YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Satt en stund og vurderte om jeg skulle legge inn en kommentar i foppaltråden, men så tenkte jeg at "The pride of Merseyside" virkelig fortjener sin egen tråd... ;D

    Satt og leste litt Donald Duck-nyheter på db, og kom over en uttalelse fra storspiller og stjernespiller Torres: "Liverpool har stoltere fortid, men Chelsea har lysere fremtid..."
    Pr dags dato er det vel ingen som vil være uenig i at det kan se sånn ut, basert på fortid og mr Abramovitsj`s store investeringer de senere år.
    Men at Torres ikke klarer å se lenger enn nesen rekker, det forundrer meg...
    Roman A har unektelig satset mye penger og kjøpt mange stjernespillere, som ville gått rett inn på nesten ethvert lag i hele verden. Men på sikt, vil slikt fungere...?
    Tenker jo at historien viser at svaret på et slikt spørsmål nesten uten unntak blir et rungende NJET!
    Da har jeg litt mer troen på de klubbene, deriblant `pool, som kjøper for fremtid og tenker langsiktig... Å bygge opp et godt lag tar tid, krever kontinuitet og de "rette" personene på riktige steder i organisasjonen. Derfor er jeg (evig) optimist på Liverpools vegne! (og kanskje også ørlite mer skeptisk til Chelseas fremtid... ;D)

    Synes tankegangen og filosofien som har kommet tydelig til uttrykk etter king Kennys return; at ingen spiller er større enn klubben! er som vakker fuglesang i mine ører. Derfor har Liverpool råd til å gi slipp på en spiller av Torres` kaliber. Gleder meg til å se resultatene av den siste tidens snuoperasjon! Regner med at vi vil spise kirsebær med de store, både i PL og CL i løpet av 2-4 år. Vi har fått en eier som er mer opptatt av klubben enn de tidligere, vi har fått en sjef i garderoben som har rødt blod i årene, og vi har signalisert at egotripper ikke er større enn oss...

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Vet ikke jeg, men det virker som om det er noe eget/spesielt med å få lagt brukkene riktig i forhold til hverandre. King Kenny kjenner jo klubben og dens "sjel" ut og inn, og det virker jo som om han alt har klart å få noe av essensen inn i de spillerne som ikler seg rødt...
    Da fortsetter oppturen, og det er nå "kun" 6p opp til CL-plass...

    YNWA

    mvh
    Proffen
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Fantastisk deilig å slå Chelski i dag! Synd for Torres, tror han har valgt feil, det er et lag på vei ned han har gått til, ingen glød, bare se på kranglingen mellom Ivanovic og Cech i dag. Tror fort Torres kan ende uten noen titler om han blir der for lenge.

    King Kenny!! For en mann! Gi han ansettelse på livstid, ingen tvil om han er rett mann for jobben. Nå et par EL kamper, og Wigan og West Ham som kan gi enda mer selvtillit, før vi kan ta i mot MU hjemme, og sende de hjem med skjegget fullt av postkasser. Endelig litt opptur!

    YNWA!!!
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Joda, det smakte med 3p idag! ;D

    Og med tanke på den minst involverte av alle på banen: Har fundert litt på Torres en stund... Var han "mett"? Var han feiltrent? Har alle skadene satt ham så mye tilbake at han får laaang vei tilbake? For det er vel ikke til å komme unna; i form er mannen god. Men som ståa etterhvert ble, utviklet han seg ikke til å bli riktig mann for OSS!

    I denne tråden er det tenkt at vi i hovedsak skal kose oss når det går vår vei, ikke disse eller rakke ned på andre... Det er jo det som er ekte support!
    Men jeg bare ;D: "Hva er forskjellen på man u og en bøtte med skit?"

    Regner med at King Kenny er rett mann til å gjenopprette klubbfølelsen igjen! Og heldigvis ser det ut til at "kapitalen" lar mannen få gjøre jobben sin, uten å legge seg for mye opp i saker og ting. Får bare håpe han har litt mer tålamod enn forgjengerne.....

    mvh
    Proffen
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Proffen skrev:
    Joda, det smakte med 3p idag! ;D

    Og med tanke på den minst involverte av alle på banen: Har fundert litt på Torres en stund... Var han "mett"? Var han feiltrent? Har alle skadene satt ham så mye tilbake at han får laaang vei tilbake? For det er vel ikke til å komme unna; i form er mannen god. Men som ståa etterhvert ble, utviklet han seg ikke til å bli riktig mann for OSS!

