Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.262
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det vaskes fra oven på Foldnes, og da er det ikke mer enn rett og rimelig at det også vaskes litt på innsiden. Har fått en liten batch med plater som krever litt vask og kjærlighet. Blant annet noen Rolling Stones pressinger fra 60-tallet, hvorav et par av dem med noen overfladiske riper som må testes på platespilleren. Jaja, da vet jeg i hvert fall hva jeg skal gjøre etter tur med Pelsdotten 😊

IMG_0947.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.262
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er den første av de gamle Stones platene spilt, og den spilte uten hakk og ikke mer støy enn man må forvente fra en plate som kom ut i 1967. Platen er Their Satanic Majesties Request. Jeg liker Stones, men makan til ræl. Gutta må ha vært høyere enn Empire State Building da de spilte inn dette makkverket, men musikken reflekterer vel litt av tidsånden som var gjeldende i 1967.
    Blir veldig enkelt å overføre dette albumet til Foldnes Ø&B 😊

IMG_1128.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.262
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Klokken er blitt 1615, og jeg er akkurat ferdig med dagens forpliktelser. Tøffe tak, minner nesten om arbeidstid 😡

Jeg har vel aldri vært verdens største Eric Clapton fan (nei, @bluesbreaker, du trenger ikke ramse opp alt det gode han gjorde før han gikk solo 😁). Likevel synes jeg Slowhand er et veldig ålreit album, noe som sikkert kommer av at den ble mye spilt da jeg var tidlig i tenårene. Mannen har jo endel gode låter, er en røver på gitar, men jeg synes han har en drita kjedelig stemme 😊

IMG_0948.jpeg

Sjekker ellers været for Italia. Vi drar en uke til Toscana på lørdag, og der pissregner det selvfølgelig. Noe annet skulle tatt seg ut 😁 Blir sikkert en bra tur likevel. Pølse og brød med alt tilrettelagt av andre……….med andre ord, en invers Lagga-tur 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.262
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Foldnes Ø&B har dradd til byen for å drukne det forsmedelige valgresultatet. Hvordan i alle dager skal en grunder-bedrift som Foldnes Ø&B kunne fortsette å investere til landets beste, når hjørnesteinsbedriften på Foldnes tynges av en ublu formueskatt. Det er nok lettere hos veletablerte bakgårdsjapper i Ski som med sine ågerpriser, velter seg i mammon og ler hele veien til banken.

IMG_0956.jpeg

JK

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2002
    Antall liker
    1.462
    Torget vurderinger
    11
    Ser nå heldigvis ut som innehaveren av Foldnes Ø&B fortsatt har kapital nok til å leske seg med exclusivt øl og finere snus:)

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    2.002
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Foldnes Ø&B har dradd til byen for å drukne det forsmedelige valgresultatet. Hvordan i alle dager skal en grunder-bedrift som Foldnes Ø&B kunne fortsette å investere til landets beste, når hjørnesteinsbedriften på Foldnes tynges av en ublu formueskatt. Det er nok lettere hos veletablerte bakgårdsjapper i Ski som med sine ågerpriser, velter seg i mammon og ler hele veien til banken.

Vis vedlegget 1145283
    God tur til Toscana!!

srtorp

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Antall liker
    1.272
    Torget vurderinger
    11
    Siden du var grei og flyttet platespiller øverst i racket så fulgte jeg dit ønske om spiller over til høyre. Så da bør begge være fornøyde.
    IMG_2067.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    82.262
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Siden du var grei og flyttet platespiller øverst i racket så fulgte jeg dit ønske om spiller over til høyre. Så da bør begge være fornøyde. Vis vedlegget 1145334
    Se så, du skal begynne som diskjockey i voksen alder. Jaja, hva gjør man ikke for å dra damer når alderen begynner å ta sitt. Grattis med flott no nonsens spiller 😊

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    41.262
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Jepp nå er det damer som gjelder!!
    Grattis med både publikums rekord for dame kamper og ikke minst seier over ManU🎉⚽👩🏻‍🦳
    Branngutta driter vi i😎😂🤗

gismo

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    36.493
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ønsker dere en fortreffelig tur til Toscana!

Gleder meg allerede til bildekavalkader fra herlige Italia. 😄

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn