Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    84.425
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja….. hvordan gikk dette da?
    Er denne borte Vis vedlegget 1161432

……. og SVS gutta må gjøre jobben alene nå? 😅🥹
    Du må ha litt is i magen/drinken….. tiden leger alle sår unge mann😉

gismo
    Litt misforståelser med hentetidspunkt, men depositum er betalt, og REL står frem til tirsdag. Ute av syne, ute av sinn hadde vært det beste, men det finnes nok verre tidsfloker 😆😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    84.425
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    På Foldnes surres det fremdeles med subwoofere. I dag er det SVSene som er koblet inn. Etter litt frem og tilbake deler jeg nå på 50Hz og gain er stilt såpass høyt som -7dB. Testlåt er Queen Mary med Francine Thirteen. Det er ikke tvil om at RELen gjør mer av seg, men jeg er usikker på om det bare handler om at den går dypere eller det er noe annet også som spiller inn (f.eks kraftigere amp i RELen). På den annen side gjør heller ikke SVSene seg bort, selv om de nok ikke vil imponere noen med røslige bass-systemer. Jeg grunner også på om det er mindre støy med SVSene innkoblet. Føler at lyden låter «renere». Får tenke litt mer på det. REL eller SVS så tror jeg ingen kommer til å være veldig negativ til lyden her på loftet 😊

IMG_1205.jpeg

Det er en god stund siden innkjøpene til Foldnes Ø&B medførte utplukk til egne hyller og innlemming i the soundtrack to my life. Fant til min overraskelse ut at jeg ikke hadde Bat Out of Hell i hyllene. Får snurre den snart, og uavhengig av at den nå ikke er like viktig for meg, hører den definitivt med i samlingen 😊

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.502
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Såååå hvis jeg fyrer igang baking to go her på øya kan det smiskes for en tur utover på en lytt?? For lenge siden sist nå😅🎶

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    67.147
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    På Foldnes surres det fremdeles med subwoofere. I dag er det SVSene som er koblet inn. Etter litt frem og tilbake deler jeg nå på 50Hz og gain er stilt såpass høyt som -7dB. Testlåt er Queen Mary med Francine Thirteen. Det er ikke tvil om at RELen gjør mer av seg, men jeg er usikker på om det bare handler om at den går dypere eller det er noe annet også som spiller inn (f.eks kraftigere amp i RELen). På den annen side gjør heller ikke SVSene seg bort, selv om de nok ikke vil imponere noen med røslige bass-systemer. Jeg grunner også på om det er mindre støy med SVSene innkoblet. Føler at lyden låter «renere». Får tenke litt mer på det. REL eller SVS så tror jeg ingen kommer til å være veldig negativ til lyden her på loftet 😊

Vis vedlegget 1161532

Det er en god stund siden innkjøpene til Foldnes Ø&B medførte utplukk til egne hyller og innlemming i the soundtrack to my life. Fant til min overraskelse ut at jeg ikke hadde Bat Out of Hell i hyllene. Får snurre den snart, og uavhengig av at den nå ikke er like viktig for meg, hører den definitivt med i samlingen 😊
    Tror nok at du får til de SVS subbene, litt knoting frem og tilbake så sitter det plutts😉. Vi har jo noe mange av de andre fjøsnissene ikke har og det er jo høyttalere MED ellementer😁. Ikke noe strimmler med skrangling her i gården mao, eller små kjipe 7" som ikke gjør så mye ut av seg🤭.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    74.406
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Tror nok at du får til de SVS subbene, litt knoting frem og tilbake så sitter det plutts😉. Vi har jo noe mange av de andre fjøsnissene ikke har og det er jo høyttalere MED ellementer😁. Ikke noe strimmler med skrangling her i gården mao, eller små kjipe 7" som ikke gjør så mye ut av seg🤭.
    Merkelig at det låter såpass hos oss fjøsnissene.🥴
    Strimler med skrangling er nå en ting.
    Også magnetene byr jo på utfordringer.😜
    FB_IMG_1763590435514.jpg

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.362
    Torget vurderinger
    11
    Velfundert er å overdrive kraftig! Det handler vel i stor grad om en plutselig utålmodighet på å få den store klumpen vekk fra synsfeltet 😆 I tillegg forsøker jeg å gi et ansikt til oss som beveger oss fra god lyd til mindre god lyd 😆 De fleste andre virker jo alltid å gå fra fantastisk til enda mer fantastisk hver gang de bytter ut noe i anlegget 😊
    Jeg blir med og gir oss som bytter nedover et ansikt utad :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn