YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.400
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Håper flere melder seg på med tanker, meninger og analyser i tråden her.....
    Jeg sitter ikke med noen som helst form for "fasit", man håper og tror at jeg har litt peil på foppall...... :ROFLMAO:

mvh
    Proffen

ØyvindH

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    151
    Fotball og Liverpool er for meg 99% følelser og med et 20 år gammelt barnetrenerkurs skal jeg holde meg unna dyptpløyende analyser, men selvfølgelig har jeg overlegen peil på foppal og kjefter på TV'n for alt som går skeis :LOL:
    Det har vært åpenbart lenge nå at det er mye som ikke stemmer og mange som ikke klikker sammen, men det mest skuffende er hvor tregt og kjedelig det er å se på.
    Foreløpig sitter jeg på gjerdet når det gjelder Slot, Salah er per nå på andre siden av gjerdet.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.809
    Sted
    Boðin
    Har fulgt Liverpool siden en gang på syttitallet som jeg kan huske. Ble forskrekket når jeg hørte at Keegan gikk til Hamburg, det var i 1977. Men må innrømme at ellers har det vært litt på avstand.

Når Klopp kom ble selvsagt interessen intensivert. For en fotball, en ny type fotball med intensivt spill og gegenpress. Husker ennå en kamp mellom Durtmund og Liverpool, borte med den gule veggen. For en oppvisning i artig fotball av begge lag. Har hatt mange store og artige opplevelser med det laget de siste årene. Vil ikke kalle meg medgangssupporter av Liverpool, men snarere supporter av artig fotball som gir stolthet.

Men så er det mitt kjære gule lag fra Nord. Har nesten mer enn nok med å følge dem i tykt og tynt. De spiller jo også artig fotball og sammen med mine gutter investerer vi mye tid og følelser inn i dette, og da kommer Liverpool litt i bakgrunnen. Bare å innrømme. Men greit å ha en kjæreste i utlandet selv om man aldri forlater kona.

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.400
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Ifht "friksjonen" mellom Arne og Mo, tenker jeg at begge to med fordel bør gå litt i seg selv.
    Arne ifht sine prioriteringer, ønsker og disposisjoner, Mo ifht sin rolle SOM EN DEL AV ET LAG.
    Jeg håper videre at der ikke, slik det på visse nettsteder skrives og hevdes, er konflikter eller friksjon mellom enkeltspillere i troppen. Det vil jo i så fall bare bli en ytterligere belastning......

Hvis Slot ønsker at våre helter skal spille en helt annen type fotball enn det vi ble vant til under Klopp, og det ikke fungerer som tenkt/ønsket - ja da er det kanskje på tide å revurdere taktikk og taktiske disponeringer.....
    Vi har sett en del eksempler på managere som har kommet inn i div klubber, ikke minst vår argeste konkurrent fra hullet borti veien.
    Moyes, Mourinho, van Gaal, Ten Hag - de skulle alle gjøre ting på SIN måte, og når den ikke fungerte, ble resultatene som de ble, og konsekvensene ble at de ble NAV`ere......

Mo bør krype mot korset, ellers risikerer han å måtte spille juniorfotball til kontrakten utløper, evt til noen velger å kjøpe han ut av dagens kontrakt. Å stå og si at man fortjener plassen i dagens lag, basert på hva man har bidratt med de x siste sesongene, det holder ikke! Fotball er ferskvare, enkelt og greit. De som er best pr nuh, og som fungerer best sammen nuh, skal starte. Starter man ikke, må man bare bite tennene sammen, jobbe hardt og satse på at man blir vurdert som god nok til å fortjene startplass.

YNWA!

mvh
    Proffen

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.809
    Sted
    Boðin
    Ser at folk er opptatt av om lørdagens kamp mot Brighton er den siste for Salah som Liverpoolspiller. Etter det drar han til Afrikamesterskapet og kan være solgt før han kommer tilbake. Da hadde det vært fint om man løste opp litt av flokene sånn at kongen kunne ta et farvel på en verdig måte.

Regner med at han havner i Saudi, men håper på en annen tvist på historien.

salah er kongen.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn