Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    14.803
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    9
    Makan til sløsing! Jeg har lest i opptil flere tråder at 10:10 som tok ingeniøreksamen på 70-tallet mener dette er minst 70 000,- bortkasta kroner.
    Men for all del - grattis da 😂

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.445
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Makan til sløsing! Jeg har lest i opptil flere tråder at 10:10 som tok ingeniøreksamen på 70-tallet mener dette er minst 70 000,- bortkasta kroner.
    Men for all del - grattis da 😂
    Jeg tok min ingeniøreksamen på begynnelsen av 90-tallet, men var nok da fremdeles påvirket av jappetiden, så det har nok hengt ved meg 😆

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.980
    Torget vurderinger
    1
    Det var bra du pakket ut i dag, for det med denne freddan er jævla oppskrytt :LOL:.
    Men nå blir jo @ Dolbytor veldig skuffet så det spørs om han har nok Tuborg på kjølen i morgen. 🤭

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    44.623
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Gratulerer med ny dings karmana :) Enig med ptb, jeg har hatt sommer ferie fra alt som har med hifi og musikk å gjøre i flere uker og det har vært deilig men høsten kommer fort så bare å nyte sommeren mens den er her :)
    Hifi tid er ikke så langt unna ;)

mvh

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    71.482
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kan ikke skjønne annet enn at dette blir bra T. 👍
    Gratulerer med top notch produkt!
    auralic_aries_g2.2_201.jpg

Ser da veldig bra og ordentlig ut også.
    Vil nok gi eieeglede i massevis.
    Skal det jo også være med en slik prislapp.
    Og svart som natta. 😎

(Regner med at det gikk en kamel eller to ned svelget når det kommer noe nytt med svart finish i racket igjen....🙈)

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.052
    Torget vurderinger
    5
    Jeg er egentlig ikke så spent. Låter det bedre kommer jeg til å skryte i panegyriske ordelag, og er det ingen forbedring………..kommer jeg likevel til å skryte i panegyriske ordelag. Easy piecy 😆
    Fant denne annonsen på Finn:

Venter også spent på dine vurderinger av det nyeankomne produktet. Kan være en innertier å slå til på annonsen asap! 😉

Med all ærbødighet og vesentlige grad av misunnelse fra også en med ingeniøreksamen fra hine hårde tider, og som føler seg forpliktet til å forholde seg at I-er og 0-er er bare seg like uansett måten man lagres, behandles, avleveres og lar seg motta og eventuelt nytes eller forkastes.🤔

mvh Olav e

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.445
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan ikke skjønne annet enn at dette blir bra T. 👍
    Gratulerer med top notch produkt!
    Vis vedlegget 1135118
    Ser da veldig bra og ordentlig ut også.
    Vil nok gi eieeglede i massevis.
    Skal det jo også være med en slik prislapp.
    Og svart som natta. 😎

(Regner med at det gikk en kamel eller to ned svelget når det kommer noe nytt med svart finish i racket igjen....🙈)
    Hehe, eierglede skal jeg fikse, men må innrømme at jeg var klar for en sølvfarget streamer. Hadde etter hvert litt planer angående Multirom sitt lagersalg på Ayre, men fant ut at denne var et mer fornuftig kjøp for meg………….i den grad det finnes noe fornuftig i kjøp av dyr streamer 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.445
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fant denne annonsen på Finn:

Venter også spent på dine vurderinger av det nyeankomne produktet. Kan være en innertier å slå til på annonsen asap! 😉

Med all ærbødighet og vesentlige grad av misunnelse fra også en med ingeniøreksamen fra hine hårde tider, og som føler seg forpliktet til å forholde seg at I-er og 0-er er bare seg like uansett måten man lagres, behandles, avleveres og lar seg motta og eventuelt nytes eller forkastes.🤔

mvh Olav e
    Planen er å skrive at G1 og G2.2 låter helt likt. Når G1 er solgt kommer de euforiske synspunktene på G2.2 😆

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.052
    Torget vurderinger
    5
    Planen er å skrive at G1 og G2.2 låter helt likt. Når G1 er solgt kommer de euforiske synspunktene på G2.2 😆
    Det er vel noe Hanseaterblod i årene må man anta. Skikkelig kremmerånd og markedsstrategi fortjener respekt.

Vi får heller kommunisere på pm om jeg må 1: Angre på at andre slo til på annonsen din vedr G1. 2: Overbevise, men uten tvil min bedre halvdel, hun som hører forskjell når kabler byttes, at det også er forskjell på I og 0, og at en oppgradering fra WiiM mini må inn i budsjettet asap.

Jeg er spent på fortsettelsen! 😬

Med frykt for noen søvnløse netter…

mvh Olav E

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    19.017
    Sted
    Langesund
    Du er jo storfornøyd med lyden, men mitt ønske hadde jo vært at den dro lyden litt mer i retning, "tilstede" i grunntoneområdet. Handler vel kanskje om at jeg hører daglig på noe som kanskje er vel mye til stede i det området.
    Gratulerer med ny boks :)

JK

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2002
    Antall liker
    1.338
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer! Blir spennende å høre om enorme forskjeller.... :)

MFA

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Antall liker
    2.473
    Torget vurderinger
    1
    Et par ting slår meg. Norges kanskje mest bereiste audiofil har nok gjort noen grundige tankeprosesser før anskaffelsen. Som en flott representant for de pensjonerte så er det klart at dette er et eldrevalg. Det handler kanskje ikke om hva som er nytt men hva som ikke er nytt.

Dette er vel 3dje Auralic så det er lett å kjenne apparatet igjen i tussmørket.

Brukeropplevelsen er vel nøyaktig lik med samme appstyring så man slipper å fornye den digitale kompetansen. Må ikke undervurderes!

Om det skal streames via wifi på dette nivået så er det mange andre flotte kandidater som kun tar kablet nett.

ertemodus av!

Er på 5te strake nattevakten så må leses i lys av dette. Tøft valg.

mvh Atle

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn