Grattis med en «sikkert god nok» streamer gode mannFår håpe det er en Auralic eske på innsiden
Forhåpentligvis er den også god, men føler ingen hast med å sprette emballasjen før jeg skal sette den inn i oppsettet![]()

gismo
Grattis med en «sikkert god nok» streamer gode mannFår håpe det er en Auralic eske på innsiden
Forhåpentligvis er den også god, men føler ingen hast med å sprette emballasjen før jeg skal sette den inn i oppsettet![]()
Jeg tok min ingeniøreksamen på begynnelsen av 90-tallet, men var nok da fremdeles påvirket av jappetiden, så det har nok hengt ved megMakan til sløsing! Jeg har lest i opptil flere tråder at 10:10 som tok ingeniøreksamen på 70-tallet mener dette er minst 70 000,- bortkasta kroner.
Men for all del - grattis da![]()
Har sett på tv at hvis man venter på noe godt må man vente til freddanGratulerer med ny og flott streamer
Siden du allerede har en "lik" streamer så vil jeg bare være "hjelpsom" og informere om at det går ganske kjapt å sprette esken og koble den opp…![]()
Da sitter jeg klar på freddan med Tuborg og venter spent på en lang og spennende utpakking/oppkobling…Har sett på tv at hvis man venter på noe godt må man vente til freddan![]()
Jeg er egentlig ikke så spent. Låter det bedre kommer jeg til å skryte i panegyriske ordelag, og er det ingen forbedring………..kommer jeg likevel til å skryte i panegyriske ordelag. Easy piecyVi er flere som er spente
Du får tå en @ragwo med flere bilder, når det gjelder utpakkningen!Jeg er egentlig ikke så spent. Låter det bedre kommer jeg til å skryte i panegyriske ordelag, og er det ingen forbedring………..kommer jeg likevel til å skryte i panegyriske ordelag. Easy piecy![]()
Ingen grunn til å dra det i langdrag. Katten er ute av sekkenDu får tå en @ragwo med flere bilder, når det gjelder utpakkningen!![]()
Vet om en som har en strøken Auralic Aries G1 til salgsGratulerer med fin streamer!Blir jo fristet til å invistere i en Auralic selv
![]()
Fant denne annonsen på Finn:Jeg er egentlig ikke så spent. Låter det bedre kommer jeg til å skryte i panegyriske ordelag, og er det ingen forbedring………..kommer jeg likevel til å skryte i panegyriske ordelag. Easy piecy![]()
Nja, det eneste jeg har gjort angående hifi siden forrige onsdag er å sende noen mailer og åpne et par kartongerGratulerer til dere som orker å holde på med Hi-Fi i varmen![]()
Hehe, eierglede skal jeg fikse, men må innrømme at jeg var klar for en sølvfarget streamer. Hadde etter hvert litt planer angående Multirom sitt lagersalg på Ayre, men fant ut at denne var et mer fornuftig kjøp for meg………….i den grad det finnes noe fornuftig i kjøp av dyr streamerKan ikke skjønne annet enn at dette blir bra T.
Gratulerer med top notch produkt!
Vis vedlegget 1135118
Ser da veldig bra og ordentlig ut også.
Vil nok gi eieeglede i massevis.
Skal det jo også være med en slik prislapp.
Og svart som natta.
(Regner med at det gikk en kamel eller to ned svelget når det kommer noe nytt med svart finish i racket igjen....)
Planen er å skrive at G1 og G2.2 låter helt likt. Når G1 er solgt kommer de euforiske synspunktene på G2.2Fant denne annonsen på Finn:
![]()
Auralic Aries G1 streamer | FINN-torget
Selger min strøkne Auralic Aries G1 streamer. Kun en eier. Den har fungert problemfritt i mitt oppsett på WIFI med relativt lang avstand til router. Jeg har testet den mot andre streamere, men G1 har gått av med seieren på lydkvalitet og brukervennlighet (Auralic sin app fungerer veldig fint)...www.finn.no
Venter også spent på dine vurderinger av det nyeankomne produktet. Kan være en innertier å slå til på annonsen asap!
Med all ærbødighet og vesentlige grad av misunnelse fra også en med ingeniøreksamen fra hine hårde tider, og som føler seg forpliktet til å forholde seg at I-er og 0-er er bare seg like uansett måten man lagres, behandles, avleveres og lar seg motta og eventuelt nytes eller forkastes.
mvh Olav e
Det er vel noe Hanseaterblod i årene må man anta. Skikkelig kremmerånd og markedsstrategi fortjener respekt.Planen er å skrive at G1 og G2.2 låter helt likt. Når G1 er solgt kommer de euforiske synspunktene på G2.2![]()
Kjøleskapet er klargjort og nesten fullt, men utpakkingen kom jo en dag for tidlig...Det var bra du pakket ut i dag, for det med denne freddan er jævla oppskrytt.
Men nå blir jo @ Dolbytor veldig skuffet så det spørs om han har nok Tuborg på kjølen i morgen.![]()