På Foldnes surres det fremdeles med subwoofere. I dag er det SVSene som er koblet inn. Etter litt frem og tilbake deler jeg nå på 50Hz og gain er stilt såpass høyt som -7dB. Testlåt er Queen Mary med Francine Thirteen. Det er ikke tvil om at RELen gjør mer av seg, men jeg er usikker på om det bare handler om at den går dypere eller det er noe annet også som spiller inn (f.eks kraftigere amp i RELen). På den annen side gjør heller ikke SVSene seg bort, selv om de nok ikke vil imponere noen med røslige bass-systemer. Jeg grunner også på om det er mindre støy med SVSene innkoblet. Føler at lyden låter «renere». Får tenke litt mer på det. REL eller SVS så tror jeg ingen kommer til å være veldig negativ til lyden her på loftet
Vis vedlegget 1161532
Det er en god stund siden innkjøpene til Foldnes Ø&B medførte utplukk til egne hyller og innlemming i the soundtrack to my life. Fant til min overraskelse ut at jeg ikke hadde Bat Out of Hell i hyllene. Får snurre den snart, og uavhengig av at den nå ikke er like viktig for meg, hører den definitivt med i samlingen