    I denne tråden er det tenkt at vi i hovedsak skal kose oss når det går vår vei, ikke disse eller rakke ned på andre... Det er jo det som er ekte support!
    Men jeg bare ;D: "Hva er forskjellen på man u og en bøtte med skit?"

    Regner med at King Kenny er rett mann til å gjenopprette klubbfølelsen igjen! Og heldigvis ser det ut til at "kapitalen" lar mannen få gjøre jobben sin, uten å legge seg for mye opp i saker og ting. Får bare håpe han har litt mer tålamod enn forgjengerne.....

    mvh
    Proffen
    Den gåten har jeg ikke hørt før, men kan det være at begge deler hører hjemme på Old toilet?

    You`ll never walk alone! :)
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Olbor skrev:
    Proffen skrev:
    Joda, det smakte med 3p idag! ;D

    Og med tanke på den minst involverte av alle på banen: Har fundert litt på Torres en stund... Var han "mett"? Var han feiltrent? Har alle skadene satt ham så mye tilbake at han får laaang vei tilbake? For det er vel ikke til å komme unna; i form er mannen god. Men som ståa etterhvert ble, utviklet han seg ikke til å bli riktig mann for OSS!

    I denne tråden er det tenkt at vi i hovedsak skal kose oss når det går vår vei, ikke disse eller rakke ned på andre... Det er jo det som er ekte support!
    Men jeg bare ;D: "Hva er forskjellen på man u og en bøtte med skit?"

    Regner med at King Kenny er rett mann til å gjenopprette klubbfølelsen igjen! Og heldigvis ser det ut til at "kapitalen" lar mannen få gjøre jobben sin, uten å legge seg for mye opp i saker og ting. Får bare håpe han har litt mer tålamod enn forgjengerne.....

    mvh
    Proffen
    Den gåten har jeg ikke hørt før, men kan det være at begge deler hører hjemme på Old toilet?

    You`ll never walk alone! :)
    BØTTEN, MANN, BØTTEN ER FORSKJELLEN; FOR HVA BLIR IGJEN HVIS DU FJERNER BØTTEN? ;D

    when you walk through a storm... ;D

    mvh
    Proffen
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    JD skrev:
    Fantastisk deilig å slå Chelski i dag! Synd for Torres, tror han har valgt feil, det er et lag på vei ned han har gått til, ingen glød, bare se på kranglingen mellom Ivanovic og Cech i dag. Tror fort Torres kan ende uten noen titler om han blir der for lenge.
    YNWA!!!
    Hmm.. Ja flott dere slo Chelsea, for min egen del :) Men å mene Chelsea er ett lag på vei ned sammenlignet med dere selv er vel
    en smule naivt? "Kranglingen" er ett bevis på akkurat glød, de viser hvor tente dem er og at det virkelig betyr noe for dem.. Investeringene deres denne sesongen sier også noe annet, det er nå slik at pengesterke klubber alltid vil konkurere helt der oppe.
    Dem som tror U****d ikke har brukt penger må tro om igjen. Torres har nå ennå bedre medspillere og har tatt steget opp i sin karriere, Kenny brukte alle "Torres" pengene i hui og hast på to nye angripere, det som er spennende nå er å se om det er mer penger i kassa og spytte inn? Poulsen, Konchesky, Lucas, Maxi, Ngog kan vel lett ersattes med bedre kvalitet? Viktig blir det også å prøve å holde Reina igjen, leste akkurat en artikkel på SSN at han ikke utelukker å overta hanskene til hollernder'n i U****d.

    Har holdt med City en en årrekke, nede i 3div på det verste :p
    At klubben i ens hjerte "vinner i lotto" og blir kjøpt opp vet jeg ingen ville misslikt, men fyy å mye pes vi får :)
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Hva er dette for en møkka tråd? ;) ;) ;)

    Hilsen en kar som er født i Chelsea området i London og har vært supporter siden jeg gikk i bleier (Selv i Chelski tidene) ;D
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    digiman skrev:
    Hva er dette for en møkka tråd? ;) ;) ;)

    Hilsen en kar som er født i Chelsea området i London og har vært supporter siden jeg gikk i bleier (Selv i Chelski tidene) ;D
    SIDEN du tydeligvis er interessert, HVIS du lurte eller IKKE forstod; det er en tråd for alle som synger
    "When you walk through the storm
    Hold your head up high
    And don't be afraid of the dark
    At the end of the storm
    There's a golden sky
    And the sweet silver song of the lark

