Tja, hva skal en si etter dagens og helgens kamper?
Jeg kan ikke, ikke en gang om jeg legger godviljen til, skjønne hvordan det går an å ikke slå united. De er jo rimelig kass.....
Første omgang i dag var godkjent, men med for dårlig utteling.
Så får Quansah hjerneblødning og slår en håpløs pasning, som Fernandes dessverre lykkes med å omsette i goal fra 100 meter. Spørs hvor mange ganger han ville lyktes med det, hvis han fikk forsøke 100 ganger.....
2-1målet er det ikke så mye å si om, annet enn at Curtis Jones ikke var på kontoret i dag. Virket som han ikke hadde våknet helt da han kom innpå, og han våknet heller ikke underveis......
Nå er det riiiimelig tight der oppe. 3 lag innenfor 1 poeng. Trangere enn det, og vi snakker jomfruer......
Sier det igjen: jeg er spent på hvem av de 3 som evt går på første blemme. Alle lag har kamper som ikke vil være en spasertur i parken. Gunners skal til Trafford. Kan united klare tilsvarende der? Gunners skal også møte Chelsea, som svinger fra det håpløse til det overraskende. Både Gunners og City skal vel møte Spurs, det samme skal vi.
Vi må være på jobb i "drittmatchene" - les; slitematchene. Det er definitivt den typen matcher jeg liker dårlig. Det blir nok til å ligge og stange og stange og stange, og forhåpentligvis få hull på byllen.ud
Hammers kan jo i gode stunder være brukbare, vi skal vel også møte Villa. Palace, Everton og Fulham bør være overkommelige, men skal vinnes først.
Leser ellers at en del eksperter var kritiske til Szabo i dag, og mener at Elliot burde vært på plass i stedet. Mulig, mulig.....
Jota er vel ellers på trappene igjen, etter det jeg kan forstå. Duracellkaninen kan vi få god bruk for i innspurten. Trent er forhåpentligvis også snart på retur. Midtbane med ham, Endo og Macca kan være et alternativ.
2bc
YNWA!
mvh
Proffen