- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.593
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Flotte greier. På tide at du lærer deg hele repertoaret til denne karen nå:Kan skjønne det. Jeg har akkurat meldt meg på et torader kurs![]()
'
Mvh
Flotte greier. På tide at du lærer deg hele repertoaret til denne karen nå:Kan skjønne det. Jeg har akkurat meldt meg på et torader kurs![]()
Nja, jeg er liksom mer Ivar Medaas typen, så jeg skulle nok flyttet nordover istedenfor vestoverFlotte greier. På tide at du lærer deg hele repertoaret til denne karen nå:
'
Mvh
Forbindelsen mellom de to het vel Børs Cafe.Nja, jeg er liksom mer Ivar Medaas typen, så jeg skulle nok flyttet nordover istedenfor vestover![]()
Legendarisk opptak på NRK med Diderre og Kork på Frognerseteren Amfi i et skikkelig drittvær. Børs Cafe som ekstranummer, og fiffen skråler med av full hals på refrenget for hyllesten til den største fyllik-kafeen i Bergen (nå en nattklubb for de yngste som har lov å drikke)Forbindelsen mellom de to het vel Børs Cafe.
Mvh
Hehe, godt sagt!Legendarisk opptak på NRK med Diderre og Kork på Frognerseteren Amfi i et skikkelig drittvær. Børs Cafe som ekstranummer, og fiffen skråler med av full hals på refrenget for hyllesten til den største fyllik-kafeen i Bergen (nå en nattklubb for de yngste som har lov å drikke)![]()
Selv har jeg vært Zillertal i Hamburg, sånn 1986ish. Husker ikke så mye…….men det er jo lenge sidenHehe, godt sagt!
Hamburg har Zum Silbersack, Oslo har Restaurant Valkyrien, Bergen hadde Børs Cafe. Har nikost meg på alle tre (brune) stedene.
Mvh
Hjelper nok, men svaret er ikke en drinkTequila Sunrise?![]()
Kunne nok vært, men vi må nok mer framandlandsk. Burde være lett for plysj-lyd-mesteren fra Asker, aka EggbakkenAlt kan repareres.
Jokke.
Virker ualminnelig skummelt å bli bedre kjentLett quiz, kjenner man kjekke Karmis godt nok, noe jeg mener at jeg gjør
"For mye av det gode, er for mye av det gode!"
En imaginær kongepokal med høylytte ovasjoner sendes til Tiggerstaden!Kan det være Hair of the Dog av Nazareth?
Veldig hyggelig at du tok en tur ut fra skyggenes dalHehe, takk! Min profil lyver litt. Jeg er for tiden i Lom. Nå hører jeg på Nazareth. Lenge siden sist og jeg føler en slags skam for at jeg ikke har hørt mer på dette bandet. Men jeg er enda relativt ung og der er forhåpentligvis mye tid igjen til å rette opp i dette. Hyggelig tråd forresten! Jeg er en av de som følger med, godt gjemt på sidelinjen.
Meget lett å drikke når den er iskald og sommeren er varmHar akkurat sprettet første boksen. Det var nok mer med Norrlands Guld på fat, men dette er likevel riktig så duganes![]()
Eg ser en kilde til fersk fisk og skalldyr, du må bli venn med eieren av den Tobias sjarkenNår man ser en hest med et føll på forsiden av boligen…….
Vis vedlegget 829700
……..og et bedehus på baksiden…….
Vis vedlegget 829701
……..begynner det å bli vanskelig å hevde at man fremdeles føler seg urban![]()
Har hverken hørt banjo eller «scream like a pig» når jeg har vært der ute. Jeg er fortsatt på vakt, men har noenlunde senkede skuldreUt fra teksten ”hest og bedehus" så kunne jeg trodd at du hadde flyttet til cowboy land, men da hadde du sikkert vist noen bilder av gun rack og pickup ogsåGratulerer med ny landlig bolig!
Har fått et par tilbud allerede, så du skal ikke se bort fra at vi blir sunnere i kostenEg ser en kilde til fersk fisk og skalldyr, du må bli venn med eieren av den Tobias sjarken![]()
At vi skulle ende opp med å like samme øl! Så ikke den kommeJeg og fruen kjøper alltid Norrlands Guld når vi er i Sverige, men hun liker best 3,5% varianten. "Når äljen er blå er ölet kaldt" eller noe i den dur står det vel på boksene…![]()
![]()
Ikke jeg hellerAt vi skulle ende opp med å like samme øl! Så ikke den komme![]()
Hehe, etter hva jeg ser i tråden din er vi da på tryggere grunnIkke jeg heller
Tenk hvis vi skulle like noe av den samme musikken også![]()
Ja takk begge delerNesten synd å ødelegge den flotte utsikten, men du bestemmer![]()
Fabelaktig beliggenhet og utsikt! Grattis igjenFlyttingen går ufortrødent videre. Har målt og bestemt meg for at høyttalere og sub får plassering foran vinduet, men racket blir stående foran vinduet til høyre. Sikkert ikke ideelt med tanke på refleksjoner, men satser på at høyttalerne mine i lukket kasse gir minimalt av refleksjoner fra vinduene. Bare en måte å finne det ut på
Vis vedlegget 830337
Høyttalerkabler er klar for den nye plasseringen. 2x6 meter, kuttet fra rull, påsatt pyntestrømpe og loddet av et lokalt forummedlem. Fjong og billig. Akkurat som jeg liker det![]()
Gratulerer med ny bolig! Lytteøkter med utsikt er noko eige, må opplevast!Flyttingen går ufortrødent videre. Har målt og bestemt meg for at høyttalere og sub får plassering foran vinduet, men racket blir stående foran vinduet til høyre. Sikkert ikke ideelt med tanke på refleksjoner, men satser på at høyttalerne mine i lukket kasse gir minimalt av refleksjoner fra vinduene. Bare en måte å finne det ut på
Vis vedlegget 830337
Høyttalerkabler er klar for den nye plasseringen. 2x6 meter, kuttet fra rull, påsatt pyntestrømpe og loddet av et lokalt forummedlem. Fjong og billig. Akkurat som jeg liker det
Vis vedlegget 830340