    Walk on, through the wind
    Walk on, through the rain
    Though your dreams be tossed and blown
    Walk on, walk on, with hope in your heart
    And you'll never walk alone
    You'll never walk alone

    Walk on, walk on, with hope in your heart
    And you'll never walk alone
    You'll never walk alone....."

    mvh
    Proffen
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Proffen skrev:
    SIDEN du tydeligvis er interessert, HVIS du lurte eller IKKE forstod; det er en tråd for alle som synger
    Ok! Da så jeg ikke det i klartekst her. Takk for oppklaring.
    Tror jeg heller holder meg unna denne tråden. Kan ikke synge og vil ikke lære heller ;D ;D
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    6.047
    Torget vurderinger
    32
    Da går jeg ut fra du er klar over at det er flere lag som synger den sangen.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Det er det nok, for alle vil jo egentlig være LFC! ;D
    minnes vel i farten svakt at Celtic? kanskje er en av wannabees-klubbene...? Andre?

    Til og med min beste kamerat, som er ihuga manu`er (ser at det kan leses "tvetydig"... ;D), skrev i tekstmelding til meg, da opphentingen i CL-finalen mot Milan begynte: "Æ tar mæ sjøl i å sitte å heie på dåkker"....

    Selv har jeg ALDRI heiet på andre klubber enn LFC! ;D

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    digiman skrev:
    Proffen skrev:
    SIDEN du tydeligvis er interessert, HVIS du lurte eller IKKE forstod; det er en tråd for alle som synger
    Ok! Da så jeg ikke det i klartekst her. Takk for oppklaring.
    Tror jeg heller holder meg unna denne tråden. Kan ikke synge og vil ikke lære heller ;D ;D
    ...men du er enig i at det er en nyyydelig sang? ;D

    mvh
    Proffen
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    6.047
    Torget vurderinger
    32
    Celtic, er som du sier den mest kjente, men langt fra den eneste.

    Feyenoord:

    FC Tokyo:

    Borussia Dortmund:

    FC Twente:

    Kaiserslautern

    St. Pauli

    Ergo er dette en tråd for en engelsk, en skotsk, to nederlandske, tre tyske og en japansk fotballklubb. Minst.


    Roy

    PS. Flott sang forresten, ikke minst når The Kop synger den.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    I beg to differ... ;D

    Gjetter at du også har sunget med på refrenget til "La det swinge"... DET gjør da ikke deg til en Bobbysock....? ;D (selv om du kledde rengjøringskostymet... ;D)

    Er rimelig sikker på at LFC er originalen, dvs først til å adaptere sangen som "sin". Og det er DET som teller!
    At tyskere, nederlendere og japanere tar til seg en engelsk sang som klubbsang kan en jo stille spørsmålstegn ved; de burde vel strengt tatt ha hatt en sang på sitt språk...!

    mvh
    Proffen
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    6.047
    Torget vurderinger
    32
    Proffen skrev:
    Er rimelig sikker på at LFC er originalen, dvs først til å adaptere sangen som "sin". Og det er DET som teller!
    At tyskere, nederlendere og japanere tar til seg en engelsk sang som klubbsang kan en jo stille spørsmålstegn ved; de burde vel strengt tatt ha hatt en sang på sitt språk...!

    mvh
    Proffen
    Mye tyder på at du har rett i at LFC var først. Du skrev derimot at dette var en tråd for alle som synger "When you walk etc.."

    Det gjør som jeg har vist en hel drøss med supportere. At dere var først har jo tydeligvis ikke gitt dere enerett på sangen, og at den er så voldsomt "adaptert" som du skriver, er jeg langt fra enig i. Dere planker jo Gerry & The Pacemakers versjon fra A til Å.

    Men flott, det er det.

    Roy
    (som selvsagt ikke synger den sangen når laget mitt spiller)

    Roy
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    R.E.S. skrev:
    Proffen skrev:
    Er rimelig sikker på at LFC er originalen, dvs først til å adaptere sangen som "sin". Og det er DET som teller!
    At tyskere, nederlendere og japanere tar til seg en engelsk sang som klubbsang kan en jo stille spørsmålstegn ved; de burde vel strengt tatt ha hatt en sang på sitt språk...!

    mvh
    Proffen
    Mye tyder på at du har rett i at LFC var først. Du skrev derimot at dette var en tråd for alle som synger "When you walk etc.."

