er du sjanseløs, og mobiltelefon funksjonalitet innebygd i bilen er nok mer viktig en selve bilenJa det er merkelig. Det virker som nordmenn er helt uktitisk når det gjelder valg av elbil. Tradisjonelt har bilkjøperne vært konservative med hensyn til valg av bil. Små merker hadde vanskeligheter med å få betydelig innpass i markedet, og man velger tradisjonelt og trygt.
Alt dette endret seg med elbilene; 15 000 nordmenn stillte seg på venteliste for en bil fra Byton. Et selskap som aldri hadde produsert en eneste bil og som historien viser, aldri kom til å gjøre det. Det er helt uforståelig.
I dag selges det biler fra selskaper som selv sier at de kjemper for å overleve. Hvis deler er umulig elle vanskelig å oppveie. Og som selvfølgelig har ingen track record nå det gjelder kvalitet og service. Før i tiden var folk skeptisk til å kjøpe noe fra Alfa Romeo og Fiat, men de hadde i det minste laget biler i hundre år. Fisker Ocean hadde også tusenvis av bestillinger. Nå får du de ikke forsikret....
oppkjøpere som sendes containervis ned til Afrika sikkert, de har støvsugd landet for HiAce og HiLux, Rav 4 er snart tomt og de jobber seg videre.Tror faktisk mobiltelefonen har noe å si. Er ikke den fullintegrert er du sjanseløs, og mobiltelefon funksjonalitet innebygd i bilen er nok mer viktig en selve bilen
Og hvorfor ikke, i stort er vel mobiltelefonen det eneste teknologiske dagens unge er avhengig av og kan bittelitt om. Bilen er det jo pappa, aka GGG, som bryr seg seg om
Bortsett fra på landet, men de er i mindretall
Vi har x1 diesel fra 2011, huset sjef ble oppringt og spurt om hun ville selge. Det samme ble henne søster på gammel diesel Kaskai med 4 hjuls drift
Kjøperne er åpenbart med i GGG..