Rotekamp og tap i Tyrkia. Men foreløpig ingen krise eller fare, vi er ennå tidlig i gruppespillet.....
Galatasaray burde vært høyst overkommelig, men men.....
Mange som presterer under pari i dag.
Vågalt å starte med Isak og Mo på benken. Burde de kommet inn tidligere? Gakpo gjør ingen stor figur, virker litt "tung" og blir ofte litt feilplassert ifht å kunne utnytte det han er spesielt god på.....
Frimpong har et stykke igjen før han er "inne i det", bidro ikke nevneverdig i dag......
Kerkez klarer seg bra.
Midtforsvaret fikk kjørt seg litt, og det virket innimellom som om kommuniksjonen i de bakre ledd ikke fungerte 100%
Jones er bortimot anonym, Gravenberch og Szobo klarer seg langt bedre.
Ekitike positiv før han måtte ut med skade.
Så får vi se hvor lenge Allison er ute nå.....
Helt greit innhopp fra Macca.
Det store "mysteriet" for min del er Wirtz. Det er så vanvittig mye NESTEN i det han forsøker på. Før eller siden må det vel løsne?
YNWA!
ps: bonusen i dag var Glimts først CL-poeng hjemme mot Spurs. Moro, og slett ikke ufortjent. Men det gjelder å være fokusert i +90 min og ha marginene på sin side. Richarlisons utlikning var av det heldigere slaget......
mvh
Proffen
Galatasaray burde vært høyst overkommelig, men men.....
Mange som presterer under pari i dag.
Vågalt å starte med Isak og Mo på benken. Burde de kommet inn tidligere? Gakpo gjør ingen stor figur, virker litt "tung" og blir ofte litt feilplassert ifht å kunne utnytte det han er spesielt god på.....
Frimpong har et stykke igjen før han er "inne i det", bidro ikke nevneverdig i dag......
Kerkez klarer seg bra.
Midtforsvaret fikk kjørt seg litt, og det virket innimellom som om kommuniksjonen i de bakre ledd ikke fungerte 100%
Jones er bortimot anonym, Gravenberch og Szobo klarer seg langt bedre.
Ekitike positiv før han måtte ut med skade.
Så får vi se hvor lenge Allison er ute nå.....
Helt greit innhopp fra Macca.
Det store "mysteriet" for min del er Wirtz. Det er så vanvittig mye NESTEN i det han forsøker på. Før eller siden må det vel løsne?
YNWA!
ps: bonusen i dag var Glimts først CL-poeng hjemme mot Spurs. Moro, og slett ikke ufortjent. Men det gjelder å være fokusert i +90 min og ha marginene på sin side. Richarlisons utlikning var av det heldigere slaget......
mvh
Proffen