    Det gjør som jeg har vist en hel drøss med supportere. At dere var først har jo tydeligvis ikke gitt dere enerett på sangen, og at den er så voldsomt "adaptert" som du skriver, er jeg langt fra enig i. Dere planker jo Gerry & The Pacemakers versjon fra A til Å.

    Men flott, det er det.

    Roy
    (som selvsagt ikke synger den sangen når laget mitt spiller)

    Roy
    Hehehe, ser at du KAN ha et poeng, RES, men regner med at du nå også har godkjent at dette blir LFC-tråden!?

    By the way; hvilken sang synger du når ditt lag spiller - kan det være Pet Shop Boys` "Being boring" ? ;D

    mvh
    Proffen
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.964
    Antall liker
    6.047
    Torget vurderinger
    32
    Proffen skrev:
    Hehehe, ser at du KAN ha et poeng, RES, men regner med at du nå også har godkjent at dette blir LFC-tråden!?

    By the way; hvilken sang synger du når ditt lag spiller - kan det være Pet Shop Boys` "Being boring" ? ;D

    mvh
    Proffen
    Selvsagt, men må jo kverulere litt, he-he.

    Bedre enn dette blir det ikke:


    Roy
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    R.E.S. skrev:
    Proffen skrev:
    Hehehe, ser at du KAN ha et poeng, RES, men regner med at du nå også har godkjent at dette blir LFC-tråden!?

    By the way; hvilken sang synger du når ditt lag spiller - kan det være Pet Shop Boys` "Being boring" ? ;D

    mvh
    Proffen
    Selvsagt, men må jo kverulere litt, he-he.

    Bedre enn dette blir det ikke:


    Roy
    Se her ja, her snakker vi, hehe... Får håpe vi kan "bringe noen seirer hjem" i denne divisjonen.. ;)
     

    oddgeir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Innlegg
    7.604
    Antall liker
    9
    Det ser ut som om de har tatt godt tak i den sangen ja.


     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Proffen skrev:
    By the way; hvilken sang synger du når ditt lag spiller - kan det være Pet Shop Boys` "Being boring" ? ;D

    mvh
    Proffen
    Hadde selvfølgelig vært treffende for 15-20 år siden, men de siste årene vil jeg påstå at Arsenal periodevis har spilt noe av den flotteste fotballen i verden.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Holmium skrev:
    Proffen skrev:
    By the way; hvilken sang synger du når ditt lag spiller - kan det være Pet Shop Boys` "Being boring" ? ;D

    mvh
    Proffen
    Hadde selvfølgelig vært treffende for 15-20 år siden, men de siste årene vil jeg påstå at Arsenal periodevis har spilt noe av den flotteste fotballen i verden.
    Joda, de har kommet seg... ;)

    mvh
    Proffen
     
    N

    nb

    Gjest
    I følge Wikipedia var LFC først ute med å ta i bruk sangen, startet på 60-tallet

    In the United Kingdom, the song's most successful performance was recorded in 1963 by the Liverpudlian Merseybeat group Gerry & The Pacemakers (peaking at number one in the singles chart for four consecutive weeks). It quickly became the anthem of Liverpool Football Club and is invariably sung by its supporters moments before the start of each home game.[5][6] The words "You'll Never Walk Alone" also feature in the club crest and on the Shankly Gate entrance to the stadium.

    Selve sangen kommer originalt fra "Carousel", en muscial av Rodgers & Hammerstein fra 1945

    http://en.wikipedia.org/wiki/You_Will_Never_Walk_Alone
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Jeg har litt vondt av dere som må se tilbake til den tid da fotball var mer lek enn det alvoret det er utviklet seg til nå, for å finne en periode der laget deres faktisk var best, og ikke frakjørt av lag som har utviklet seg bedre og gjør riktigere vurderinger med tanke på hvordan idretten har utviklet seg nå.

    Riktig nok kan deres lag ha suksess i cup'er, men sågar akskeladder som Follo kan det, de dem jo er mer tilfeldig og ofte satser de dårligere lagene mindre her (også til dels tilfeldig i europacup med mer prestisje). Serien viser dog år på år at laget deres er frakjørt og både ett og to hestehoder frakjørt av de virkelig store og gode lagene som presterer bedre i det som virkelig viser styrkeforholdet over tid, nemlig serien.

