YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Men i alle dager, det er visst vanskelig å skjønne for deg Jan-Helge, dette er en pro Liverpool tråd. De er ikke ineressert i dine analyser av hvor dårlig Liverpool er i denne tråden. Det er det samme som at feks dissing av Naim i Naim vennetråden er uønsket i den tråden. Skal du disse noe, gjør det i en anne tråd enn vennetråden. Start heller en ny tråd du, du starter jo uansett en ubegripelig haug med meningsløse tråder så kan du være så vennlig å holde deg unna vennetråder om du bare skal komme med negative ting. Please. Tviler på at det hjelper å anmode pent heller, men nå er det også prøvd så får vi se.
     

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Så nok en gang gjør du det som du har lyst til på tross av at mange andre gjerne vil slippe at du disser laget deres i lagets vennetråd. Må si at jeg synes du fremstår som særdeles selvsentrert og lite hensynsfull. Rett og slett særdeles lite sympatisk, men dette bryr du deg selvfølgelig ikke om.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Jeg har aldri skjønt meg på fotballsupportere som bruker mer tid og energi på å slenge drit om andre lag, enn å støtte sitt eget. Det virker på meg som manglende selvtillit på vegne av eget lag, og fremstår like modent som mobberen som rakker ned på andre for å fremheve seg selv.

    Hvis man leser kommentarfeltene i fotallsaker på db.no, vil man finne mye av dette, og særlig mellom Liverpool og Man Utd. Men jeg reagerer like mye på drittslenging om Tottenham fra Gooners. Arsenal har vært bedre enn Spurs nær sagt så lenge jeg kan huske, så hvorfor i all verden skal jeg gidde å slenge drit om dem. Dessuten spiller de til tider fin fotball og er på gode dager i stand til å ødelegge for Arsenals rivaler.

    Jeg tenker i hvert fall at det er ypperlig at Liverpool har fått seg et løft. Så kan de slå alle de andre lagene, så Arsenal vinner serien i mai.

    Roy
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Ser ut som "krangelen" er fjernet, og det er sikkert like greit, så kan tråden bli det den var ment som, en vennetråd for Liverpool (og alle de andre som synger YNWA - hehe, neida)

    Roy
     

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    Deler av "krangelen" iallefall. Men hvorfor ikke fjerne hele når man er i gang, og pleier de ikke å skrive noe i tråden om at den er moderert?
    Nå heter det seg vel at men ikke skal diskutere moderering i den tråden som er moderert. Men jeg har altså ikke tenkt å diskutere modereringen, er bare litt forundret over at ting får holde på såpass lenge og så pluselig svisj halvparten borte uten noe forklaring.
    Mvh
    Sveinung
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Svarte, her har jeg tydeligvis gått glipp av litt ækksjn... ;D
    Jaja, kanskje like greit, så hadde jeg ikke trengt å bli morsk...

    Synes Carl I Hagen hadde en knakande god kommentar til ARK-reporter Bjørn Hansen under en valgkamputspørring en gang i tiden. Hagen fikk aldrit fullført svarene på spørsmålene Hansen stilte, og til slutt utbrøt Hagen, lettere irritert: "Bjørn Hansen, enten spiller du dum, eller så har du fjernet all tvil..."
    Synes det er en jævlig god kommentar, som nok vil drepe de fleste diskusjoner... ;D

    mvh
    Proffen
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.861
    Torget vurderinger
    0
    Er ikke veldig interessert i foppall og ser med stor undring på de to fløyene vi har på jobb. De "lokale" som er L'pool supportere ( Kirkenes og Sør Varanger er tydeligvis L'pool land ;) ) og tilflyttere, også kalt "Søringer" som er Unitedfans. Snodige greier dette og egentlig ganske beundringsverdig hvordan voksne mannfolk kan beveges til tårer når klubben i deres hjerte gjør det dårlig evt veldig godt! :eek: Oppfinnsomheten som utvises for å på en "verdig" å bortforklare et tap burde egentlig gi masse inspirasjon til ethvert PR byrå. Pølse Hansen her kan du lære!! ;D

