9 hi-fi tricks you might not believe affect sound quality (but they do)
Validating some top (if odd) hi-fi tips and tricks

Vet ikke helt hva jeg skal si til dette? Snakk om å bygge opp under alle disse rare (voodoo) mytene.
Nr 3 er vel ikke så feil, men resten er jo totalt bullshit.![]()
9 hi-fi tricks you might not believe affect sound quality (but they do)
Validating some top (if odd) hi-fi tips and trickswww.whathifi.com
Vet ikke helt hva jeg skal si til dette? Snakk om å bygge opp under alle disse rare (voodoo) mytene.
Velskrevet bullshit, for all del.Becky Scarrott
Becky has been a full-time staff writer at What Hi-Fi? since March 2019. Prior to gaining her MA in Journalism in 2018, she freelanced as an arts critic alongside a 20-year career as a professional dancer and aerialist – any love of dance is of course tethered to a love of music. Becky has previously contributed to Stuff, FourFourTwo, This is Cabaret and The Stage. When not writing, she dances, spins in the air, drinks coffee, watches football or surfs in Cornwall with her other half – a football writer whose talent knows no bounds.
Er det denne Becky Scarrott...??Kred:
Velskrevet bullshit, for all del.
Hadde en tante som stadig fortalte at hvis strømmen går så varmer hun kaffen bare i mikrobølgeovnen….Tar alt med noen store lass med salt - samme som jeg gjør med det min tante sier....
Det blir vel klikk både fra de som tror, og de som ikke tror. Og mange nå herfraSpørs om det har noen videre effekt på lesertallene eller klikkene.
Dette punktet i What HiFi? er en sannhet med modifikasjoner. Det er riktig at effektangivelsene ofte er tvilsomme, oppgitt i 4 eller 6 ohm, gjerne ved 1kHz og med høy THD. Men de fleste produsentene supplerer disse med effekten oppgitt i to kanaler i 8 ohm, 20-20.000Hz og ved 0,01 THD. Men hos mange må du inn i spesifikasjonene i brukermanualen for å finne dem.8. AV power ratings
??
Ikke at jeg har opplevd noe forskjell på hifi og jeg kommer nok ikke til å jobbe mye med det, men det er et kjent fenomen hos musikere som har prøvd en dårlig skjermet kabel. Om dette har noe som helst å si på en uskjermet kabel er noe helt annet. Men man kan vel ikke utelukke at det i noen tilfeller kan ha en viss virkning hos noen? Eller?6. Keeping cables off the floor
Ikke prøvd – kommer heller ikke til å prøve.