Da må jeg jo også kjøpe meg en slik PeseLat ned REW, man er da på slutten av 2025....
Da må jeg jo også kjøpe meg en slik PeseLat ned REW, man er da på slutten av 2025....
Si fra hvis du har noen tomflasker til oversTja, vilje eller penger, etter en måned med sus og dus i Hellas er det begrenset hva fattige gründere kan bidra med av sympati...
Gutten sin detHjelp!Jeg har gått i HFS fellen! Nå spiller også jeg Roxy Music (tror Avalon nesten tangerer Kind of Blue på poster her inne). Lenge siden de har fått spilletid på Foldnes (om de i det hele tatt har vært spilt her), men de siste albumene deres fungerer riktig så fint for meg……….i motsetning til det halv-eksperimentelle fjaset de begynte med. Så langt er denne fri for fjaset og full av kramgoa låter
Vis vedlegget 1162993
Litt på overtid, vil nå jeg si.Hjelp!Jeg har gått i HFS fellen! Nå spiller også jeg Roxy Music (tror Avalon nesten tangerer Kind of Blue på poster her inne). Lenge siden de har fått spilletid på Foldnes (om de i det hele tatt har vært spilt her), men de siste albumene deres fungerer riktig så fint for meg……….i motsetning til det halv-eksperimentelle fjaset de begynte med. Så langt er denne fri for fjaset og full av kramgoa låter
Vis vedlegget 1162993
Regner med at det blir hoggorm-mønster på strømpa?Da er det færre forstyrrende elementer på scenen. Me like! Jeg har tapt litt pondus/trøkk og dypbass, men en del andre ting opplever jeg som forbedret. Skriver litt mer om det senere når inntrykkene har «satt seg litt». Som en helhetsvurdering er jeg fornøyd og kommer ikke til å sove dårlig om natten fremoverJeg tror man skal være veldig godt vant for å disse lyden på lytteloftet
Selvskryt skal man høre på! Det kommer som kjent tross alt fra hjertet
Vis vedlegget 1163180
Sylissene på gulvet lever på lånt tid. Nye nettkabler med samme pyntestrømpe som på høyttalerkablene er bestilt fra Fana Audio. Den på bildet blir på 4 meter og skal gå rett bakover til vinduet og følge listen bort til strømuttaket. Greit å fjonge seg litt. Eierglede gir bedre lytteopplevelser![]()
Bedre utsikt til scenen, helt klart. Opplevelsen så langt inkluderer bedre innsikt i musikkenRespekt for beslutning og lysten til å stadig prøve ut. Bedre utsikt og kanskje bedre innsikt? Det siste i både kunnskap og konsekvens av prioriteringer?
Lykke til og nyt!
Beste hilsner her østfra, som fortsatt kjører singel, enn så lenge ….
mvh Olav E
Ja, i og med at jeg skrev at det blir samme pyntestrømpe som på høyttalerkablene så blir det vel detRegner med at det blir hoggorm-mønster på strømpa?
M