    Men som inntil det infantile ( fruens beskrivelse :eek: ) interessert i tegneserier som kunst og kulturform, har jeg lært at man kan bytte religion, under sterk tvil bytte kjønn, men ALDRI ALDRI bytte foppalklubb! ( fritt etter Pondus ;) )
    Mitt personlige engasjement for tema foppall begrenser seg til et salig ønske om at Rosenborg skal/MÅ slå Brann forøvrig kan de tape det meste for min del, Norge ( landslaget ) bør ikke, de MÅ/SKAL slå Sverige og ikke noe av dette har det ringeste med sporten foppall å gjøre! ;D

    Uansett, min tegneseriehelt har robåt som heter Anfield, så selv om jeg egentlig ikke vil/ønsker å bry meg om foppall sitter jeg nok her inne i skapet og heier på L'pool når ingen ser på! Men jeg tror ikke jeg kommer ut med det første, håper i det lengste at det vil gå over om jeg sitter her helt musestille ;D ;D
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    OK, snart helg, ny kamp, ha krangelen ligge, og la oss heller diskutere kampen, lagoppstilling, skader, osv.. Får vi se Suarez fra start? Tror det kan være på tide..
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hjemmekamp mot Wigan skulle vel være en ok sjanse til å vise seg frem foran The Kop.... ;D (selv om Wigan gjerne er et lag LFC "gir bort" poeng til, slik de har hatt for vane de senere år...)
    Ellers er jo spørsmålet om det er lurt å gjøre for store endringer på et lag i flytsonen...det heter jo som kjent "never change a winning team..."

    Synes det er kjekt at Agger virker på oppadgående igjen. Carra tilbake er alltid kjekt, for det er ikke mange som makter å mane frem riktig "spirit" på samme måte som han klarer...

    Regner med at i alle fall de to neste serierundene bør innbringe 6p. Deretter møter vi serielederne, og da kan jo som kjent alt skje. Vi har jo gjort det bra på OT ved flere tilfeller de senere år... ;D

    mvh
    Proffen
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Proffen skrev:
    Regner med at i alle fall de to neste serierundene bør innbringe 6p. Deretter møter vi serielederne, og da kan jo som kjent alt skje. Vi har jo gjort det bra på OT ved flere tilfeller de senere år... ;D
    Vi møter United på Anfield, så det kan jo fort bli 9p på de neste tre...
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    JD skrev:
    Proffen skrev:
    Regner med at i alle fall de to neste serierundene bør innbringe 6p. Deretter møter vi serielederne, og da kan jo som kjent alt skje. Vi har jo gjort det bra på OT ved flere tilfeller de senere år... ;D
    Vi møter United på Anfield, så det kan jo fort bli 9p på de neste tre...
    Det e da berre lækkert, ja......... ;D
    Og så pleier jo vi å avslutte de matchene i overtall.... ;D
    Skulle vi ta 9p på de neste 3, begynner det å likne noe, da bør ikke CL-plassen være langt unna...
    Andre som bør få sjansen da? Kan jo kanskje være en kamp for Carroll å komme innpå...

    mvh
    Proffen
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Ser bra ut dette.. Meireles bare fortsetter, og Suarez viser at han kan bli skummel der oppe. BAre de fortsetter nå, hadde følt meg roligere med to måls ledelse.
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.474
    Antall liker
    3.291
    Torget vurderinger
    1
    På slutten av 70-tallet holdt jeg med Liverpool. Nabogutten med Leeds. Leste Buster og hørte på denne:
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    You`ll never walk alone! ;D
    What a beautiful sunday... ;D
    Ikke før har Northug knust alt og alle på oppløpssiden, så er kampen på Anfield Road over.
    Og resultatet behager alle oss som har levd noen magre sesonger nå; 3-1 levner vel ikke mye tvil; spill mot et mål i dag! Er dette starten på den definitive oppturen for "The pride of Merseyside", og kanskje samtidig starten på den definitive detouren for de andre...? ;D
    Glemt er nå glippen mot the hammers!

    Singalong:
    When you walk through a storm....


    mvh
    Proffen
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Gratulerer så mye, og takk for hjelpen med å kutte inn på forspranget til United.