    Man kan vise til statistikk både fra i fjor og ikke minst i år, det er klasseforskjell mellom Loserpool og Man.Utd hvorav Lpool presterer ressursmissbruk, mens Man.Utd forvalter ressurser utmerket. Lag som Arsenal både beundrer og frykter jeg, selv om jeg ikke er tilhengere av disse som United supporter - Lpool på den andre siden er et B lag sammenlignet med Arsenal som er vesentlig bedre.

    Følte bare for å dele de refleksjoner...

    Men for all del, jeg unner da dere Lpool tilhengere noe suksess også, og har litt vondt av dere som må lukke øynene for nåtiden og den nærmeste fremtid, og litt halvdesperat prøve å trøste dere med å kjenne etter om det er noe ettersmak igjen av den søte karamellsmak fra karamellen som ble historie for lenge siden... Suksessen og følelsen av det å være best, som en gang var men nå er så fjernt fra enhver virkelighet.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jan-Helge skrev:
    Jeg har litt vondt av dere som må se tilbake til den tid da fotball var mer lek enn det alvoret det er utviklet seg til nå, for å finne en periode der laget deres faktisk var best, og ikke frakjørt av lag som har utviklet seg bedre og gjør riktigere vurderinger med tanke på hvordan idretten har utviklet seg nå.

    Riktig nok kan deres lag ha suksess i cup'er, men sågar akskeladder som Follo kan det, de dem jo er mer tilfeldig og ofte satser de dårligere lagene mindre her (også til dels tilfeldig i europacup med mer prestisje). Serien viser dog år på år at laget deres er frakjørt og både ett og to hestehoder frakjørt av de virkelig store og gode lagene som presterer bedre i det som virkelig viser styrkeforholdet over tid, nemlig serien.

    Man kan vise til statistikk både fra i fjor og ikke minst i år, det er klasseforskjell mellom Loserpool og Man.Utd hvorav Lpool presterer ressursmissbruk, mens Man.Utd forvalter ressurser utmerket. Lag som Arsenal både beundrer og frykter jeg, selv om jeg ikke er tilhengere av disse som United supporter - Lpool på den andre siden er et B lag sammenlignet med Arsenal som er vesentlig bedre.

    Følte bare for å dele de refleksjoner...

    Men for all del, jeg unner da dere Lpool tilhengere noe suksess også, og har litt vondt av dere som må lukke øynene for nåtiden og den nærmeste fremtid, og litt halvdesperat prøve å trøste dere med å kjenne etter om det er noe ettersmak igjen av den søte karamellsmak fra karamellen som ble historie for lenge siden... Suksessen og følelsen av det å være best, som en gang var men nå er så fjernt fra enhver virkelighet.
    Dette er som sagt en tråd for oss som liker LFC, og siden du tydeligvis ikke gjør det, skjønner jeg heller ikke helt hva du har i min LFC-tråd å gjøre.... ;D

    mvh
    Proffen
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Jeg går heller alene..

    IRWA ;D
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Jeg liker da Lpool, fra noen må jo Man Utd stjele poengene for å vinne serien, Lpool er en av de lagene. Så takk for at dere år etter år bidrar for vår suksess med deres manglende poenghøsting og gavmildhet hva gjelder poengutdeling i serien.

    Hadde det ikke vært for lag som Lpool, så hadde jeg ikke kunne koset meg i glansen av Man Utd sin suksess i serien - det er bare herlig med lag som deres. Dessuten er dere et av lagene som fremkaller de bredeste glisene hver gang dere taper, jeg er mer engasjert i Lpool enn mange andre lag.
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Dette kan bli en interessant tråd å ta del i, jeg gleder meg til fortsettelsen... :)
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Jan-Helge skrev:
    Dette kan bli en interessant tråd å ta del i, jeg gleder meg til fortsettelsen... :)
    Gruer deg mest til lørdag du tenker jeg.... :p
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    En ekte supporter har et lag som han støtter, end of discussion! Mitt lag er LFC! ;D
    Resten er uvesentlige parenteser...
    Ennå ligger LFC høyt oppe ifht trofeer vunnet...og ja, det er noen år siden sist, men vi er på g...

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hvem rangerer LFC-tilhengerne som vår viktigste og beste spiller opp gjennom historien?
    Hva var navnet på "supersub`en" vår? han rødhårede...

    Hvilken LFC-spiller har du som all-time-favourite?

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    R.E.S. skrev:
    Proffen skrev:
    @ RES: Er ikke du tilhenger av the Gunners?

    mvh
    Proffen
    Javisst. I England.

    Roy
    Et lag, RES, ET LAG! ;D
    Regner med du har en favorittdame her til lands...
    Nåde deg hvis hun får kjennskap til din engelske favoritt.... ;D

    mvh
    Proffen
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Man Utd
    25 12 1 0 37 8 3 8 1 18 16 +31 54


    Liverpool
    26 8 3 2 22 10 3 2 8 12 21 +3 38


    - En kamp mindre spilt, 16 poeng mer.
    -31 plussmål kontra fatteslige tre plussmål (ikke meget langt unna negativ målforskjell det siste der)
    - Ett tap kontra ti så langt
    - Fire poeng forran laget som ligger an til sølv, ergo mer enn et tap å gå på
    - Bedre målforskjell enn noen annen lag, ergo har må dem slås med et ekstra poeng slik alt er i øyeblikket - kan si dem er fem poeng foran sølvplass da.
    - Lpool er 11 poeng bak bronsemedalje, dog med dårligere målforskjell så de må i realiteten ta igjen 12 poeng. Ingen lag kan ta igjen så stor målforskjell i restrerende kamper om så målene renner inn i vesentlig større grad og det tettes godt igjen bakover. Løpet er kjørt med tanke på å ta igjen målforskjellen til lag tre, at dere skal ta igjen 12 poeng er også vanskelig å se for seg.
    - Dere er for dere like langt opp som ned, middelmådighet kalles slik.

    -----

    Så hvorfor skulle jeg bite negler før kommende kamper, jeg ser heller at det er andre lag sine supportere som har grunn til det.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    WOW!!!
    Nå ble jeg impregnert, nå.... ::) ::) ::) ::) ;D :p
    Er nesten fristet til å si hva jeg opplever som middelmådig, men avstår...
    Synes denne vi skal holde oss til saken, og la denne tråden få handle om LFC, så får du heller starte din egen tråd om DITT lag... Det er du jo flink til. Så kan vi se hvilken tråd som blir mest pop? ;) ;D

    Mange stjerner har LFC på drakten da, Jan-Helge? ;)

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Kveldens nøtt:
    Hvilken supporterklubb har flest medlemmer, og hvem dedikerer medlemmene her sitt engasjement til? ;D

    mvh
    Proffen
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Synes denne vi skal holde oss til saken, og la denne tråden få handle om LFC, så får du heller starte din egen tråd om DITT lag... Synes denne vi skal holde oss til saken, og la denne tråden få handle om LFC, så får du heller starte din egen tråd om DITT lag...
    Jeg viste til Lpool sin statistikk kontra Englands beste lag og serielederen, hvordan kan du påstå at ikke Liverpools statistikk og de brutale faktaopplysningene som så avslørende viser styrkeforskjeller ikke omhandler Liverpool? Er jo lagets statistikk, og serien er sa vel meget aktuell, prestasjonene eller mangel på sådanne enkeltlafene står for.

    Saklig og meget aktuelt...

    Skal siden skrive om Liverpools spill, og hvorfor ikke resultatene helt samsvarer med forventningene, slik jeg betrakter laget. Gleder meg til det, men får ta det en annen dag, skal sove nå...
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Liverpool
    26 8 3 2 22 10 3 2 8 12 21 +3 38

    Dette omhandler LFC, det du la frem, J-H, var ikke annet enn provokasjon... ;D Men det biter ikke spes hardt, all den tid mitt fokus er på et lag only...

    mvh
    Proffen
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.166
    Antall liker
    508
    Nå handler fotball om å skape resultater, fotball ville vært meningsløst om det ikke lå prestisje og konkuranse i det hele. I lys av dette så må man sammenligne lagene opp mot hverandre, og det er derfor man har laget et tabellsystem hvor lagene høster poeng og konkurerer om å være best.

    Da er en sammenligning med andre lag, både i topp og bunn helt relevant. Alle lag vil gjerne vinne og ligge på topp, da kommer smilene og de gode følelsene - og for alt i verden vil dem unngå å rykke ned som bringer frem fortvilelsen og de vonde tankene.

    Lagene kjemper om Gull, sølv og bronse samt å unngå i alle fall de plasseringene som gir eller kan gi nedrykk. De fleste lag opplever dog ikke noen av delene og befinner seg i øvre eller nedre del midt på tabellen uten å vinne særlig heder eller oppleve nedrykket.

    Kan ikke akkurat si at Lpools spill dette året er spill for historiebøkene, såpass ordinær er prestasjonene.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn