Nå står det vel tydelig på omslaget at dette ikke er egnet for den nye flate røde?

gismo
Grattis med den lille røde! Det starter jo gjerne så uskyldig...Har begynt å vurdere Rega Ania og Rega Ania Pro PU. Litt usikker på om det er et sunnhetstegn eller sykdomstegn![]()
Slippe å tenke mer på oppgraderinger………..yeah, rightKjør på med Rega Ania Pro , da slipper du å tenke mer på oppgradering mer.
Og med denne på snuren blir ØL timen helt magisk.![]()
God tur til Toscana!!Foldnes Ø&B har dradd til byen for å drukne det forsmedelige valgresultatet. Hvordan i alle dager skal en grunder-bedrift som Foldnes Ø&B kunne fortsette å investere til landets beste, når hjørnesteinsbedriften på Foldnes tynges av en ublu formueskatt. Det er nok lettere hos veletablerte bakgårdsjapper i Ski som med sine ågerpriser, velter seg i mammon og ler hele veien til banken.
Vis vedlegget 1145283
I en stund preget av armod og mismot må man aldri glemme å prioritereSer nå heldigvis ut som innehaveren av Foldnes Ø&B fortsatt har kapital nok til å leske seg med exclusivt øl og finere snus![]()
Se så, du skal begynne som diskjockey i voksen alder. Jaja, hva gjør man ikke for å dra damer når alderen begynner å ta sitt. Grattis med flott no nonsens spillerSiden du var grei og flyttet platespiller øverst i racket så fulgte jeg dit ønske om spiller over til høyre. Så da bør begge være fornøyde. Vis vedlegget 1145334
Nei jeg er godt gift så gikk for 1300g i stede...Se så, du skal begynne som diskjockey i voksen alder. Jaja, hva gjør man ikke for å dra damer når alderen begynner å ta sitt. Grattis med flott no nonsens spiller![]()
Du hadde meg til å begynne med, men så mistet du meg fullstendigJepp nå er det damer som gjelder!!
Grattis med både publikums rekord for dame kamper og ikke minst seier over ManU
Branngutta driter vi i
gismo
Takker!Ønsker dere en fortreffelig tur til Toscana!
Gleder meg allerede til bildekavalkader fra herlige Italia.![]()
Takker for tips, men her kommer det nok til å gå i tre skruer og uten spacereEn Dynavector 20X2L er knallbra på Regapå mitt første vinyl oppsett P3.24 var den en Icebreaker
så mye god musikk morro plutselig
![]()
Kom og tenke på det etter postingTakker for tips, men her kommer det nok til å gå i tre skruer og uten spacere![]()
Skulle nok klart å stille den inn selv, men som alle vet er Rega bang for the buck for oss som kun er drueplukkere i vår herres vingård.……og latkuker. Slo akkurat på streaming, og den siste konge-platen til Johnny Ironsights låter helt konge (du må bare høre den!). Det er så deilig å bare vite at alt låter bedre på streaming enn de gamle vinylgreieneKom og tenke på det etter postingkan ikke innehaver av vinyl krengning være behjelpelig
![]()
Jeg vet ikke om dette er den rette påstanden å komme med for en som er lei av dårlige Rega vitserSkulle nok klart å stille den inn selv, men som alle vet er Rega bang for the buck for oss som kun er drueplukkere i vår herres vingård.……og latkuker. Slo akkurat på streaming, og den siste konge-platen til Johnny Ironsights låter helt konge (du må bare høre den!). Det er så deilig å bare vite at alt låter bedre på streaming enn de gamle vinylgreiene![]()
Tok ikke så lang tidJeg vet ikke om dette er den rette påstanden å komme med for en som er lei av dårlige Rega vitser![]()