    Roy
    - som synes Arsenals 0-0 hjemme mot Sunderland ikke er like ille i dag -
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Helt topp søndag. Suarez kommer til å bli en hit i liverpooltrøya.Virker som det er en helt annen go i laget no etter King Kenny kom inn.Ikke noe er bedre enn å gruse utd ;D
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Proffen skrev:
    You`ll never walk alone! ;D
    What a beautiful sunday... ;D
    Ikke før har Northug knust alt og alle på oppløpssiden, så er kampen på Anfield Road over.
    Og resultatet behager alle oss som har levd noen magre sesonger nå; 3-1 levner vel ikke mye tvil; spill mot et mål i dag! Er dette starten på den definitive oppturen for "The pride of Merseyside", og kanskje samtidig starten på den definitive detouren for de andre...? ;D
    Glemt er nå glippen mot the hammers!

    Singalong:
    When you walk through a storm....
    "Hold your head up high!

    And don't be afraid of the dark!!"

    Hopefully, the darkness is now over!

    Gi King Kenny to års kontrakt, og vi vil være en utfordrer igjen. Litt handling tli sommeren, og neste år kan bli gøy igjen. Tror CL ikke er mulig i år, 1p mot Wigan og West Ham holder ikke, desverre.

    Men Suarez!!! ;D Tror ikke vi vil savne Torres så veldig lenge. Og Carroll vil dele ut mye juling der oppe. Blir så bra atte...
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    En bra dag for oss som holder med lag i rødt.. Suarez med en frekk perle, og Brann som sender trønderne hjem med bakoversveis, med tre i tverrligger i tillegg til to i nota. ;D

    Ikke så langt opp til Spurs og City, og vi har vel begge igjen, så det er jo lov å håpe.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.285
    Antall liker
    11.071
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Denne sangen er jeg spesielt svak for, og har lært meg både gitargrepene og teksten. (Kinkige grep forresten :-[ )
    Flere versjoner av den på iPoden, bl.a. Johnny Cash og Elvis. Men den beste er med The Kop, en av de få sangene jeg har kjøpt gjennom iTunes.
    Ingen over, ingen ved siden.
    Man kan bli litt fotballinteressert av mindre.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.121
    Antall liker
    9.429
    Det nærmeste YNWA jeg kommer er orginalsingelen som ligger ett eller annet sted nede i kjelleren. Med Gerry & the Pacemakers ??
    Jo, det var det visst.
     

    breuer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2006
    Innlegg
    814
    Antall liker
    583
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    7
    Er svoren Man U fan, så eg har vel strengt tatt ikke lov å skrive i denne tråden :). Men denne kan vi jo kose oss med sammen :D.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    breuer skrev:
    Er svoren Man U fan, så eg har vel strengt tatt ikke lov å skrive i denne tråden :). Men denne kan vi jo kose oss med sammen :D.
    MODERATOR; HVOR BLIVER DU? ;D ;D ;D

    Fritt etter Geir B: "Det bor en LFC-fan i oss alle..." (enten vi erkjenner det eller ei...)
    Noen innser at slik er det, og erkjenner det, andre undertrykker det mot bedre viten og vilje! ;D
    Eller som en kamerat (og manu`er) erkjente under festaftenen mot AC Milan noen år tilbake; "Æ tar mæ sjøl i å sitte å heie på dåkker!"
    Tror dere han har fått høre det i ettertid.... ;D

    YNWA
    Proffen
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Skulle nesten bare mangle. Så den på en irsk pub nær Piazza della Repubblica (Roma) sammen med en ambassadesekretær som er svoren Milan-supporter. Selv hun klarte å bli smittet av det Liverpoolske den kvelden, og var ikke sur i det hele tatt. Men nervene til baluba da han stod utenfor og tok en røyk/styrtet whisky i pausen før ekstra sammen med en gjeng kjekke karer fra selve fotballbyen - wow wow wow. Heldigvis varte ikke den korte tiden det var pinlig å være norsk så lenge. You all know what I mean.

    ;D
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Nå er jeg bare megafrustrert!! Dette er så langt under pari at jeg ikke har ord!

    Lite fart og bevegelse samt oppfinnsomhet. Vi trenger seriøst 4-5 nye klassespillere for å ligge blant topp 3. Slik er realitetene per dags dato!

    Hva slags bytte er Johnson mot Kyrgiakos da???? Har vi virkelig ingen andre på høyrekanten?

    Jeg gidder ikke klage på dommeren, det overlater jeg til Manch U tilhengere. ;D
    YNWA

    Mvh. Ole
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sure sokker, men "vi" scoret et spillemål mens West Brom vant med to straffer. Begredelig er det fullt mulig det var, for jeg fikk ikke sett kampen. Kanskje litt skjebnens ironi at det var nettopp den mannen som skulle felle Laget. Men litt snubling er ikke så ille at vi ikke tåler det. Vi er vant med så veldig mye verre, ikke minst med Hodgson ved roret.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Det som gjorde dette for meg, sesongens verste og sureste tap, er at Chelsea og Tottenham avga poeng, noe som kunne gjort oss til kandidater til 4. plassen igjen, om vi hadde vunnet.
    Nå håper jeg iallefall at City taper poeng i morgen.

    Mvh. Ole
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Olbor skrev:
    Det som gjorde dette for meg, sesongens verste og sureste tap, er at Chelsea og Tottenham avga poeng, noe som kunne gjort oss til kandidater til 4. plassen igjen, om vi hadde vunnet.
    Nå håper jeg iallefall at City taper poeng i morgen.

    Mvh. Ole
    Vi krysser fingre og tær, og minner oss selv på at det kunne vært adskillig verre.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Det er vel nå på tide å innse at Kyrre ikke holder nivået lenger. Ikke mange kampene siden han ble vendt vekk i 16-meteren og vi fikk en baklengs. I går kostet han oss 3p, WB hadde ikke fått til noe med han av banen.

    Og hva med Spearing og Lucas sentralt? Tidenes minst kreative midtbane. Må da være bedre med Meireles sentralt med Lucas, og Cole eller Maxi på venstre? Og Kuyt? Ikke mye bidrag der heller.. Er bare å innse det, vanskelig å lage gull av gråstein. Det må handles stort til sommeren, det er det ingen tvil om. Ønsker meg Hangeland, tror han hadde fungert bra.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Møkkadager rammer alle innimellom. Det er vel det vi kan karakterisere lørdagen som...
    Viktigst av alt nå tror jeg tross alt er å prøve å gjenskape "klubbfølelsen", som utvilsomt er en viktig faktor for å oppnå suksess. Her kommer nok king Kenny til å få en viktig rolle, og jeg tror ikke vi kunne fått så veldig mye mer kvalifisert mannskap der!
    Så får heller nyinvesteringene komme når det er klart for de. Er vel strengt tatt ikke noe som haster mtp resten av denne sesongen. Da er det nok viktigere å sørge for at nye spillere er riktige spillere mtp neste sesong og fremtiden....

    YNWA! ;D

    mvh
    Proffen
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Da var billetter til Vålerenga-Liverpool 01.08 i boks ;D.
    Billettservice starter salget imårra for dem som ikke har fått med seg det.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Oki, da er årets sesong godt i gang! ;D
    Og så langt ser det jo ok ut.
    Et poeng i åpningskampen var ikke helt etter skjema, men dagens resultat skal vi ikke si oss misfornøyde med, selv om spillet i seg selv ikke var av godt gammelt merke.
    Regner jo med at vi kommer til å bli mer samspilt og fungere mer som et LAG, etterhvert som gamle og nye spillere blir bedre kjent med hverandre. Og så er det jo alltids greit å få spillere friskmeldte igjen...

    YNWA ;D

    mvh
    Proffen
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Jeg trudde YNWA var en mindre kjent Village People sang men så var det bare nesten like ille, fotball.
     

    Tor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.11.2002
    Innlegg
    806
    Antall liker
    530
    Anonym skrev:
    Jeg trudde YNWA var en mindre kjent Village People sang men så var det bare nesten like ille, fotball.
    Gjesp
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn